Pop-up shop marki Puma został otwarty 21 sierpnia br. w brytyjskim centrum co-workingowym Protein Studio w Shoreditch. Inicjatywę pod hasłem „Puma Endorphin Store” oparto na tezie, że młode pokolenie, które jest grupą docelową modelu butów marki LQD Cell, trenuje w nowy sposób – poprzez wyrażanie siebie.
Z tego powodu Puma we współpracy z ekspertami w dziedzinie fitnessu stworzyła sześciominutowe zestawy ćwiczeń, które miały za zadanie zwiększać wydzielanie adrenaliny, endorfin oraz dopaminy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ten sposób, endorfinowy pop-up shop Pumy miał pomóc w zmianie postrzegania fitnessu, który często traktowany jest jedynie jako żmudny wysiłek, a nie jako czynność, poprawiająca humor i samopoczucie.
Za realizację odpowiedzialna była agencja Virtue.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
New Balance otworzyło w Londynie swój pierwszy pub pod nazwą „The Runaway”, w którym klienci za piwo mogą zapłacić za pomocą przebiegniętych kilometrów.