TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji kwietnia 2021

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji kwietnia 2021
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w kwietniu 2021 roku.
O autorze
3 min czytania 2021-05-04

#1 Lidl: #lidlfancollection

26 kwietnia br. w sklepach Lidl pojawiła się nie lada gratka dla prawdziwych fanów marki. W ramach kolekcji #lidlfancollection w marketach sieci dostępne były bowiem t-shirty, skarpetki i klapki z logotypem brandu.

#2 H&M: ONE/SECOND/SUIT

H&M ruszyło z programem pod hasłem ONE/SECOND/SUIT, w ramach którego wypożycza za darmo garnitury na 24 godziny. W ten sposób szwedzka marka chce pomóc swoim klientom w znalezieniu pracy w dobie pandemii.

#3 Tyskie: Więcej nas łączy niż dzieli

Tyskie wykupiło przestrzeń reklamową w znanych z odmiennych poglądów politycznych tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”. Marka opublikowała w każdym z nich połowę reklamy, która po złączeniu układa się w jedną. W ten sposób Tyskie chce zwrócić uwagę, że „Więcej nas łączy niż dzieli”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#4 Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie: Miłe łąki na balkony

Krakowski Zarząd Zieleni Miejskiej we współpracy z Fundacją Kwietna oraz agencją Ancymony rozpoczął akcję pod hasłem „Miłe łąki na balkony”. W jej ramach mieszkańcy Krakowa otrzymają aż 40 tys. opakowań z nasionami, z których wyrosną łąki kwietne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#5 Koral: Lody Ekipa 

Lody Ekipa, które powstały w ramach współpracy marki Koral z youtuberami, odniosły niezaprzeczalny sukces. I choć firma zdecydowała się uruchomić dodatkową linię produkcyjną, to lodów i tak nie wystarczyło dla wszystko – do sieci trafił już nagrania, jak się o nie bito.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#6 McDonald’s: Veggie Burger

W ofercie sieci McDonald’s właśnie pojawiła się nowa pozycja z myślą o osobach, które nie jedzą mięsa – Veggie Burger z kotletem warzywnym.

#7 Mango: Kolekcja biustonoszy dla kobiet po amputacji piersi

HIszpańska sieciówka Mango wprowadziła do swojej oferty kolekcję biustonoszy i kostiumów kąpielowych, stworzonych z myślą o kobietach po amputacji piersi. Cały zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem.

#8 Lidl: Period Poverty Initiative

Irlandzki oddział Lidla zainicjował akcję, której celem jest walka z ubóstwem menstruacyjnym w tym kraju. W ramach inicjatywy sieć będzie za darmo rozdawać środki higieniczne, takie jak podpaski czy tampony.

#9 Google Earth: Timelapse

Koncern Google wprowadził do swojej aplikacji Google Earth nową funkcję – Timelapse. W ramach narzędzia możemy zapoznać się z historycznymi zdjęciami satelitarnymi Ziemi nałożonymi na trójwymiarową mapę, a co za tym idzie – zobaczyć realne skutki zmian klimatu.

#10 Prima Aprilis: Brandowe pranki z okazji 1 kwietnia

1 kwietnia wypadał Prima Aprilis, w związku z czym postanowiliśmy sprawdzić, jakie psikusy z tej okazji przygotowały marki. Jedno jest pewne – brandy i tym razem nie zawiodły ;).

#11 Converse: Renew Lab Store

Z okazji tegorocznego Dnia Ziemi marka Converse ruszyła z ważną inicjatywą, by zwiększyć świadomość na temat ważącej 80 tysięcy ton plastikowej wyspy oraz zaprojektować i sprzedać prototypy w duchu zrównoważonego rozwoju. Wszystko po to, aby pomóc w ratowaniu oceanu.

#12 Beyond Meat: Beyond Meat 3.0

Popularna firma Beyond Meat ogłosiła niedawno, że opracowała nową formułę swojego flagowego produktu. Beyond Meat 3.0, bo taką nazwę nosi potrawa, ma być jeszcze bardziej „mięsne” w smaku.

#13 The North Face: Renewed

Z okazji tegorocznego Dnia Ziemi marka The North Face ogłosiła swoje nowe zobowiązania, których celem jest ograniczenie jej negatywnego wpływu na planetę. Jednym z nich jest platforma e-commerce, która da nowe życie starym produktom.

#14 Alexander McQueen i Balenciaga rezygnują z futer

Należące do grupy Kering marki Alexander McQueen i Balenciaga poinformowały o rezygnacji z wykorzystywania futer naturalnych w swoich kolekcjach. Wcześniej podobną decyzję podjęły m.in. domy mody Gucci oraz Prada.

#15 Burger King: Wege nuggetsy

Roślinne nuggetsy to kolejna pozycja w Burger King, która pojawia się w menu restauracji w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie roślinnym jedzeniem wśród coraz szerszej grupy Polaków. Danie, podobnie jak Plant-based Whopper, zostało opracowane we współpracy z The Vegetarian Butcher.

#16 adidas: Kupony na zakupy za plastikowe butelki

W ramach promocji nowej odsłony modelu butów Stan Smith, który wykonany jest z recyklingowanych materiałów, adidas zainicjował nietypową akcję – w swoich flagowych sklepach w Paryżu i Nowym Jorku marka umieściła automaty do zwrotu plastikowych butelek, za które każda osoba dostawała kupon rabatowy.

#17 IKEA: Współpraca z Mud Jeans

IKEA nawiązała współpracę z holenderską firmą Mud Jeans, w ramach której da nowe życie starym, znoszonym spodniom – szwedzka marka stworzy z nich bowiem pokrowce na sofy.

#18 Krakowski Lagun: Akcje w szczytnym celu

W połowie kwietnia br. media obiegły zdjęcia bliżej nieokreślonego stworzenia, które wisiało na drzewie w Krakowie. Gdy tylko zagadka została rozwiązana, tajemniczy obiekt stał się bohaterem licznych RTM’owych kreacji znanych marek. Teraz zaś niepozorny żart przerodził się w akcję w szczytnym celu.

#19 Fundacja Karmimy Psiaki x PsiBufet: PSYjaciele w potrzebie

Marka PsiBufet nawiązała współpracę z Fundacją Karmimy Psiaki, w efekcie której zainicjowana została akcja pod hasłem „PSYjaciele w potrzebie”. Jej celem jest zbiórka pieniędzy na rzecz bezdomnych psiaków.

#20 KFC: „Gives you wings”

W ubiegłym roku KFC postanowiło tymczasowo odejść od swojego sloganu „It’s Finger Lickin’ Good” z uwagi na to, że zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kurczaka w obecnej sytuacji wydaje się być nie najlepszym pomysłem. W związku z tym sieć postanowiła pożyczyć hasła od innych marek.