21.10.2025
Konrad Ludian (EFL): NIP-y są tylko na fakturach, więc pominięcie emocji w komunikacji w B2B byłoby błędem [WYWIAD]
21.10.2025
Konrad Ludian (EFL): NIP-y są tylko na fakturach, więc pominięcie emocji w komunikacji w B2B byłoby błędem [WYWIAD]
17.10.2025
„Warmer Together”: firma Moncler, Al Pacino i Robert De Niro przedefiniowują znaczenie prawdziwej bliskości
15.10.2025
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem
13.10.2025
„All Heroes, No Zeros”: Cadbury zamienia brytyjskie ikony kultury w czekoladki
08.10.2025
„It’s Only Natural” – Burger King, niemowlęta i autentyczne emocje bez scenariusza
01.10.2025
Zastąpmy niedopowiedzenia szczerą rozmową: Dawid Podsiadło w kolejnym spocie kampanii T-mobile #BurzymyBariery
30.09.2025
Redefinicja męskości z pazurem: wybierz najseksowniejszego kociego tatę w plebiscycie Sexiest Man Alive
29.09.2025
ChatGPT jako towarzysz codzienności: globalna kampania OpenAI
12.09.2025
Mniej znaczy więcej. Bracia Sadownicy w kampanii OOH „Z owoców, nie z koncentratu” stawiają na siłę słów
10.09.2025
Jimmy Choo ratuje wizerunek Sydney Sweeney? Aktorka w luksusowej odsłonie balletcore
wczoraj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
wczoraj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
wczoraj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
2 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
3 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025