#1 Greenpeace: Ocean of the Future
Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace, stworzyła specjalne akwarium, za pomocą którego zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia oceanów. Akcja była nieprzyjemnym zaskoczeniem dla szkolnej wycieczki.
#2 Tramwaje Warszawskie: Odłóż smartfon i żyj!
Ile razy zdarzyło Wam się obserwować ludzi wpatrzonych w telefony, którzy nie zwracali uwagi na pasy, tory tramwajowe czy inne osoby? W kampanii „Odłóż smartfon i żyj”, której motyw przewodni to zombie, Tramwaje Warszawskie zwracają uwagę na zagrożenia życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego.
Zobacz również
#3 VELUX: The Indoor Generation
Coraz więcej osób 90% czasu spędza w pomieszczeniach zamkniętych bez wystarczającej ilości światła dziennego i świeżego powietrza. Choć nie myślimy o tym na co dzień, badania pokazują, że może to mieć szkodliwy wpływ na nasze zdrowie i dobre samopoczucie.
#4 Odkryj Polskę
Bogactwo, różnorodność i naturalne piękno naszej Ojczyzny. Celem akcji Odkryj Polskę / Explore Poland jest zachęcenie młodych Polaków mieszkających poza granicami kraju do zapoznania się z dziedzictwem kulturowym oraz malowniczym krajobrazem naszego kraju.
#5 Schronisko w Korabiewicach: Pies zawsze pomaga
Must Be Loud i studio Głośno zrealizowali kampanię radiową „Pies zawsze pomaga” dla schroniska w Korabiewicach, w której promują odpowiedzialną adopcję psów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#6 Spies: The Home Weather Machine
Spies, duńska sieć biur podróży w ramach kampanii outdoorowej opracowała interaktywną kapsułę, która miała przypomnieć urlopowiczom, jakie mają szczęście, że są na wakacjach w egzotycznych miejscach, a nie spędzają czasu w domu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#7 Łódź: Segreguj
Od 1 lipca 2018 r. mieszkańcy Łodzi zobowiązani będą stosować nowe zasady selektywnej segregacji odpadów. Aby odpowiednio przygotować łodzian do stosowania nowych zasad, miasto rozpoczęło kampanię informacyjną z wykorzystaniem arcydzieł malarstwa.
#8 Boston Pizza: BP in Bed
Boston Pizza przygotowała limitowaną edycję opakowań pizzy, które przekształcają się w samonośny stół i pozwalają zjeść pizzę w łóżku.
#9 Domino’s: Paving for Pizza
Sieć Domino’s Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów.
#10 CD Projekt RED: premieraCyberpunk 2077
Na samym końcu konferencji Microsoftu na targach E3 zaprezentowany został, oczekiwany od wielu lat, projekt studia CD Projekt RED – Cyberpunk 2077. Trailer zaczął się w sposób przypominający atak hakerski – zupełnie inaczej niż pozostałe prezentacje.
#11 Amazon&Jurassic World
Jak Amazon pozyskał największą przesyłkę w historii? Współpraca z Jurassic World zrobiła w sieci furorę.
#12 McDonald’s: Students wanted
Belgijski oddział McDonald’s zachęca studentów do pracy, a Poznań zaprasza do studiowania właśnie w tym mieście. Jak marki kierują komunikaty do młodych?
#13 Muzeum lodów: The Pint Shop
Odwiedzający Muzeum na Manhattanie, podczas zwiedzania wystawy oddziałującej na ich wszystkie zmysły, wprowadzani są w bajkowy nastrój.
#14 Apple:Behind the Mac
Apple wypuściło cztery spoty promocyjne, które wyjątkowo mocno zapadają w pamięć. Seria nosi nazwę „Behind the Mac” i ma pokazywać, że za każdym komputerem marki kryje się użytkownik i jego historia.
#15 Ketchup Włocławek: Usiądziesz z wrażenia
Niespodzianką zapowiadaną w kampanii teaserowej Ketchupu Włocławek jest przestrzeń grillowa na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą ławki z wbudowanymi grillami.
#16 Biblioteka Raczyńskich: Miłość za regałem
W noc bibliotek, nawiązując do odbywającego się w tym czasie festiwalu polskiej piosenki w Opolu, Biblioteka Raczyńskich opublikowała na Facebooku przeróbkę hitu Sławomira, gwiazdy rock polo „Miłość w Zakopanem”.
#17 Ballantine’s: Stay true
Krytyka wpisana jest w twórczość każdego artysty. Kiedy tworzysz, musisz być gotowy na reakcje, jakie wywoła twoja twórczość, zwłaszcza te negatywne. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Na to pytanie odpowiada Ballantine’s.
#18 Ben & Jerry’s: Tęcza na Placu Zbawiciela
8 czerwca na zlecenie marki Ben & Jerry’s, dzięki połączeniu techniki i kreacji, na Plac Zbawiciela powróciła tęcza w zupełnie nowej multimedialnej odsłonie nie do podpalenia.
#19 @jacktorrancetrip
@jacktorrancetrip to ciekawy przykład tego, w jaki sposób używać social mediów do opowiadania wielowarstwowych filmowych narracji. To projekt narracyjny na Instagramie i zarazem labirynt łączący film z retro futurystycznym designem oraz innowacyjnym interfejsem.