Suszonki miesiąca: top 20 kreacji czerwca 2020 roku

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji czerwca 2020 roku
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w czerwcu 2020 roku.
O autorze
3 min czytania 2020-07-01

#1 Proekologiczny Rossmann w Łodzi

W połowie czerwca br. w dawnej fabryce Poznańskiego w Łodzi została otwarta nowa, flagowa drogeria marki Rossmann. Sklep pełen jest nowoczesnych, a także proekologicznych rozwiązań – znajdziemy tam m.in. automaty do napełniania butelek żelem pod prysznic, szamponem czy też płynem do prania.

#2 Gdańsk: Miejska farma ziół

W dwóch lokalizacjach w Gdańsku – przy ulicy Grobla IV i Za Murami – pojawiło się kilkanaście skrzyń z wieloma kompozycjami ziół, takich jak m.in. bazylia kulinarna, lubczyk czy koper. Inicjatywa jest częścią projektu edukacyjnego Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Gucci Beauty: Kampania w duchu body positive

Marka Gucci zaprezentowała swoją nową kampanię utrzymaną w duchu idei body positive. Jedną z bohaterek sesji zdjęciowej jest Ellie Goldstein, 18-letnia modelka z zespołem Downa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#4 #milionypowodów: Artyści zachęcają do głosowania w wyborach

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju” – mówi Dawid Podsiadło w nowym spocie, który podbija internet. W ramach akcji #milionypowodów popularny piosenkarz, a także wiele innych znanych osobistości, zachęca społeczeństwo do wzięcia udziału w zbliżających się wyborach prezydenckich.

#5 Gonciarz: Szanowny Panie Prezydencie

Krzysztof Gonciarz nagrał film zatytułowany „Szanowny Panie Prezydencie”, w którym poruszył temat mowy nienawiści wobec społeczności LGBT+. Podczas wideo wyświetlane były reklamy z kampanii wyborczej Andrzeja Dudy – cały dochód z nich youtuber przekaże na konto organizacji Miłość Nie Wyklucza.

#6 IKEA: Dom Jutra

18 czerwca br. w Szczecinie sieć IKEA uruchomiła Dom Jutra – proekologiczne miejsce inspirujące do zmian i prezentujące, jak może wyglądać dom funkcjonujący z pełnym poszanowaniem natury.

#7 Gran Teatre del Liceu: Koncert dla biocenu

Tuż po zakończeniu blisko trzymiesięcznego lockdownu w Hiszpanii, artyści z opery Gran Teatre del Liceu w Barcelonie zagrali swój pierwszy koncert. Na widowni nie zasiedli jednak ludzie, a… rośliny.

#8 IKEA x Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę: Tęczowa torba

Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy IKEA ponownie wprowadziła do swoich sklepów znaną wszystkim kultową torbę FRAKTA w kolorach tęczy. Zysk z jej sprzedaży firma przekaże na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

#9 Keep It Real Online: Pornography

Rząd Nowej Zelandii zainicjował nową kampanię pod hasłem „Keep It Real Online”, która ma na celu zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa czyhające na dzieci i młodzież w internecie. W jednym ze spotów stworzonych w ramach inicjatywy wystąpili aktorzy filmów porno.

#10 Kampania Przeciw Homofobii: Jestem LGBT – jestem człowiekiem

Kampania Przeciw Homofobii zaprezentowała nowy, nagrany w zaledwie 4 dni spot, który powstał w odpowiedzi na homofobiczną wypowiedź Andrzeja Dudy na temat osób LGBT+. 

#11 Tommy Hilfiger: Adaptive

Tommy Hilfiger zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę kolekcji „Adaptive”, którą projektant stworzył z myślą o niepełnosprawnych. Nowa linia ubrań pełna jest detali, które usprawniają ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.

#12 Asystent Google x Outriders: Pozytywne wiadomości

Na pozytywne wieści wszyscy czekają nie tylko w czasach zagrożenia czy kryzysu. Teraz dostarczy ich Asystent Google w ramach nowej inicjatywy we współpracy z zespołem Outriders. Wystarczy powiedzieć: „OK Google, powiedz mi coś dobrego”.

#13 CIA: Telewizyjny spot rekrutacyjny

Amerykańska Centralna Agencja Wywiadowcza zaprezentowała swój nowy spot rekrutacyjny pod hasłem „Discover the CIA: Your Nation is Counting on You”. Jest to zarazem pierwsza reklama telewizyjna w historii instytucji.

#14 Jonathan McDonald: Jonathan Burger King

W ramach niecodziennej akcji marketingowej kostarykański piłkarz Jonathan McDonald podczas ostatniego meczu wyszedł na boisko w koszulce z napisem „Burger King”.

#15 Freekwencja Festiwal: Artyści zagrają dla miasta z największą frekwencją wyborczą

Tuż przed tegorocznymi wyborami prezydenckimi znani polscy artyści zainicjowali akcję, w ramach której zachęcali Polaków do oddania swojego głosu. To miasto, które uzyska najwyższą frekwencję w wyborczą, otrzyma darmowy festiwal muzyczny – Freekwencja Festiwal.

#16 Online Gambling: Erick i Hannah

Serwis Online Gambling postanowił sprawdzić, jak za kilkanaście lat mogą wyglądać osoby, które spędzają zdecydowanie zbyt dużo czasu na oglądaniu seriali w internecie lub telewizji. W ten sposób powstali Erick i Hannah – wirtualne postacie cierpiące m.in. na otyłość.

#17 Vans: The Shoebox Challenge

Marka Vans ruszyła niedawno z nową kampanią pod hasłem „The Shoebox Challenge”, w ramach której zachęcała klientów do kreatywnego recyklingu opakowań bo butach. Niektóre pomysły internautów są naprawdę zaskakujące.

#18 Galeria Uffizi: TikTok

Galeria Uffizi postanowiła zachęcić młodych ludzi do odwiedzania muzeum i ruszyła z nową akcją na TikToku – w jej ramach postacie ze znanych dzieł stały się bohaterami krótkich filmików.

#19 Lidl x Yope: #WspieramyBiebrze

Biebrzański Park Narodowy jest polskim skarbem narodowym, który należy chronić. Niestety, duża część parku ucierpiała podczas tegorocznych pożarów. W związku z tym Lidl wraz z YOPE łączą siły i przekażą Fundacji dla Biebrzy środki na zakup specjalistycznego sprzętu do gaszenia torfowisk.

#20 British Vogue: Bohaterki czasów pandemii

Na okładkach nowego wydania brytyjskiego Vogue’a nie pojawiły się – jak to zwykle bywa – modelki. Tym razem na pierwszej stronie tzw. Biblii mody znalazły się: położna, maszynistka oraz kasjerka – czyli bohaterki czasów koronawirusa.