Z okazji naszych pierwszych urodzin przedstawiamy, co się działo od 17 maja 2012 roku.
Zobacz również
Top 21 najczęściej czytanych artykułów:
- Polska gościnność, czyli jak PayLane powitało konkurencję
- Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych? – raport
- 10 niestandardowych sposobów na pozyskanie fanów na Facebooku
- Polskie kreatywne strony błędu 404
- Pokaż swój zespół – przegląd podstron „o nas”
- Responsive Web Design – okiem praktyka
- Cena nie ma znaczenia – jak robią to sklepy koszulkowe?
- Kampania Grześki ”Zero bujdy” – opinie i komentarze
- Responsive Web Design – przegląd polskich stron responsywnych
- Kiedy najlepiej dodawać posty na Facebooku?
- Pinterest – czy polskie marki mają tu czego szukać?
- 10 porad, jak zaprojektować użyteczną aplikację mobilną
- Polskie marki na Pintereście – katalog
- Kultowe misie polarne w roli głównej w nowej kampanii marketingowej Coca-Cola
- Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu
- Polskie strony błędu 404 – cz. 2
- 5 raportów Google Analytics, do których powinieneś zaglądać częściej
- Grzechy polskiej reklamy, czyli 13 reklam naruszających normy Kodeksu Etyki Reklamy
- Piotr Jaworowski (Ars Thanea): Imagination is everything!
- Instagram w PR, czyli jak zdjęcie może budować wizerunek marki
- Responsive Web Design – o co tyle szumu?
Top 10 ulubionych felietonów:
- Intacz
- Brak miejsca na bullshit
- Nie dla amnezji! Jak prać w social mediach i nie stracić własnych kolorów
- Słowa, które zmęczyły marketing
- 7 grzechów głównych w mobile marketingu
- Pani Krysiu, proszę nie wyrzucać kasy na Facebooka
- Święte krowy na Facebooku, czyli dlaczego społeczności trzeba kontrolować
- Mała czy duża agencja? Zady i walety
- Nie reklamuj się, proszę
- Tworząc eBiznes musisz liczyć się z tym, że będziesz wydawać pieniądze
specjalne wyróżnienie: Wakacyjny Kurs Responsive Web Design trwający… 10 miesięcy ;))
Top 10 Suszonka:
- Dove Real Beauty Sketches
- Coca-Cola – Unlock the 007 in you. You have 70 seconds!
- A dramatic surprise on an ice-cold day
- Durex Fundawear — Touch over the Internet
- Heineken: The Candidate
- Sposób na viral?
- Windows 8 Training Camp: Makeup
- Two Unsuspecting Girls Take The New Renault Clio For A Test Drive
- TomTom (almost) makes a viral
- Budweiser: The Buddy Cup
365 dni NowegoMarketingu to:
- zgromadzone społeczności: FB 13750, Twitter 730 i Pinterest 570.
- cykle: 36 x Marketingowa 11, 9 x E-commerce od A do Z, 9 x Markowy rok 2012, 6 x Suszonka, 2 x PałerPrezki,
- przeglądy przy okazji: Dzień Kobiet i Mężczyzn, Walentynki, Dzień Babci i Dziadka, Boże Narodzenie i Wielkanoc, Dzień Czekolady, Dzień Teatru, Światowy Dzień Książki, Prima Aprilis, Światowy Dzień AIDS, Dzień Bez Samochodu, Dzień Darmowej Dostawy
- 2 raporty: Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu i Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?
- ponad 1000 opublikowanych informacji prasowych, prawie 500 artykułów 160 autorów, ponad 100 wydarzeń pod naszym patronatem, 400 agencji w naszej bazie, 60 wysłanych newsletterów
Dziękujemy!
Słuchaj podcastu NowyMarketing