TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Oczko: 21 najlepszych artykułów w maju 2018

Oczko: 21 najlepszych artykułów w maju 2018
W cyklu "Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały z ostatniego miesiąca. Które artykuły w maju 2018 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników NowegoMarketingu?
O autorze
3 min czytania 2018-06-05

#1

Kiedy cały świat obserwował z zapartym tchem zaślubiny księcia Harry’ego i Meghan Markle, marki zgrabnie nawiązywały do tego wielkiego, wartego 32 miliony funtów wydarzenia. Okazjonalne kreacje przygotowały m.in. IKEA, Green Caffè Nero, Żywiec, Semilac czy Brief – co znosi psychika grafika. Więcej przykładów zobaczycie w artykule #royalwedding w social mediach: top 11 reakcji marek na ślub pary książęcej

#2

Emilia Clarke, znana jako Daenerys Targaryen z serialu Gra o Tron, dostała zaproszenie od magazynu Vanity Fair, by wziąć udziału specjalnej sesji, w której powstały fotografie stylizowane na zdjęcia stockowe. Spot z sesji zobaczcie w artykule Aktorka Gry o Tron w specjalnej sesji do zdjęć stockowych

#3

28 maja internet podbiły zdjęcia mikserów, na których opakowaniu wyraźnie widniały grafiki ze znakiem wodnym banku zdjęć Shutterstock. O akcji oraz tym, co powiedziała marka, więcej dowiecie się z artykułu Biedronka potwierdza błąd ze znakiem wodnym

#4

Reklama lubi kontrowersje. Czasami aż za bardzo. Według decyzji Rady Reklamy reklamy m.in. fabryki rajstop ADRIAN, napoju energetycznego Devil i filmu Botoks naruszyły normy Kodeksu Etyki Reklamy. O tym, co ostatnio “przeskrobały” marki, dowiecie się z artykułu Chrzanić to, co było…, czyli grzechy polskiej reklamy cz. 5

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#5

Muzea nie są dostępne tylko dla wtajemniczonych, to otwierająca się na społeczeństwo przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. To miejsce spotkań ze sztuką i innymi ludźmi. Muzeum Narodowe w Poznaniu stworzyło kampanię, którą docenili Internauci. O akcji przeczytacie w „Muzeum? Żebyś wiedział?” – zobaczcie najnowszą kampanię Muzeum Narodowego w Poznaniu, która robi furorę w sieci

#6

IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie rośliny uczestniczącej w eksperymencie, by pokazać niszczącą siłę przemocy słownej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#7

Zmiany związane z RODO stały się pretekstem dla IKEA do stworzenia nowej reklamy, która pokazała, że marka dba o naszą prywatność od dawna. Przeczytacie o tym w naszym artykule IKEA o RODO

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#8

Niedawno użytkownicy portalu społecznościowego Facebook otrzymali maile z prośbą o zaakceptowanie nowego regulaminu. Aktualizacja, jak sugeruje sam portal, wynika ze zmiany unijnych przepisów. Więcej w artykule Zaakceptuj albo usuń. Przeczytaliśmy nowy Regulamin Facebooka (żebyście Wy nie musieli)

#9

Kim jest web developer? Jakie umiejętności powinien mieć i co należy do jego obowiązków? Jak wyglądają jego zarobki? W artykule Zawód: Web developer (Kariera w marketingu) dowiecie się więcej. 

#10

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie witryna z materiałami pornograficznymi przedstawiła nową kolekcję skarpetek, które stworzone są dla sportowców, miłośników mody i tych, którzy lubią spędzać czas z PornHub w „cztery oczy”. Spot promujący linie znajdziecie w artykule PornHub stworzył własną linie skarpetek, które możesz założyć nie tylko na stopy

#11

Jak przygotować projekt graficzny tak, aby po pierwsze przebić się przez szum komunikatów i przykuć uwagę odbiorców oraz zatrzymać ich zainteresowanie na dłużej? Przeczytajcie w artykule Pismo obrazkowe – czyli 5 złotych zasad tworzenia grafik w sieci

#12

MINI tworzy niesamowite billboardy, które jednocześnie powstały, by skracać pieszym drogę do celu

#13

IKEA już nie raz wyszła poza schemat większości reklamodawców i nie przestaje nas zaskakiwać. Szwedzki brand stworzył najbardziej usypiającą reklamę na świecie. Zobaczcie na IKEA po raz kolejny zaskakuje. W jednej z gazet marka zamieściła najbardziej usypiającą reklamę w historii

#14

mBank od lat buduje swoją pozycję w kategorii innowacyjność. Dlaczego więc, tak nowoczesny bank, powiela stereotypy dotyczące płci? O całej akcji przeczytacie w artykule Dziewczynki na lekcje BON TON marsz! Kontrowersyjna infografika mBanku

#15

Z perspektywy przeciętnego konsumenta model reklamy internetowej, z którym mamy obecnie do czynienia, jest daleki od ideału, a jego funkcjonalność i skuteczność budzą wątpliwości. Zbyt wiele reklam tłoczy się na banerach lub w skrzynce na spam. Czy Blockchain – nowa broń marketingowca? 

#16

Nie ma nic straszniejszego niż publiczne odrzucenie romantycznych zalotów. Burger King zaryzykował porażkę na dużą skalę i zaprosił konkurencyjny lokal na bal. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, w jaki sposób to zrobił. Zobaczcie jak marka zaprasza po sąsiedzku Wendy’s na bal. 

#17

21 maja Adobe poinformowało o akwizycji Magento, jednej z najpopularniejszych platform dla e-commerce. Co na temat transakcji sądzą eksperci? Przeczytajcie Opinie: jak przejęcie Magento przez Adobe wpłynie na rynek e-commerce? 

#18

Strony 404 nie są często odwiedzane, przynajmniej nie celowo. Jednakże również one potrafią być ciekawe i warte obejrzenia. Poniżej przedstawiamy kolejną część zestawienia niestandardowych polskich stron 404. 

#19

Wraz ze zbliżającym się w Stanach ukończeniem szkół średnich marka celebruje i gratuluje niestrudzonym wysiłkiem rodzicom, czyli Whirlpool w pięknym spocie celebruje trudy rodzicielstwa i gratuluje wytrwałości w tej żmudnej podróży.  

#20

MediaMarktSaturn Polska poinformował o planach połączenia sił obu swoich sieci handlowych MediaMarkt i Saturn pod wspólnym szyldem „MediaMarkt”.  

#21

Czym jest CPA? Jaka jest jego definicja? Aby przybliżyć wam to i wiele innych zagadnień stworzyliśmy encyklopedię pojęć marketingowych. Sprawdźcie CPA (Encyklopedia Marketingu)

 

Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >