Oczko: 21 najlepszych artykułów w lipcu 2018

Oczko: 21 najlepszych artykułów w lipcu 2018

W cyklu „Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały z ostatniego miesiąca. Które artykuły w lipcu 2018 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników NowegoMarketingu?

#1

W dyskontach Biedronka w całym kraju można znaleźć naklejki informujące o zakazie fotografowania i filmowania w sklepie. Nowo zakaz nie dotyczy produktów oraz cen. Co było powodem jego wprowadzenia i co na ten temat mówi marka?

#2

Piwo The Order of Yoni  to – jak twierdzi producent – pierwsze w historii i jedyne na świecie wytrawne piwo szampańskie warzone na bazie bakterii z... wagin dwóch modelek. Jak pomysł i przyszłość marki oceniają stratedzy?

#3

Z Musical.ly korzysta już ponad 200 milionów użytkowników, głównie osoby z młodszego pokolenia. Jak do nich dotrzeć za pomocą tej aplikacji?

#4

Tzw. różowy podatek (pink tax) to zjawisko wyższych cen za ten sam towar, tylko dlatego, że jest opakowany w bardziej „kobiecy” sposób. Burger King w jednym ze swoich eksperymentów pyta, dlaczego kobiety mają płacić więcej?

#5

Cristiano Ronaldo został ambasadorem Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku. W ramach kampanii Be The 1 inspiruje i motywuje do oddawania krwi.

#6

Jak wykorzystać potencjał Instagrama i wzmocnić zasięgi swoich treści, wykorzystując ostatnie zmiany algorytmów? Poznajcie 10 wskazówek, jak zwiększyć zaangażowanie w tym serwisie.

#7

KFC w swojej mundialowej reklamie w jawny sposób nawiązało do zachowania zawodnika reprezentacji Brazylii, Neymara, który w meczu grupowym z Serbią po sfaulowaniu przez rywala zaczął się turlać po murawie z niesamowitą prędkością.

#8

Jeśli zastanawialiście się, jakie narzędzia wykorzystuje w codziennej pracy social media manager, które z nich są niezbędne i znaczącą ułatwiają wykonywane zadania, mamy dla Was odpowiedź – Narzędziownia social media managera

#9

Podjęcie pracy w branży marketingowej nie jest takie łatwe, jakby się mogło wydawać. Jeśli ambicja to element strategii Waszej marki osobistej, to prawdopodobnie nikt Was nie zatrudni.

#10

W ramach promocji drugiego sezonu Opowieści podręcznej, na warszawskie ulice wyszły... podręczne.

#11

Które marki dobrze wykorzystały potencjał tegorocznego mundialu, a którym się nie udało? Tego dowiecie się z naszego artykułu MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]

#12

Co jest największym problemem na linii agencja-klient? Co zrobić, aby taka współpraca była jak najbardziej owocna i na które jej elementy zwracać szczególną uwagę? O tym przeczytacie w artykule Klient, który nie kuma & agencja, co nie rozumie.

#13

Google wprowadziło poważne zmiany w swoim ekosystemie reklamowym. Oprócz zmian wizualnych, funkcjonalnych oraz zmienionego nazewnictwa, zdecydowano się również na rebranding systemu. Poznajcie 10 zmian, na które warto się przygotować.

#14

Które czerwcowe suszonki cieszyły się Waszym największym zainteresowaniem? Dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd Suszonki miesiąca: top 19 kreacji czerwca 2018.

#15

7 lipca pod Warszawą znaleziono prawie 6-metrową wylinkę pytona tygrysiego. W mediach podniosła się wrzawa, wszyscy szukali gigantycznego gada. Jak w owe poszukiwania włączyły się marki?

#16

Cyfrowa dopamina, sztuczna inteligencja, gaming, storytelling, analityka danych i social selling – zebraliśmy pełne ciekawych danych i branżowego mięsa prezentacje z czerwca 2018.

#17

Wraz z występami narodowej drużyny piłkarskiej wzrasta liczba przypadków przemocy domowej. Angielskie National Centre for Domestic Violence wykorzystało tegoroczny mundial i przeprowadziło mocną kampanią społeczną informującą o problemie.

#18

Definicji strategii marki jest wiele i często są one rozbieżne. Czym więc jest ta cholerna strategia?!

#19

W ramach promocji szóstego sezonu serialu „Orange is the new black”, Netflix wypuścił spot z udziałem Magdy Gessler, w którym ocenia ona więzienną kuchnię jednej z bohaterek filmu – Galiny „Red" Reznikov.

#20

McDonald’s we wzruszającej reklamie pokazuje ojcowską miłość oraz udowadnia, że pracownicy restauracji zrobią wszystko, aby zaspokoić potrzeby klientów.

#21

Każda, nawet mała firma może pomagać. Startup WoshWosh postanowił pomóc Panu Adamowi, warszawskiemu szewcowi, któremu po 40 latach działalności groziła likwidacja zakładu.

 

Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij