28.03.2024
W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI
28.03.2024
W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI
20.03.2024
AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
08.03.2024
„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
05.03.2024
Zmiany w pomiarze OOH wdrożone w badaniach Gemius i Nielsen
21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
16.02.2024
Reklama OOH w Polsce w 2023 roku [RAPORT]
08.02.2024
„Hello Las Vegas”: Pepsi organizuje tajemniczy weekend Super Bowl w Sphere
06.02.2024
Boss wykorzystuje hologramy w kampanii reklamowej
05.02.2024
OOH na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2
05.02.2024
OOH na przełomie 2023/2024 roku, cz. 1
wczoraj
„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”: ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską
wczoraj
Limitowana kolekcja puszek Żywiec x Andrzej Pągowski z okazji 15-lecia trasy Męskie Granie
wczoraj
„Koleje ludzkich losów”: Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
wczoraj
„Ubierz życie w to, co cenne”: kampania reklamowa Answear.com
wczoraj
Prince Polo z nową platformą komunikacji „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”