#1 Psy szukają domu na opakowaniach pizzy
W ramach akcji organizacji „Bieg na sześć łap” na wybranych opakowaniach pizzy na wynos olsztyńskiej pizzerii Ravioli Street umieszczane są zdjęcia bezdomnych psów, które czekają na adopcję.
Zobacz również
#2 Genewa „feminizuje” znaki drogowe
Władze miasta Genewa postanowiły nieco odmienić wygląd połowy znaków drogowych sygnalizujących przejście dla pieszych – postać męska została zastąpiona żeńską.
#3 „Kudłata terapia” w domu opieki społecznej
To kolejna świetna akcja organizacji Bieg na sześć łap – tym razem chodziło o „kudłatą terapię” z udziałem psów, w której udział wzięli seniorzy z Domu Opieki Społecznej w Olsztynie.
#4 Igrzyska Olimpijskie w Tokio: Tekturowe łóżka
Organizatorzy tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio kładą duży nacisk na ekologię – sportowcy będą spali na tekturowych łóżkach, które po zakończeniu wydarzenia zostaną poddane recyklingowi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#5 WeatherTech: Lucky Dog
Aby podziękować weterynarzom za uratowanie swojego psa, właściciel firmy Weathertech postanowił wykupić blok reklamowy podczas tegorocznego Super Bowl. Tym samym chciał on zwiększyć świadomość na temat chorób nowotworowych u zwierząt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#6 Prezentacja psa do adopcji podczas mszy w kościele
Tego jeszcze nie było – 16 lutego br. w pewnym olsztyńskim kościele ksiądz podczas mszy przedstawi wiernym bezpańskiego psa, który czeka na adopcję.
#7 Pluszowe koale w Nowym Jorku
W przestrzeni miejskiej Nowego Jorku na latarniach, drzewach czy ogrodzeniach pojawiły się… pluszowe koale. Jak się okazało, były one częścią akcji pod hasłem „Koalas of NYC”, której celem jest zbiórka pieniędzy na rzecz poszkodowanych zwierząt w australijskich pożarach.
#8 Biedronka: Szanujemy żywność
Biedronka ruszyła z pilotażowym programem przecen produktów spożywczych z bliskim terminem przydatności, aby przeciwdziałać marnowaniu żywności. Już od końca stycznia br. klienci 136 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce mogą kupić wybrane produkty spożywcze po niższych o 50% cenach.
#9 Wrocław: Ogrody społeczne
W ramach realizacji nowej polityki klimatycznej, we Wrocławiu ruszył unijny projekt FoodSHIFT2030. Jednym z jego elementów jest stworzenie tzw. ogrodów społecznych, w których mieszkańcy miasta będą mogli wspólnie uprawiać warzywa, owoce, a także zioła.
#10 Reakcja marek na #Megxit
Na początku stycznia br. media na całym świecie zelektryzowała wiadomość o rezygnacji księcia i księżnej Sussex z obowiązków królewskich. Jak można się było spodziewać, marki postanowiły zareagować na tę nowinę w odpowiedni dla siebie sposób.
#11 Ben & Jerry’s: Netflix & Chill’d
Tym razem Ben & Jerry’s przygotowało coś w sam raz dla tych, którzy uwielbiają spędzać wolny czas na oglądaniu swoich ulubionych seriali (zwłaszcza tych na Netfliksie) – lody o smaku „Netflix & Chilll’d”, które z pewnością umilą taki wieczór.
#12 Burger King: King Stair
W styczniu br. Burger King wystartował z kampanią pod hasłem „King Stairs”, która nawiązywała do popularnej sceny z głośnego filmu „Joker” i jednocześnie po raz kolejny dał prztyczka w nos swojemu rywalowi – czyli sieci McDonald’s.
#13 Mattel: Barbie bez włosów i z bielactwem
Firma Mattel niedawno ogłosiła wprowadzenie nowych, zróżnicowanych modeli lalek w kolekcji Fashionistas. Już wkrótce w ofercie marki będzie m.in. Barbie bez włosów, z bielactwem, ze złotą protezą, czy też Ken z rudymi włosami.
#14 Zielona IKEA w Wiedniu
Już wkrótce mieszkańcy Wiednia będą mieli możliwość skorzystania z całkowicie nowego, ekologicznego marketu sieci IKEA. Sklep pozbawiony będzie miejsc parkingowych – zamiast nich pojawi się duży, zielony taras dla klientów.
#15 #DollyPartonChallenge w wydaniu marek
Od kilku dni media społecznościowe zalewają grafiki przedstawiające zlepione ze sobą cztery zdjęcia z LinkedIna, Facebooka, Instagrama i Tindera. Viral ten został zapoczątkowany przez amerykańską piosenkarkę Dolly Parton i szybko podbił serca wielu znanych osobistości, a także marek.
#16 Polska marka zachęca do rozważnych zakupów
Polska marka Mandel ruszyła z nowym projektem pod hasłem Circular Concept, w ramach którego oferuje swoim klientom opcję wypożyczania torebek, naprawiania ich, a także zakup używanych produktów.
#17 Airbnb: Dom Julii na Walentynki
Platforma Airbnb nawiązała współpracę z władzami miasta Werona i zorganizowała konkurs, w ramach którego można wygrać nocleg w zabytkowym Domu Julii Kapulet w Weronie. Zwycięzcą będzie ta osoba, która w piękny sposób opowie o swoich uczuciach w liście miłosnym do bohaterki Szekspira.
#18 Wiedeń: Automaty na kubki do kawy wielokrotnego użytku
Władze Wiednia postanowiły wypowiedzieć wojnę jednorazowym kubkom na kawę, których codziennie w koszu ląduje tysiące – w mieście pojawiły się automaty, w których zwracać można kubki wielokrotnego użytku.