Praca czeka na przystanku, czyli kampania mobilna Pracuj.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Praca czeka na przystanku, czyli kampania mobilna Pracuj.pl

Portal Pracuj.pl rozpoczął działania promujące swoje aplikacje mobilne. W ramach kampanii na przystankach autobusowych i tramwajowych pojawiło się bezpłatne Wi-Fi. Wykorzystana została także geotargetowana komunikacja SMS-owa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Grupa K2.

Pracuj.pl podąża za potrzebami szukających pracy i jako pierwszy tego typu serwis w Polsce już w 2010 roku udostępnił swoim użytkownikom aplikację mobilną. W lipcu tego roku wypuścił natomiast nowe jej wersje, na najpopularniejsze systemy operacyjne – iOS, Android oraz Windows Phone. Aplikacja pozwala nie tylko na szybkie i sprawne przeglądanie ofert pracy, lecz także odpowiadanie na nie bezpośrednio ze smartfona lub tabletu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz przyszedł czas na budowanie świadomości użytkowników Internetu w zakresie mobilnego szukania pracy. Jak mówi Anna Hołdyńska z Grupy Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl: - Celem działań promocyjnych jest wyrobienie wśród naszych użytkowników nawyku poszukiwania pracy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Szczególnie, że jak pokazują wyniki badania Ipsos z tego roku „E-commerce and m-commerce in Poland” już czterech na dziesięciu badanych Polaków ma smartfona, a przez ponad dwie godziny dziennie spędzają oni czas on-line wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Użytkownicy smartfonów i tabletów mają nawyk częstego sprawdzania tego, co „w sieci piszczy” i korzystania z nich w sytuacjach, które wymuszają na nich chwilową bezczynność, np. podczas jazdy komunikacją miejską czy w oczekiwaniu na nią. Stąd pomysł Pracuj.pl na to, by udostępnić im możliwość skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi na przystankach autobusowych i tramwajowych. – Po raz pierwszy te nośniki zostały wykorzystane przez nas w ten sposób. Na razie testujemy to rozwiązanie na 10 przystankach w Warszawie. Na kolejnych 100 jest możliwość pobrania naszej aplikacji przy pomocy QR kodu, umieszczonego na citylightach – mówi Anna Hołdyńska.

Nowością w działaniach Pracuj.pl jest też geotargetowana kampania SMS-owa w dużych centrach biznesowych w Warszawie i we Wrocławiu. Osoby, które znajdą się na ich terenie automatycznie otrzymają powiadomienie zachęcające do skorzystania z aplikacji mobilnej Pracuj.pl.

Kampanię przygotowała i realizuje Grupa K2. To wspólna realizacja zespołu K2 i K2 Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij