dzisiaj
50 tys. kwiatów: po jednym dla każdej kobiety dotkniętej przemocą
dzisiaj
50 tys. kwiatów: po jednym dla każdej kobiety dotkniętej przemocą
dzisiaj
„Niezapomniane przepisy” od Nestlé mają pomóc chorym na Alzheimera odzyskać wspomnienia
dzisiaj
Kto dokładnie widzi spoty na mieście, czyli jak sprawdzisz wiek i płeć widzów swojej kampanii Digital OOH
wczoraj
#NMInsights: Kantar Creative Effectiveness Awards 2024. Konsumenci wybrali najlepsze reklamy na świecie
2 dni temu
„The Client”: reklama platformy Teamwork niczym parodia mrożącego krew w żyłach thrillera
4 dni temu
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
4 dni temu
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
18.04.2024
Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY
16.04.2024
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
16.04.2024
„Jak tak, to Allegro”. Platforma rusza z nową międzynarodową strategią komunikacji
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców