
10.04.2025
CIF czyści język w internecie z wulgaryzmów i zamienia tradycyjny „beep” na „CIIIIIF”
10.04.2025
CIF czyści język w internecie z wulgaryzmów i zamienia tradycyjny „beep” na „CIIIIIF”
14.03.2024
Polska organizacja SIN oraz Fundacja Panoptykon wygrywają z Facebookiem w sądzie
23.11.2022
Mundial w ogniu krytyki, czyli jak marki bojkotują mistrzostwa świata w Katarze
03.06.2022
Powstał ognioodporny egzemplarz „Opowieści podręcznej” Margaret Atwood jako symbol walki z cenzurą
07.04.2022
Widzowie składają skargi na TVN i TVP. Dla niektórych obrazy z wojny są „zbyt brutalne”
30.11.2021
Powstaje BanBye.pl – „polski YouTube” bez politycznej cenzury
09.04.2021
Chińska telewizja zamazuje logotypy marek H&M i Nike – to część bojkotu brandów przez tamtejszy rząd
08.12.2020
Francuskie radio publiczne France Inter nie chce wyemitować reklamy zawierającej słowo „chrześcijanie”
14.08.2020
Burmistrz Mosiny ocenzurował grafiki na słupie ogłoszeniowym – tłumaczył to niepokojem związanym z koronawirusem
17.03.2020
The Uncensored Library: W grze Minecraft pojawiła się biblioteka z zakazanymi artykułami z całego świata
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]