 
                    16.10.2025
„The Periodic Fable”: The Ordinary demaskuje pseudonaukowy bełkot branży kosmetycznej
 
                    16.10.2025
„The Periodic Fable”: The Ordinary demaskuje pseudonaukowy bełkot branży kosmetycznej
 
                    06.05.2025
The Ordinary odkrywa „tajny składnik” przemysłu kosmetycznego
![Stosowanie przemocy werbalnej w komunikacji branży beauty [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/UX-writing-w-branzy-beauty_opinie_cover-142x0-c-default.jpg) 
                    28.01.2025
Stosowanie przemocy werbalnej w komunikacji branży beauty [OPINIE]
 
                    27.01.2025
„Beauty & Belonging”: Sephora stworzyła film dokumentalny, w którym pracownicy marki opowiadają o tym, czym jest dla nich piękno
 
                    15.05.2024
Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
 
                    30.10.2023
Piękno od backstage’u. Dobre praktyki w realizacji eventów beauty
 
                    30.08.2023
Sztuka wpływu. O influencer marketingu w branży beauty
 
                    09.11.2022
Audyt UX w branży beauty. Jak poprawić doświadczenia klienta drogerii internetowej?
 
                    04.04.2022
Katarzyna Trawińska (Prouvé): Na rynku są firmy MLM, w których działają przede wszystkim kobiety
 
                    16.11.2021
Olay stworzyło opakowanie kremu dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
2 dni temu
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
2 dni temu
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie