![Skuteczne media relations – jak je robić? [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Projekt-bez-nazwy-56_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
26.06.2025
Skuteczne media relations – jak je robić? [PORADNIK]
26.06.2025
Skuteczne media relations – jak je robić? [PORADNIK]
31.10.2023
Marta Zalewska (AI Teammate): „Eksperci są nieodzowni w pracy z AI”
01.07.2022
Maciej Okraszewski: Założyłem Dział Zagraniczny, bo mówiono mi, że „polskiego czytelnika to nie interesuje” (podcast)
27.05.2022
RAFAŁ MADAJCZAK: Media zawsze będą lepsze w storytellingu od Facebooka (podcast)
05.08.2021
Labcon z obsługą PR dla Fundacji Projekt Kobiety
12.04.2021
Konferencja Media Relations już 25 maja
16.01.2019
„Dzień dobry, czy informacja dotarła?”, czyli co zrobić, żeby współczesne media relations nie były kojarzone wyłącznie z follow upem?
27.04.2018
PR Calling wypromuje addictions.ai i AlkyRecovery
25.01.2018
Grupa FLPR dla Innergo Systems
27.03.2017
Steinke Communications fotograficznie
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]