 
                    14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
 
                    14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
 
                    12.10.2022
Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka
 
                    05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
 
                    08.07.2022
Walmart rozszerza usługę dostawy produktów prosto do lodówki
 
                    02.06.2022
Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS
 
                    27.05.2022
Chanel otworzy prywatne sklepy tylko dla wybranych klientów
 
                    23.05.2022
Uśmiech zamiast karty płatniczej. Mastercard testuje nowy rodzaj płatności biometrycznych
 
                    29.12.2021
Dlaczego potrzebujesz działu Customer Care?
 
                    17.12.2021
6 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce
 
                    26.10.2021
IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025