Oczko: 21 najlepszych artykułów w maju 2018

Oczko: 21 najlepszych artykułów w maju 2018

W cyklu "Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały z ostatniego miesiąca. Które artykuły w maju 2018 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników NowegoMarketingu?

#1

Kiedy cały świat obserwował z zapartym tchem zaślubiny księcia Harry'ego i Meghan Markle, marki zgrabnie nawiązywały do tego wielkiego, wartego 32 miliony funtów wydarzenia. Okazjonalne kreacje przygotowały m.in. IKEA, Green Caffè Nero, Żywiec, Semilac czy Brief – co znosi psychika grafika. Więcej przykładów zobaczycie w artykule #royalwedding w social mediach: top 11 reakcji marek na ślub pary książęcej

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#2

Emilia Clarke, znana jako Daenerys Targaryen z serialu Gra o Tron, dostała zaproszenie od magazynu Vanity Fair, by wziąć udziału specjalnej sesji, w której powstały fotografie stylizowane na zdjęcia stockowe. Spot z sesji zobaczcie w artykule Aktorka Gry o Tron w specjalnej sesji do zdjęć stockowych

#3

28 maja internet podbiły zdjęcia mikserów, na których opakowaniu wyraźnie widniały grafiki ze znakiem wodnym banku zdjęć Shutterstock. O akcji oraz tym, co powiedziała marka, więcej dowiecie się z artykułu Biedronka potwierdza błąd ze znakiem wodnym

#4

Reklama lubi kontrowersje. Czasami aż za bardzo. Według decyzji Rady Reklamy reklamy m.in. fabryki rajstop ADRIAN, napoju energetycznego Devil i filmu Botoks naruszyły normy Kodeksu Etyki Reklamy. O tym, co ostatnio “przeskrobały” marki, dowiecie się z artykułu Chrzanić to, co było…, czyli grzechy polskiej reklamy cz. 5

#5

Muzea nie są dostępne tylko dla wtajemniczonych, to otwierająca się na społeczeństwo przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. To miejsce spotkań ze sztuką i innymi ludźmi. Muzeum Narodowe w Poznaniu stworzyło kampanię, którą docenili Internauci. O akcji przeczytacie w "Muzeum? Żebyś wiedział?" - zobaczcie najnowszą kampanię Muzeum Narodowego w Poznaniu, która robi furorę w sieci

#6

IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie rośliny uczestniczącej w eksperymencie, by pokazać niszczącą siłę przemocy słownej.

#7

Zmiany związane z RODO stały się pretekstem dla IKEA do stworzenia nowej reklamy, która pokazała, że marka dba o naszą prywatność od dawna. Przeczytacie o tym w naszym artykule IKEA o RODO

#8

Niedawno użytkownicy portalu społecznościowego Facebook otrzymali maile z prośbą o zaakceptowanie nowego regulaminu. Aktualizacja, jak sugeruje sam portal, wynika ze zmiany unijnych przepisów. Więcej w artykule Zaakceptuj albo usuń. Przeczytaliśmy nowy Regulamin Facebooka (żebyście Wy nie musieli)

#9

Kim jest web developer? Jakie umiejętności powinien mieć i co należy do jego obowiązków? Jak wyglądają jego zarobki? W artykule Zawód: Web developer (Kariera w marketingu) dowiecie się więcej. 

#10

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie witryna z materiałami pornograficznymi przedstawiła nową kolekcję skarpetek, które stworzone są dla sportowców, miłośników mody i tych, którzy lubią spędzać czas z PornHub w „cztery oczy”. Spot promujący linie znajdziecie w artykule PornHub stworzył własną linie skarpetek, które możesz założyć nie tylko na stopy

#11

Jak przygotować projekt graficzny tak, aby po pierwsze przebić się przez szum komunikatów i przykuć uwagę odbiorców oraz zatrzymać ich zainteresowanie na dłużej? Przeczytajcie w artykule Pismo obrazkowe – czyli 5 złotych zasad tworzenia grafik w sieci

#12

MINI tworzy niesamowite billboardy, które jednocześnie powstały, by skracać pieszym drogę do celu

#13

IKEA już nie raz wyszła poza schemat większości reklamodawców i nie przestaje nas zaskakiwać. Szwedzki brand stworzył najbardziej usypiającą reklamę na świecie. Zobaczcie na IKEA po raz kolejny zaskakuje. W jednej z gazet marka zamieściła najbardziej usypiającą reklamę w historii

#14

mBank od lat buduje swoją pozycję w kategorii innowacyjność. Dlaczego więc, tak nowoczesny bank, powiela stereotypy dotyczące płci? O całej akcji przeczytacie w artykule Dziewczynki na lekcje BON TON marsz! Kontrowersyjna infografika mBanku

#15

Z perspektywy przeciętnego konsumenta model reklamy internetowej, z którym mamy obecnie do czynienia, jest daleki od ideału, a jego funkcjonalność i skuteczność budzą wątpliwości. Zbyt wiele reklam tłoczy się na banerach lub w skrzynce na spam. Czy Blockchain - nowa broń marketingowca? 

#16

Nie ma nic straszniejszego niż publiczne odrzucenie romantycznych zalotów. Burger King zaryzykował porażkę na dużą skalę i zaprosił konkurencyjny lokal na bal. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, w jaki sposób to zrobił. Zobaczcie jak marka zaprasza po sąsiedzku Wendy’s na bal. 

#17

21 maja Adobe poinformowało o akwizycji Magento, jednej z najpopularniejszych platform dla e-commerce. Co na temat transakcji sądzą eksperci? Przeczytajcie Opinie: jak przejęcie Magento przez Adobe wpłynie na rynek e-commerce? 

#18

Strony 404 nie są często odwiedzane, przynajmniej nie celowo. Jednakże również one potrafią być ciekawe i warte obejrzenia. Poniżej przedstawiamy kolejną część zestawienia niestandardowych polskich stron 404. 

#19

Wraz ze zbliżającym się w Stanach ukończeniem szkół średnich marka celebruje i gratuluje niestrudzonym wysiłkiem rodzicom, czyli Whirlpool w pięknym spocie celebruje trudy rodzicielstwa i gratuluje wytrwałości w tej żmudnej podróży.  

#20

MediaMarktSaturn Polska poinformował o planach połączenia sił obu swoich sieci handlowych MediaMarkt i Saturn pod wspólnym szyldem „MediaMarkt”.  

#21

Czym jest CPA? Jaka jest jego definicja? Aby przybliżyć wam to i wiele innych zagadnień stworzyliśmy encyklopedię pojęć marketingowych. Sprawdźcie CPA (Encyklopedia Marketingu)

 

Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij