Suszonki miesiąca: top 19 kreacji czerwca 2018

Suszonki miesiąca: top 19 kreacji czerwca 2018

Przez cały miesiąc mogliście codziennie obserwować nowe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś, dla przypomnienia i nutki inspiracji, przygotowaliśmy przegląd najlepszych czerwcowych kreacji, i nie tylko, które obiegły Internet.

#1 Greenpeace: Ocean of the Future

Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace, stworzyła specjalne akwarium, za pomocą którego zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia oceanów. Akcja była nieprzyjemnym zaskoczeniem dla szkolnej wycieczki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#2 Tramwaje Warszawskie: Odłóż smartfon i żyj!

Ile razy zdarzyło Wam się obserwować ludzi wpatrzonych w telefony, którzy nie zwracali uwagi na pasy, tory tramwajowe czy inne osoby? W kampanii „Odłóż smartfon i żyj", której motyw przewodni to zombie, Tramwaje Warszawskie zwracają uwagę na zagrożenia życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego.

#3 VELUX: The Indoor Generation

Coraz więcej osób 90% czasu spędza w pomieszczeniach zamkniętych bez wystarczającej ilości światła dziennego i świeżego powietrza. Choć nie myślimy o tym na co dzień, badania pokazują, że może to mieć szkodliwy wpływ na nasze zdrowie i dobre samopoczucie.

#4 Odkryj Polskę

Bogactwo, różnorodność i naturalne piękno naszej Ojczyzny. Celem akcji Odkryj Polskę / Explore Poland jest zachęcenie młodych Polaków mieszkających poza granicami kraju do zapoznania się z dziedzictwem kulturowym oraz malowniczym krajobrazem naszego kraju.

#5 Schronisko w Korabiewicach: Pies zawsze pomaga

Must Be Loud i studio Głośno zrealizowali kampanię radiową "Pies zawsze pomaga" dla schroniska w Korabiewicach, w której promują odpowiedzialną adopcję psów. 

#6 Spies: The Home Weather Machine

Spies, duńska sieć biur podróży w ramach kampanii outdoorowej opracowała interaktywną kapsułę, która miała przypomnieć urlopowiczom, jakie mają szczęście, że są na wakacjach w egzotycznych miejscach, a nie spędzają czasu w domu.

#7 Łódź: Segreguj

Od 1 lipca 2018 r. mieszkańcy Łodzi zobowiązani będą stosować nowe zasady selektywnej segregacji odpadów. Aby odpowiednio przygotować łodzian do stosowania nowych zasad, miasto rozpoczęło kampanię informacyjną z wykorzystaniem arcydzieł malarstwa.

#8 Boston Pizza: BP in Bed

Boston Pizza przygotowała limitowaną edycję opakowań pizzy, które przekształcają się w samonośny stół i pozwalają zjeść pizzę w łóżku. 

#9 Domino’s: Paving for Pizza

Sieć Domino's Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów.

#10 CD Projekt RED: premieraCyberpunk 2077

Na samym końcu konferencji Microsoftu na targach E3 zaprezentowany został, oczekiwany od wielu lat, projekt studia CD Projekt RED – Cyberpunk 2077. Trailer zaczął się w sposób przypominający atak hakerski – zupełnie inaczej niż pozostałe prezentacje.

#11 Amazon&Jurassic World

Jak Amazon pozyskał największą przesyłkę w historii? Współpraca z Jurassic World zrobiła w sieci furorę.

#12 McDonald’s: Students wanted

Belgijski oddział McDonald’s zachęca studentów do pracy, a Poznań zaprasza do studiowania właśnie w tym mieście. Jak marki kierują komunikaty do młodych?

#13 Muzeum lodów: The Pint Shop

Odwiedzający Muzeum na Manhattanie, podczas zwiedzania wystawy oddziałującej na ich wszystkie zmysły, wprowadzani są w bajkowy nastrój.

#14 Apple:Behind the Mac

Apple wypuściło cztery spoty promocyjne, które wyjątkowo mocno zapadają w pamięć. Seria nosi nazwę „Behind the Mac” i ma pokazywać, że za każdym komputerem marki kryje się użytkownik i jego historia. 

#15 Ketchup Włocławek: Usiądziesz z wrażenia

Niespodzianką zapowiadaną w kampanii teaserowej Ketchupu Włocławek jest przestrzeń grillowa na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą ławki z wbudowanymi grillami.

 

#16 Biblioteka Raczyńskich: Miłość za regałem

W noc bibliotek, nawiązując do odbywającego się w tym czasie festiwalu polskiej piosenki w Opolu, Biblioteka Raczyńskich opublikowała na Facebooku przeróbkę hitu Sławomira, gwiazdy rock polo "Miłość w Zakopanem".

#17 Ballantine's: Stay true

Krytyka wpisana jest w twórczość każdego artysty. Kiedy tworzysz, musisz być gotowy na reakcje, jakie wywoła twoja twórczość, zwłaszcza te negatywne. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Na to pytanie odpowiada Ballantine’s.

 

#18 Ben & Jerry's: Tęcza na Placu Zbawiciela

8 czerwca na zlecenie marki Ben & Jerry's, dzięki połączeniu techniki i kreacji, na Plac Zbawiciela powróciła tęcza w zupełnie nowej multimedialnej odsłonie nie do podpalenia.

#19 @jacktorrancetrip

@jacktorrancetrip to ciekawy przykład tego, w jaki sposób używać social mediów do opowiadania wielowarstwowych filmowych narracji. To projekt narracyjny na Instagramie i zarazem labirynt łączący film z retro futurystycznym designem oraz innowacyjnym interfejsem. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij