#1
Pomieszczenie z niemowlakami na festiwalu Heavy Montreal 2018? Producent okien w niezwykły sposób zareklamował swój dźwiękoszczelny produkt.
#2
Według czytelników brytyjskiego dziennika The Guardian, wrocławska lodziarnia jest jedną z 20 najlepszych w Europie.
Zobacz również
#3
Na terenie województwa podkarpackiego co roku odbywa się wiele konferencji marketingowych. Które z nich warto na stałe wpisać do swojego kalendarza?
#4
W sierpniu ruszyła kampania „Alkohol kobiety traktuje gorzej” poruszająca trudny temat ryzyka i szkodliwość picia alkoholu przez kobiety. Do udziału w niej zaproszono aktora Jacka Braciaka.
#5
W naszym cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i wydarzenia. W pierwszej części przybliżyliśmy kulisy Pol’and’Rock Festival 2018. Natomiast w drugiej przedstawiliśmy garść praktycznych wskazówek na wykorzystanie InstaStories, które narodziły się po tegorocznym festiwalu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#6
W sierpniu na Facebooku możliwość wystawiania ocen firmom została zastąpiona poleceniami. Na co zwrócić uwagę i co warto wiedzieć o nowej możliwości?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#7
W jednej ze swoich kampanii, firma Adar zwraca uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.
#8
Jak przygotowywać ciekawe i przyciągające uwagę internauty przekazy i materiały wideo? Tego dowiecie się z artykułu 5 przykazań tworzenia atrakcyjnych infografik i animacji.
#9
Z jakich narzędzi w codziennej pracy korzystają content managerzy i które są wg nich niezbędne? O tym przeczytacie w materiale Narzędziownia content managera.
#10
Z okazji przypadającego na 13 sierpnia dnia prosecco marka Aperol przygotowała akcję Aperol-ivery, dzięki której można było zamówić dostawę 2 darmowych kieliszków Spritza pod same drzwi.
#11
Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week.
#12
Basen dla łososi, wybieg dla reniferów, animowany plan sklepu – IKEA zawsze znajdzie sposób, żeby zachwycić nas swoimi kreatywnymi pomysłami reklamowymi.
#13
W ramach najnowszej akcji promocyjnej Biedronki „Gang Słodziaków”, która ruszyła 27.08, pierwszą maskotkę – Sowę Zosię – klient kupił już 47 minut po jej starcie, o 00:47.
#14
81-letni pan Zenon z Poznania, by zebrać pieniądze na leczenia raka, zdecydował się wyprzedać książki, które gromadził przez całe życie. Pracownicy Allegro i All For Planet wystawili je na aukcje online, aby pomóc mógł każdy.
#15
Z okazji 75 urodzin IKEA przygotowała kolekcję GRATULERA, która składa się z wybranych najbardziej cenionych i lubianych produktów z ostatnich sześciu dekad.
#16
W ramach kampanii Live Riga atrakcje swojego rodzinnego miasta, stolicy Łotwy zaprezentowała sympatyczna tenisistka Jelena Ostapenko.
#17
IKEA postanowiła w nietypowy sposób zareklamować dostępną w jej sklepach czekoladę – za pomocą… mebli.
#18
Jak przygotować wydarzenie, aby zminimalizować liczbę nieprzewidzianych sytuacji i związany z tym stres? Poznajcie 12 wskazówek, jak organizować eventy, by ograniczyć nieprzewidziane sytuacje.
#19
Czym jest zjawisko „bólu płacenia” i co ono powoduje? Jak marki radzą sobie z obniżeniem bólu konsumenta? Tego dowiecie się z artykułu Ból płacenia i… środki przeciwbólowe.
#20
Polskie agencje zdobyły 10 nagród podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej znanych i prestiżowych konkursów biznesowych – Stevie Awards 2018.
#21
Marka bielizny Aerie przeprowadziła kampanię w nurcie #BodyPositive, w ramach której na zdjęciach przedstawiono m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami: #AerieREAL: 57 „nieidealnych” modelek bez retuszu promuje bieliznę.
Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >