![Skuteczne media relations – jak je robić? [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Projekt-bez-nazwy-56_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
26.06.2025
Skuteczne media relations – jak je robić? [PORADNIK]
26.06.2025
Skuteczne media relations – jak je robić? [PORADNIK]
31.10.2023
Marta Zalewska (AI Teammate): „Eksperci są nieodzowni w pracy z AI”
01.07.2022
Maciej Okraszewski: Założyłem Dział Zagraniczny, bo mówiono mi, że „polskiego czytelnika to nie interesuje” (podcast)
27.05.2022
RAFAŁ MADAJCZAK: Media zawsze będą lepsze w storytellingu od Facebooka (podcast)
05.08.2021
Labcon z obsługą PR dla Fundacji Projekt Kobiety
12.04.2021
Konferencja Media Relations już 25 maja
16.01.2019
„Dzień dobry, czy informacja dotarła?”, czyli co zrobić, żeby współczesne media relations nie były kojarzone wyłącznie z follow upem?
27.04.2018
PR Calling wypromuje addictions.ai i AlkyRecovery
25.01.2018
Grupa FLPR dla Innergo Systems
27.03.2017
Steinke Communications fotograficznie
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV