>>> Sprawdź #PolecajkiNM cz.4.
Przedstawiamy Ci zbiór 10 najciekawszych tematów i artykułów z ostatnich 7 dni, które pojawiły się na NowymMarketingu (i nie tylko). Zachęcamy do przeczytania i życzymy miłej lektury!
Zobacz również
- Stara miłość nie rdzewieje – mówi znane przysłowie. I choć osoby starsze są podziwiane za tworzenie długich i zgodnych związków to jednak babcię szczypiącą dziadka w pupę można uznać za niespotykany widok. Taką scenę pokazał Burger King, znana sieć fast foodów, która obchodzi swoje 70. urodziny. Czy przełamanie tabu seksualnego osób starszych sprawdzi się w marketingu, czy raczej kampania zostanie odebrana jako niesmaczna? Na to pytanie odpowiada Barbara Górnicka-Naszkiewicz.
- Firma Dulux stworzyła nowe wydania najsłynniejszych dzieł literatury. W kolekcji znalazły się m.in. „Moby Dick” i „Frankenstein”. Każdemu z 12 tytułów nadano wyjątkowy charakter, dzięki okładce w jednym z kolorów farb z serii Heritage by Dulux.
- Duże, małe, mleczne, stałe – Aquafresh, marka produkująca pasty do zębów przekonuje w kampanii „Perfekcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby”, że wszystkie zęby są piękne, jeśli tylko nie omijamy dentystów szerokim łukiem 😉
- Sklep meskiegacie.pl gacie postanowił podjąć próbę walki z podróbkami bielizny męskiej. Chodzi o wszystkie marki dostępne na stronie. Do prokuratury trafiły zawiadomienia na trzy firmy. Odbyło się również pierwsze przesłuchanie w wydziale przestępstw gospodarczych.
- StreetEasy, firma z branży nieruchomości w swojej kampanii „Let The Journey Begin” zwraca uwagę na problem związany z zakupem domu w Nowym Jorku. Proces ten nazywa epicką odyseją, a zyskanie swojego mieszkania porównuje do dzieła sztuki. Akcję promują renesansowe dzieła.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- HMD wraz z Bodegą i Heinekenem® wprowadzają na rynek The Boring Phone. Urządzenie pozbawione będzie dostępu do internetu i aplikacji, a cała akcja ma zwrócić uwagę użytkowników na to, że życie towarzyskie offline może być naprawdę ciekawe.
- Firma Apple postanowiła zrezygnować z wykorzystywania naturalnej skóry do tworzenia akcesoriów dla iPhone’ów. W ten sposób chce pozytywnie wpłynąć na ekosystem.
- „Cierpiałam na migrenę, odkąd skończyłam 14 lat” – wyznaje Lady Gaga w reklamie produktu firmy Pfizer. Piosenkarka i aktorka została ambasadorką leku Nurtec ODT, którego klip można już oglądać na Youtubie.
- Zbliża się Światowy Dzień Ziemi. Z tej okazji marki FENTY oraz PUMA Group prezentują premierę sneakersów Creeper Phatty Earth Tone Kultowe. Kolekcji towarzyszy kampania promocyjna, w ramach której powstały oryginalne zdjęcia bliskie naturze oraz sztuce kamuflażu.
- Interbrand i wewnętrzna agencja the LEGO Group dokonały przeglądu zasad i zasobów metodyki design thinking Lego, nawiązujące do znanego frameworka marki. W wyniku przeglądu odświeżono design system marki.
PS #PrzeglądTygodnia [30.03-05.04]: marki na prima aprilis, prozwierzęce kampanie, moda kolejny raz spotkała się z kinem
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 30 marca-5 kwietnia 2024 roku.