 
                    01.10.2025
Employer branding w biegu: Decathlon prowadzi rozmowy rekrutacyjne na trasach wyścigów
 
                    01.10.2025
Employer branding w biegu: Decathlon prowadzi rozmowy rekrutacyjne na trasach wyścigów
 
                    27.05.2025
„To nie są lata 90.”: ING Bank Śląski, rocketjobs.pl i justjoin.it pokazują, jak wspierać pracowników
 
                    21.03.2025
„Untwist your skills”: ERBACHER the food family łamie stereotypy na temat pokolenia Z na rynku pracy
 
                    19.03.2025
Employer branding po polsku. To musisz wiedzieć, jeśli chcesz dotrzeć do młodych
 
                    17.03.2025
„Nie aplikowałbym tutaj”: Arla Foods przedstawia własną antyreklamę, zachęcając w ten sposób do składania CV
 
                    29.01.2025
„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”: LPP wykorzystuje FOOH w kampanii employer brandingowej
 
                    27.01.2025
„Beauty & Belonging”: Sephora stworzyła film dokumentalny, w którym pracownicy marki opowiadają o tym, czym jest dla nich piękno
 
                    21.01.2025
Krzysztof Małecki i Piotr Dzierżęga w zarządach spółek z Grupy Digitree Group
![Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/podcast-LPP-142x0-c-default.jpg) 
                    15.01.2025
Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]
 
                    09.12.2024
Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do Grupy Przestrzeń, by rozwijać ofertę strategiczno-badawczą
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025