Złote Spinacze 2013 - nominacje

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Złote Spinacze 2013 - nominacje

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w 11. edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

KATEGORIE GŁÓWNE:

PR korporacyjny:

  • DB Schenker Logistics: Logistycznie rzecz biorąc – Multi Communications

PR produktu:

  • Promocja BLACK podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce – BrandLab
  • Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2
  • Komunikacja promocji „Jaki to smak?” wprowadzającej 4 nowe smaki chipsów Lay’s - Hill+Knowlton Strategies

Kampania edukacyjna:

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

  • Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations
  • „Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants
  • Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Public Affairs i Lobbying:

  • Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE) – FleishmanHillard
  • Pierwsza obniżka opłat od transakcji kartami płatniczymi w Polsce – Martis CONSULTING
  • Współpraca samorządu, mieszkańców i biznesu jest możliwa? Karpacz pokaże, że tak – Publicon

Kampania społeczna:

Komunikacja wewnętrzna:

  • Porozmawiajmy o kampanii - BNP Paribas Bank Polska
  • zróbMY obrót w przód – Havas PR Warsaw i Grupa ENERGA
  • „Zależy nam. Naprawdę” – jak w nietypowy sposób zaangażować pracowników w zmianę kultury organizacyjnej – ING Usługi Finansowe

Event komercyjny:

  • ORLEN Warsaw Marathon – Agencja LIVE
  • Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations
  • Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations

Event społeczny:

  • Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja „Kultura nie boli”
  • Cały Śląsk szyje jaśki – Kobold Public Relations
  • Akcja „Przeprowadź bibliotekę” – Miasto Poznań

Launch nowego produktu, usługi lub firmy:

  • Wsparcie PR premiery systemu operacyjnego Windows 8 w Polsce – Hill+Knowlton Strategies
  • Kurkowa 14 – Publicon
  • Bractwo Feniksa – WALK PR dla Carlsberg Polska – WALK PR

Corporate Social Responsibility:

  • Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne
  • Pracownie Orange – Orange Polska
  • Mój pierwszy raz z Internetem – UPC Polska

PR miejsca, miasta lub regionu:

Social media:

  • Dociekliwi – 24/7PR
  • Od kurczaka do wołowiny argentyńskiej – MAKRO w świecie mediów społecznościowych – MAKRO Cash and Carry Polska
  • Blogerzy kochają olej rzepakowy – Marketing & Communications Consultants
  • PilsnerUrquell.z.milosci.do.blogerow - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • SAPPHIRE rozGRYwka – Sarota PR

Business-to-Business PR:

  • Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencjał mniejszych miast – Colliers International Poland
  • Korona Smakosza – MAKRO Cash and Carry Polska
  • Branżowe debaty o przyszłości mediów i Social Media Policy w cyklu Social Media Policy – Publicon

PR finansowy i relacje inwestorskie:

  • Polski Holding Nieruchomości wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomości
  • Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A. – NOBILI PARTNERS

Sektor publiczny:

  • „dalEKOwzroczni” – przyszłość w czystych barwach – Partner of Promotion

KATEGORIE SEKTOROWE:

Technologia, IT, telekomunikacja:

  • Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne
  • Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations
  • Mój pierwszy raz z Internetem – UPC Polska

Finanse:

  • Polski Holding Nieruchomości wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomości
  • „Zrób Rakowi Wspak” – Niestandardowe działania PR dla produktu – ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie – ING Życie
  • 10za50za10 - Kolko

Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne):

  • Męska grypa – Ciszewski MSL
  • GADAJ*BADAJ – Havas PR Warsaw
  • Launch Vicks – nowej marki leków na objawy przeziębienia i grypy w Polsce – Hill+Knowlton Strategies

Uroda:

  • Spotkanie z Ambasadorem marki Gillette – Robertem Lewandowskim – 24/7PR

Sektor spożywczy:

  • Dociekliwi – 24/7PR
  • Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2
  • Komunikacja promocji „Jaki to smak?” wprowadzającej 4 nowe smaki chipsów Lay’s - Hill+Knowlton Strategies

Media i styl życia:

Kultura:

Sport, turystyka, rekreacja:

  • Twardziele o miękkich sercach – Partner of Promotion
  • Super Mecz – Polish Sport Promotion
  • Współpraca samorządu, mieszkańców i biznesu jest możliwa? Karpacz pokaże, że tak – Publicon

Nieruchomości i budownictwo:

  • Bieg na Szczyt Rondo 1 – Advanced Public Relations
  • Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencjał mniejszych miast – Colliers International Poland
  • Kurkowa 14 – Publicon

Przemysł, transport, logistyka:

  • Raz, że szybko, A2, że do Europy. Komunikacja Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych – Agencja IdPR (Grupa AFEKT) i Marketing Services Group.
  • Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations
  • Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A. – NOBILI PARTNERS

KATEGORIE SPECJALNE:

Kreatywność:

Efektywność:

  • ORLEN Warsaw Marathon - Agencja LIVE
  • Witamy w Katowicach - przebudowa dworca, transformacja postaw - Neinver Polska i Imago Public Relations
  • Język polski jest ą-ę - Ogilvy PR
  • Super Mecz - Polish Sport Promotion

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij