Suszonki miesiąca: top 20 kreacji kwietnia 2020 roku

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji kwietnia 2020 roku
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w kwietniu 2020 roku.
O autorze
3 min czytania 2020-05-04

#1 BBC: Szkoła online z Davidem Attenboroughiem 

BBC ruszyło z akcją edukacyjną, w ramach której stacja będzie emitowała lekcje online dla dzieci, które z powodu pandemii koronawirusa siedzą w domach. W inicjatywę zaangażowało się wiele znanych osób, w tym m.in. David Attenborough, który poprowadzi lekcje geografii.

#2 Noizz.pl: #RealInfluencers

Portal Noizz.pl ruszył z nową akcją pod hasłem #RealInfluencers, w ramach której warszawska ratowniczka medyczna przejęła instagramowy profil influencerki Maffashion. Wszystko po to, by pokazać jak naprawdę wygląda praca osoby, która codziennie walczy z koronawirusem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Muzeum Narodowe w Warszawie: Dzień Ziemi

Z okazji tegorocznego Dnia Ziemi Muzeum Narodowe w Warszawie postanowiło zwrócić uwagę na zmiany klimatyczne i ich wpływ na naszą planetę, modyfikując nieco polskie dzieła sztuki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#4 Grupa Żywiec: Wsparcie dla lokali podczas pandemii

Pandemia koronawirusa postawiła puby, restauracje i bary w sytuacji, która nie miała miejsca nigdy wcześniej. W tym trudnym czasie Grupa Żywiec postanowiła pomóc lokalom, które na co dzień serwują piwo firmy i odebrać od nich nieotwarte kegi, a także zwrócić za nie pieniądze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 IKEA: Instrukcja na klopsiki

W związku z tym, że wielu z nas przebywa aktualnie na kwarantannie domowej, IKEA postanowiła udostępnić swój oryginalny przepis na kultowe już klopsiki – nie został on jednak opublikowany w standardowej formie, a przypomina instrukcję składania mebli.

#6 Gazeta.pl i BNP Paribas: Gdy to się skończy

Portal Gazeta.pl i bank BNP Paribas zainicjowali akcję pod hasłem „Gdy to się skończy”. Współtwórcami projektu są internauci, którzy podzielili się swoimi planami na to, co zrobią, gdy skończy się pandemia koronawirusa.

#7 Królewskie: Podcast o Warszawie

Marka piwa Królewskie wraz z agencją mediową Starcom stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch – dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz Piotr Wierzbicki – warszawski przewodnik.

#8 Władze Wilna: Przestrzeń miejska dla kawiarni i restauracji

Władze Wilna zapowiedziały, że udostępnią tamtejszym kawiarniom i restauracjom m.in. place miejskie, by te mogły otworzyć tam lokale na świeżym powietrzu. Ma to związek z restrykcjami wprowadzonymi z uwagi na panującą pandemię koronawirusa.

#9 BMW Group Polska: Radość z pomagania

BMW Group Polska włącza się w działania na rzecz powstrzymania pandemii koronawirusa w Polsce. W ramach akcji „Radość z pomagania” osoby pracujące w publicznej ochronie zdrowia będą mogły pożyczyć auto BMW lub MINI, aby bezpiecznie dojeżdżać do pracy lub realizować codzienne obowiązki.

#10 Pornhub: Scrubhub

Mycie rąk w obecnych czasach jest niezwykle ważne. Zdają sobie z tego sprawę twórcy portalu Pornhub, bowiem postanowili stworzyć specjalną stronę – swego rodzaju parodię serwisu pornograficznego – na której znajdują się filmy poświęcone higienie rąk.

#11 Żywiec: Dla bohaterów naszego Ż

Grupa Żywiec wspólnie z partnerami przygotowała napój, którego pierwsze partie trafiły już do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski. Firma chce w ten sposób podziękować wszystkim, którzy w tym trudnym czasie dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo – Bohaterom naszego Ż.

#12 Getty Museum: #BeetweenArtandQuarantine

Muzeum J. Paula Getty’ego w Los Angeles wpadło na pomysł zaangażowania internautów w nietypową akcję ze sztuką w tle – instytucja poprosiła ich o odtworzenie ulubionych dzieł sztuki za pomocą materiałów dostępnych w domu.

#13 Dove: Courage is Beautiful

Marka Dove zaprezentowała niedawno nową odsłonę swojej długoterminowej kampanii „Real Beauty”. Tym razem za pomocą spotu pod hasłem „Odwaga jest piękna” firma postanowiła złożyć hołd wszystkim pracownikom służby zdrowia walczącym z koronawirusem.

#14 Łódź: Jak przetrwać w czasie kwarantanny?

Na facebookowym profilu miasta Łódź pojawiło się humorystyczne wideo zatytułowane „Jak przetrwać w czasie kwarantanny?”. Bohaterami filmu są murale, które na potrzeby produkcji ożyły.

#15 Youtuber Microsoft Sam: Reklamy na temat koronawirusa

Youtuber Microsoft Sam postanowił przyjrzeć się reklamom dotyczącym pandemii koronawirusa, które zostały wyprodukowane na zlecenie popularnych marek. Okazało się, że spoty niewiele się od siebie różnią, a nawet są do siebie do złudzenia podobne.

#16 Thai Airways: #StayHomeEarnMiles

Linie lotnicze Thai Airways wpadły na nietypowy pomysł zachęcenia członków swojego programu lojalnościowego do pozostania w domu – te osoby, które zrezygnują z podróży podczas pandemii koronawirusa, otrzymają bezpłatne mile do wykorzystania na przyszłe loty.

#17 Burger King: „Cenzura” na reklamach podczas lockdownu

W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.

#18 Travis Scott x Fortnite: Astronomical

Travis Scott nawiązał współpracę z popularną grą Fortnite – w jej ramach raper zagra serię koncertów zatytułowanych „Astronomical”, które będzie można oglądać na żywo w środowisku gry. Pierwszy występ odbył się 24 kwietnia br. o 1 w nocy i zgromadził przed ekranami laptopów ponad 12 mln osób.

#19 Polska Grupa Farmaceutyczna: #pharmacyheroes

#pharmacyheroes to międzynarodowa akcja wdzięczności farmaceutom, którzy w czasie pandemii koronawirusa wspierają walkę o zdrowie pacjentów. Kampania rozpoczęła się kilka dni temu, a już przyłączyło się do niej wielu farmaceutów reprezentujących ponad 100 krajów na całym świecie.

#20 Pornhub: The Cleanest Porn Ever

To kolejna kampania Pornhuba, która ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak ważne jest przestrzeganie zasad higieny. Po stworzeniu nietypowego serwisu Scrubhub, teraz platforma zaprezentowała „najczystsze porno w historii”.