Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji marca 2020

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji marca 2020
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w marcu 2020 roku.
O autorze
3 min czytania 2020-04-01

#1 Puma: Buty przypominające Adolfa Hitlera

Tuż po premierze nowego modelu sneakersów „Storm Adrenaline”, Puma znalazła się w ogniu krytyki – internauci dopatrzyli się bowiem w butach niemieckiej marki podobizny dyktatora Adolfa Hitlera.

#2 Andrzej Duda: TikTok

W ramach promocji turnieju e-sportowego zatytułowanego Grarantanna, który został przygotowany przez Ministerstwo Cyfryzacji, prezydent Polski Andrzej Duda postanowił założyć konto na TikToku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Miami Ad School: The Spoiler Billboard

To kolejny nietypowy pomysł na to, jak zachęcić społeczeństwo do pozostania w swoich domach w związku z pandemią koronawirusa – studenci berlińskiego oddziału Miami Ad School stworzyli billboardy ze spoilerami dotyczącymi popularnych produkcji platformy.

#4 Quebonafide: Krzyżówki panoramiczne

Quebonafide po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – tym razem popularny polski raper opublikował na swoim InstaStory zdjęcie słynnych krzyżówek panoramicznych, na okładce których widnieje jego wizerunek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 Jure Tovrljan: Coronavirus Logos

Słoweński artysta Jure Tovrljan postanowił nieco przerobić słynne logotypy najpopularniejszych marek w taki sposób, by nawiązywały do obecnych czasów.

#6 Pałac festiwalu Cannes dla bezdomnych

Tegoroczny festiwal filmowy w Cannes został przełożony ze względu na pandemię koronawirusa. W związku z tym władze miasta postanowiły tymczasowo przekształcić pałac, w którym rokrocznie odbywa się wydarzenie, na ośrodek dla bezdomnych i ich psów.

#7 Volkswagen, Coca-Cola i Burger King przerabiają swoje logotypy

Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Tutaj zobaczycie najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.

#8 Bolt: Zniżka 19,9% na Dzień Kobiet

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet Bolt postanowił zwrócić uwagę na istotny problem nierówności płacowej w Polsce. Z tego powodu marka zaoferowała swoim klientkom zniżkę, która „nigdy nie powinna istnieć”.

#9 Quebonafide: CTK Creeps

Popularny polski raper po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – w ramach promocji nowego albumu pt. „Romantic Psycho” Quebonafide opublikował film, w którym w niekonwencjonalny sposób poinformował widzów o przekazaniu dużej sumy pieniędzy na cele charytatywne.

#10 Pornhub: Darmowe konto premium

Pornhub znalazł nietypowy sposób na to, by zachęcić społeczeństwo do pozostania w swoich domach – teraz popularna platforma pornograficzna oferuje całkowicie darmowe konto premium.

#11 Polska Policja: Prośba o „zaprzestanie wszelkich działań przestępczych”

Polska Policja opublikowała na swoim facebookowym profilu żartobliwy post, w którym poprosiła społeczeństwo o „zaprzestanie wszelkich działań przestępczych”, bo aktualnie ma na głowie wiele nowych obowiązków w związku z pandemią COVID-19.

#12 Mateusz Morawiecki x Blowek

Premier Polski Mateusz Morawiecki postanowił odnieść się do wszelkich fake newsów na temat koronawirusa – w wywiadzie udzielonym popularnemu youtuberowi Blowkowi polityk odpowiedział na pytania dotyczące panującej epidemii.

#13 Katoflix: Netflix dla katolików

Na polskim rynku pojawił się nowy serwis VOD, reklamowany jako katolicki Netflix – Katoflix. Celem platformy jest promocja chrześcijańskich wartości poprzez treści wideo.

#14 #WyzwaniePrzyjęte: Marki za młodu

W marcu br. media społecznościowe podbiła akcja pod hasłem #WyzwaniePrzyjęte, w ramach której użytkownicy publikowali swoje zdjęcia z dzieciństwa. Na viralowy challenge odpowiedziały także niektóre marki.

 #15 Magda Gessler: Schronisko Smaków

Znana restauratorka otworzyła sklep internetowy Schronisko Smaków Magdy Gessler. Znajdziemy tam smakołyki, które osobistość telewizyjna pamięta z dzieciństwa, czyli m.in. przetwory, naturalnie wędzone mięsa, miody czy świeże pieczywo.

#16 Żabka: Bezmięsny hot dog 

Wiedzieliście, że hot dogi w Żabce sprzedawane są średnio co 2 sekundy? Teraz sieć postanowiła również zrobić ukłon w stronę wegetariańskich klientów i wprowadziła bezmięsną wersję swojego popularnego produktu.

#17 Wietnamskie Ministerstwo Zdrowia: Viral o koronawirusie

W odpowiedzi na rozprzestrzeniającą się epidemię koronawirusa, wietnamskie Ministerstwo Zdrowia stworzyło piosenkę oraz animowany teledysk, który obrazuje, jak chronić się przed zarażeniem. Wideo szybko stało się viralem.

#18 Volvo: Billboard oczyszczający powietrze

Portugalski oddział Volvo zainstalował w Porto duży nośnik reklamowy, który neutralizuje szkodliwe związki chemiczne pochodzące ze spalin aut. Ma powierzchnię 250 metrów kwadratowych i – jak zapewnia marka – oczyszcza powietrze tak skutecznie, jak ponad 200 drzew.

#19 IKEA x Pizza Hut

Pizza Hut Hong Kong oraz IKEA nawiązały nietypową współpracę, w ramach której popularna sieć restauracyjna wprowadziła do swojej oferty pizzę ze słynnymi klopsikami. Z kolei w sklepach szwedzkiej marki pojawiły się okrągłe stoliki, które ją pomieszczą.

#20 Galeria Północna: Handlowa niehandlowa

Warszawska Galeria Północna postanowiła w niedzielę 8 marca br. pozwolić swoim klientom na zrobienie zakupów w przeszło 50 sklepach, mimo zakazu handlu. W jaki sposób? Tego dnia za ladą stanęli właściciele i prezesi butików.