Visa razem z Transport for London zmieniła na dwa dni nazwę jednej z londyńskich stacji metra Southgate na Gareth Southgate. Zmiana dokonana została w celu uczczenia dobrej gry drużyny angielskiej na mundialu 2018.
źródło: www.campaignlive.co.uk
Zobacz również
PS
Londyńskie metro zostało wykorzystane także przez kolektyw Glimpse, który stworzył projekt crowdfundingowy Citizens Advertising Takeover Service (CATS). W jego ramach na Kickstarterze zebrano ponad 20 tys. funtów, dzięki czemu na stacji Clapham Common zamieniono wszystkie 68 reklam na wybrane zdjęcia kotów. Wśród zamieszczonych zdjęć znajdowały się również te, przedstawiające koty możliwe do adopcji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
fot. medium.com
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W dniu meczu Szwecja – Anglia (7 lipca br.) na mundialu 2018 angielski dziennik The Times postanowił wykorzystać okazję i na swojej okładce zamieścił przewodnik, wzorowany na instrukcję składania mebli z IKEA, który krok po kroku ukazywał jak pokonać drużynę Szwecji.
PS 3
Tegoroczne święto piłki nożnej do własnej promocji wykorzystało wiele marek. Więcej ciekawych przykładów reklam i gadżetów związanych z mundialem 2018 możecie zobaczyć w przygotowanych przez nas materiałach:
- >>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]
- >>> MŚ 2018: vive la France – top reakcji marek po finale mundialu
- >>> MŚ 2018: reklama KFC z parodią tricków Neymara hitem internetu
- >>> MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia – Polska
- >>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek
- >>> MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia
- >>> MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
- >>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
PS 4
Także przestrzeń przystanku komunikacji miejskiej można zaaranżować w niestandardowy sposób do celów reklamowych. Dużo inspirujących przykładów znajdziecie w naszym materiałach: 40 polskich kreatywnych przystanków i 60 zagranicznych pomysłów na marketingowe wykorzystanie wiat przystankowych.