#PrzeglądTygodnia [14.06-20.06.2024]: reklamy z tatą w roli głównej, perełki i antyperełki influencerskie, smok na Empire State Building

#PrzeglądTygodnia [14.06-20.06.2024]: reklamy z tatą w roli głównej, perełki i antyperełki influencerskie, smok na Empire State Building
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu, które opublikowaliśmy między 14 a 20 czerwca 2024 roku.
O autorze
3 min czytania 2024-06-21

>>> Sprawdź pozostałe podsumowania tygodnia.

Przed Tobą najciekawsze teksty, które pojawiły się w ostatnim tygodniu na portalu NowyMarketing. Sprawdź, które tematy szczególnie interesowały branżę marketingową. Miłej lektury!  

  • Z kolei Agnieszka Mikołajczak z LUCKYYOU przygotowała przegląd kampanii, które pokazują, że tata, tak jak i mama, pełni wiele istotnych ról w życiu dziecka.
  • W trzecim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział m.in. tym, co, kiedy i dlaczego odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym. SPRAWDŹ NAGRANIE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • – Kluczem do sukcesu w procesie dynamicznego ustalania cen jest zrozumienie kilku podstawowych zasad. Przede wszystkim musisz zidentyfikować grupy docelowe i ich wrażliwość na ceny – na temat dynamicznego ustalania cen rozmawiamy z Krzysztofem Szyszkiewiczem.

  • #OdKulis. Polska marka modowa LANCERTO nawiązała współpracę z trenerem narodowej reprezentacji w piłce nożnej – Michałem Probierzem. O kulisach tej współpracy opowiedział nam Michał Grochala, Brand Manager marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Podczas Cannes Lions 2024 odbyła się dyskusja Elona Muska z Markiem Readem. Musk próbował przekonać do siebie reklamodawców, z którymi sam zepsuł sobie relacje, a dyrektor generalny WPP skutecznie „grilluje” biznesmana.

Kampanie i akcje warte uwagi

  • Powstała przestrzeń internetowa „Cześć ciało”, w której młodsi i starsi znajdą rzetelne informacje o poszczególnych etapach dojrzewania. Jej twórcy chcą przyczynić się do poprawy jakości edukacji dotyczącej zmian w okresie dorastania w polskich szkołach.
  • Powstała akcja #MenToBeHealthy, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy zdrowotne, często ignorowane przez mężczyzn. Dzięki przykuwającym wzrok grafikom przedstawiciele Pathkind Labs chcą sprawić, że męskie zdrowie przestanie być tematem tabu.

  • Jak zachęcić dzieci do uprawiania sportu? Firma Unilever uznała, że najlepiej zrobi to, przekonując, że… brud jest dobry. „Dirt Is Good” projekt Unilever, w którego skład wchodzi m.in. kampania „Guess who won”, promująca angażowanie się w sportowe rozgrywki.

  • Marka Nutritec Cat w kampanii „Reings Nutritec Cat” pokazuje, że tak naprawdę w domu królują… koty. Zgodnie z tym przekonaniem, na grafikach promujących pojawiły się pupile, które zajmują miejsce na tronie.

Webinar

  • Już 11 lipca o godz. 10:00 odbędzie się kolejny webinar w formacie Q&A. Tym razem naszym gościem będzie Michał Dunin, ekspert w zakresie digital marketingu, social media i marketingu zintegrowanego. Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI, które agencje i marki powinny uwzględniać? Jakie regulacje prawne w kontekście AI mają największy wpływ na branżę komunikacyjną? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach? Odpowiedź między innymi na te pytania poznasz podczas webinaru. ZAREJESTRUJ SIĘ.

>>> Sprawdź #PolecajkiNM.

Znajdziesz w nich dawkę inspiracji i wiedzy. Odkryjesz ciekawe raporty i podcasty warte uwagi. W kolejnych polecajkach znajdziesz m.in. podcast „Z buta w marketing” i „SEMbook 2024” przygotowany przez Grupę Roboczą SEM IAB Polska.

PS #PrzeglądTygodnia [07.06-13.06.2024]: naklejki przedłużające życie owoców i warzyw, lody od Dawida Podsiadło, najcenniejsze marki świata

Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu, które opublikowaliśmy między 7 a 13 czerwca 2024 roku.