![Jak polskie e-sklepy radzą sobie z GA4 [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/01/Sempai-Raport-o-stanie-wdrozenia-GA4-przez-polskie-e-commercey-cover-photo-142x0-c-default.png) 
                    25.01.2024
Jak polskie e-sklepy radzą sobie z GA4 [RAPORT]
![Jak polskie e-sklepy radzą sobie z GA4 [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/01/Sempai-Raport-o-stanie-wdrozenia-GA4-przez-polskie-e-commercey-cover-photo-142x0-c-default.png) 
                    25.01.2024
Jak polskie e-sklepy radzą sobie z GA4 [RAPORT]
 
                    11.10.2021
iSpot Poland rozpoczyna współpracę z Sempai
 
                    07.10.2021
E-commerce najważniejszym wyzwaniem dla 80% światowego przemysłu
 
                    06.08.2021
HOT: Checklista SXO 2021
 
                    29.08.2016
Sebastian Suma (Sempai): SEM jedną z dynamiczniej ewoluujących działek w performance marketingu
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
2 dni temu
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
2 dni temu
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie