Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pinterest w listopadzie 2013 – przegląd polskich działań

Pinterest w listopadzie 2013 – przegląd polskich działań
W sierpniu Pinterest odwiedziło prawie 800 tys. osób. Prawie 1,8 mln osób obserwuje tablice warszawskiego Thisispaper Magazine. Jak uwagę Internautów starają się przyciągnąć polskie marki?
O autorze
1 min czytania 2013-11-29

Wg danych Megapanel PBI/Gemius w czerwcu Pinterest odwiedziło 1,26 mln Real Users, w lipcu 870 tys. RU, a w sierpniu 778 tys. RU.

O tym, czy marki mają czego szukać na Pintereście pisaliśmy już w maju ubiegłego roku. W sierpniuwrześniu, październiku i czerwcu 2013 roku przedstawiliśmy katalog polskich marek. Pokazaliśmy także case study jednego z najpopularniejszych kont oraz wskazówki jak mierzyć działania komunikacyjne prowadzone w tym serwisie.

Jak obecnie wyglądają działania polskich marek na Pintereście? Wiele marek przestało rozwijać swoje profile. Największą aktywność wykazują firmy, które prowadzą profile w języku angielskim, próbując dotrzeć także do odbiorców spoza Polski. Prężnie działa Lidl Polska, warto także wyróżnić niewielki, ale ciekawie prowadzony profil Zamku Czocha. 

TOP 10 polskich stron z największą liczbą obserwujących  

  1. Thisispaper Magazine (1775611)
  2. The Illest (7819)
  3. Sklep FabrykaWafelków.pl (5561)
  4. Mayamural Kraków 2012 (5430),
  5. Życie w Luksusie.pl (4100)
  6. Muzeum Erotyzmu (3 348),
  7. Daybite (3013),
  8. DecoBazaar (1 486)
  9. Miasto Gdańsk (1 430),
  10. Akademia Stylizacji (1356)

Poniżej przegląd stron, które obserwowane są przez więcej niż 500 osób:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W publikacji „Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych” przedstawiliśmy akcje prowadzone na Pintereście przez Samsung Polska, Winiary, HBO Polska i DentoFresh. W tym roku konkursy przeprowadził Nissan (case study), GoldenRosePL, MasterCard, eKobieca.pl, ŚnieżkaMaybelline New York Polska, Elfa Pharm Polska i World of COSTA by coffeeheaven i Groupon Polska

Śledźcie NowyMarketing na Pintereście!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się