#1
Pomieszczenie z niemowlakami na festiwalu Heavy Montreal 2018? Producent okien w niezwykły sposób zareklamował swój dźwiękoszczelny produkt.
#2
Według czytelników brytyjskiego dziennika The Guardian, wrocławska lodziarnia jest jedną z 20 najlepszych w Europie.
Zobacz również
#3
Na terenie województwa podkarpackiego co roku odbywa się wiele konferencji marketingowych. Które z nich warto na stałe wpisać do swojego kalendarza?
#4
W sierpniu ruszyła kampania „Alkohol kobiety traktuje gorzej” poruszająca trudny temat ryzyka i szkodliwość picia alkoholu przez kobiety. Do udziału w niej zaproszono aktora Jacka Braciaka.
#5
W naszym cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i wydarzenia. W pierwszej części przybliżyliśmy kulisy Pol’and’Rock Festival 2018. Natomiast w drugiej przedstawiliśmy garść praktycznych wskazówek na wykorzystanie InstaStories, które narodziły się po tegorocznym festiwalu.
Świat, jakiego chcemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy biznes dzisiaj. Mars Wrigley podsumowuje 2022 rok
#6
W sierpniu na Facebooku możliwość wystawiania ocen firmom została zastąpiona poleceniami. Na co zwrócić uwagę i co warto wiedzieć o nowej możliwości?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#7
W jednej ze swoich kampanii, firma Adar zwraca uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.
#8
Jak przygotowywać ciekawe i przyciągające uwagę internauty przekazy i materiały wideo? Tego dowiecie się z artykułu 5 przykazań tworzenia atrakcyjnych infografik i animacji.
#9
Z jakich narzędzi w codziennej pracy korzystają content managerzy i które są wg nich niezbędne? O tym przeczytacie w materiale Narzędziownia content managera.
#10
Z okazji przypadającego na 13 sierpnia dnia prosecco marka Aperol przygotowała akcję Aperol-ivery, dzięki której można było zamówić dostawę 2 darmowych kieliszków Spritza pod same drzwi.
#11
Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week.
#12
Basen dla łososi, wybieg dla reniferów, animowany plan sklepu – IKEA zawsze znajdzie sposób, żeby zachwycić nas swoimi kreatywnymi pomysłami reklamowymi.
#13
W ramach najnowszej akcji promocyjnej Biedronki „Gang Słodziaków”, która ruszyła 27.08, pierwszą maskotkę – Sowę Zosię – klient kupił już 47 minut po jej starcie, o 00:47.
#14
81-letni pan Zenon z Poznania, by zebrać pieniądze na leczenia raka, zdecydował się wyprzedać książki, które gromadził przez całe życie. Pracownicy Allegro i All For Planet wystawili je na aukcje online, aby pomóc mógł każdy.
#15
Z okazji 75 urodzin IKEA przygotowała kolekcję GRATULERA, która składa się z wybranych najbardziej cenionych i lubianych produktów z ostatnich sześciu dekad.
#16
W ramach kampanii Live Riga atrakcje swojego rodzinnego miasta, stolicy Łotwy zaprezentowała sympatyczna tenisistka Jelena Ostapenko.
#17
IKEA postanowiła w nietypowy sposób zareklamować dostępną w jej sklepach czekoladę – za pomocą… mebli.
#18
Jak przygotować wydarzenie, aby zminimalizować liczbę nieprzewidzianych sytuacji i związany z tym stres? Poznajcie 12 wskazówek, jak organizować eventy, by ograniczyć nieprzewidziane sytuacje.
#19
Czym jest zjawisko „bólu płacenia” i co ono powoduje? Jak marki radzą sobie z obniżeniem bólu konsumenta? Tego dowiecie się z artykułu Ból płacenia i… środki przeciwbólowe.
#20
Polskie agencje zdobyły 10 nagród podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej znanych i prestiżowych konkursów biznesowych – Stevie Awards 2018.
#21
Marka bielizny Aerie przeprowadziła kampanię w nurcie #BodyPositive, w ramach której na zdjęciach przedstawiono m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami: #AerieREAL: 57 „nieidealnych” modelek bez retuszu promuje bieliznę.
Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >