Oczko: 21 najlepszych artykułów w sierpniu 2018

Oczko: 21 najlepszych artykułów w sierpniu 2018
W cyklu „Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały z ostatniego miesiąca. Które artykuły w sierpniu 2018 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników NowegoMarketingu?
O autorze
2 min czytania 2018-09-04

#1

Pomieszczenie z niemowlakami na festiwalu Heavy Montreal 2018? Producent okien w niezwykły sposób zareklamował swój dźwiękoszczelny produkt.

#2

Według czytelników brytyjskiego dziennika The Guardian, wrocławska lodziarnia jest jedną z 20 najlepszych w Europie.

#3

Na terenie województwa podkarpackiego co roku odbywa się wiele konferencji marketingowych. Które z nich warto na stałe wpisać do swojego kalendarza?

#4

W sierpniu ruszyła kampania „Alkohol kobiety traktuje gorzej” poruszająca trudny temat ryzyka i szkodliwość picia alkoholu przez kobiety. Do udziału w niej zaproszono aktora Jacka Braciaka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#5

W naszym cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i wydarzenia. W pierwszej części przybliżyliśmy kulisy Pol’and’Rock Festival 2018. Natomiast w drugiej przedstawiliśmy garść praktycznych wskazówek na wykorzystanie InstaStories, które narodziły się po tegorocznym festiwalu.

#6

W sierpniu na Facebooku możliwość wystawiania ocen firmom została zastąpiona poleceniami. Na co zwrócić uwagę i co warto wiedzieć o nowej możliwości?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#7

W jednej ze swoich kampanii, firma Adar zwraca uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#8

Jak przygotowywać ciekawe i przyciągające uwagę internauty przekazy i materiały wideo? Tego dowiecie się z artykułu 5 przykazań tworzenia atrakcyjnych infografik i animacji.

#9

Z jakich narzędzi w codziennej pracy korzystają content managerzy i które są wg nich niezbędne? O tym przeczytacie w materiale Narzędziownia content managera.

#10

Z okazji przypadającego na 13 sierpnia dnia prosecco marka Aperol przygotowała akcję Aperol-ivery, dzięki której można było zamówić dostawę 2 darmowych kieliszków Spritza pod same drzwi.

#11

Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week.

#12

Basen dla łososi, wybieg dla reniferów, animowany plan sklepu – IKEA zawsze znajdzie sposób, żeby zachwycić nas swoimi kreatywnymi pomysłami reklamowymi.

#13

W ramach najnowszej akcji promocyjnej Biedronki „Gang Słodziaków”, która ruszyła 27.08, pierwszą maskotkę – Sowę Zosię – klient kupił już 47 minut po jej starcie, o 00:47.

#14

81-letni pan Zenon z Poznania, by zebrać pieniądze na leczenia raka, zdecydował się wyprzedać książki, które gromadził przez całe życie. Pracownicy Allegro i All For Planet wystawili je na aukcje online, aby pomóc mógł każdy.

#15

Z okazji 75 urodzin IKEA przygotowała kolekcję GRATULERA, która składa się z wybranych najbardziej cenionych i lubianych produktów z ostatnich sześciu dekad.

#16

W ramach kampanii Live Riga atrakcje swojego rodzinnego miasta, stolicy Łotwy zaprezentowała sympatyczna tenisistka Jelena Ostapenko.

#17

IKEA postanowiła w nietypowy sposób zareklamować dostępną w jej sklepach czekoladę – za pomocą… mebli.

#18

Jak przygotować wydarzenie, aby zminimalizować liczbę nieprzewidzianych sytuacji i związany z tym stres? Poznajcie 12 wskazówek, jak organizować eventy, by ograniczyć nieprzewidziane sytuacje.

#19

Czym jest zjawisko „bólu płacenia” i co ono powoduje? Jak marki radzą sobie z obniżeniem bólu konsumenta? Tego dowiecie się z artykułu Ból płacenia i… środki przeciwbólowe.

#20

Polskie agencje zdobyły 10 nagród podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej znanych i prestiżowych konkursów biznesowych – Stevie Awards 2018.

#21

Marka bielizny Aerie przeprowadziła kampanię w nurcie #BodyPositive, w ramach której na zdjęciach przedstawiono m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami: #AerieREAL: 57 „nieidealnych” modelek bez retuszu promuje bieliznę.

 

Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >