
27.05.2025
„To nie są lata 90.”: ING Bank Śląski, rocketjobs.pl i justjoin.it pokazują, jak wspierać pracowników
27.05.2025
„To nie są lata 90.”: ING Bank Śląski, rocketjobs.pl i justjoin.it pokazują, jak wspierać pracowników
21.03.2025
„Untwist your skills”: ERBACHER the food family łamie stereotypy na temat pokolenia Z na rynku pracy
19.03.2025
Employer branding po polsku. To musisz wiedzieć, jeśli chcesz dotrzeć do młodych
17.03.2025
„Nie aplikowałbym tutaj”: Arla Foods przedstawia własną antyreklamę, zachęcając w ten sposób do składania CV
29.01.2025
„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”: LPP wykorzystuje FOOH w kampanii employer brandingowej
27.01.2025
„Beauty & Belonging”: Sephora stworzyła film dokumentalny, w którym pracownicy marki opowiadają o tym, czym jest dla nich piękno
21.01.2025
Krzysztof Małecki i Piotr Dzierżęga w zarządach spółek z Grupy Digitree Group
15.01.2025
Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]
09.12.2024
Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do Grupy Przestrzeń, by rozwijać ofertę strategiczno-badawczą
03.12.2024
Marcin Wysocki obejmuje stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
dzisiaj
„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach
dzisiaj
Organizacje branżowe powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności
dzisiaj
Chopin zabrzmi na Łazienkowskiej
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]