MŚ 2018: Visa zmienia nazwę stacji londyńskiego metra na cześć reprezentacji piłkarskiej

MŚ 2018: Visa zmienia nazwę stacji londyńskiego metra na cześć reprezentacji piłkarskiej
Visa w celu uczczenia występu drużyny reprezentacji Anglii na tegorocznym mundialu zmieniła nazwę jednej ze stacji londyńskiego metra na Gareth Southgate.
O autorze
1 min czytania 2018-07-17

Visa razem z Transport for London zmieniła na dwa dni nazwę jednej z londyńskich stacji metra Southgate na Gareth Southgate. Zmiana dokonana została w celu uczczenia dobrej gry drużyny angielskiej na mundialu 2018.


źródło: www.campaignlive.co.uk

PS

Londyńskie metro zostało wykorzystane także przez kolektyw Glimpse, który stworzył projekt crowdfundingowy Citizens Advertising Takeover Service (CATS). W jego ramach na Kickstarterze zebrano ponad 20 tys. funtów, dzięki czemu na stacji Clapham Common zamieniono wszystkie 68 reklam na wybrane zdjęcia kotów. Wśród zamieszczonych zdjęć znajdowały się również te, przedstawiające koty możliwe do adopcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


fot. medium.com

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W dniu meczu Szwecja – Anglia (7 lipca br.) na mundialu 2018 angielski dziennik The Times postanowił wykorzystać okazję i na swojej okładce zamieścił przewodnik, wzorowany na instrukcję składania mebli z IKEA, który krok po kroku ukazywał jak pokonać drużynę Szwecji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

Tegoroczne święto piłki nożnej do własnej promocji wykorzystało wiele marek. Więcej ciekawych przykładów reklam i gadżetów związanych z mundialem 2018 możecie zobaczyć w przygotowanych przez nas materiałach:

PS 4

Także przestrzeń przystanku komunikacji miejskiej można zaaranżować w niestandardowy sposób do celów reklamowych. Dużo inspirujących przykładów znajdziecie w naszym materiałach: 40 polskich kreatywnych przystanków i 60 zagranicznych pomysłów na marketingowe wykorzystanie wiat przystankowych.