#1
Wytatuowalibyście sobie logo ulubionej pizzerii w zamian za 100 sztuk pizzy rocznie przez 100 lat? Na taki krok zdecydowała się oszałamiająca liczba fanów Domino’s Pizza w Rosji w ramach organizowanej przez markę akcji.
#2
Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved, na Facebooku przeprosiła za słowa użyte w opisie kampanii „I can boogie”, według których najnowsza kolekcja ma zachęcać kobiety do „klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów (…), w których kobieta była kobietą”.
Zobacz również
#3
Miód pitny Wściekła Pszczoła, produkty roślinne Z Gruntu Dobre, salon masażu Masarnia, batoniki Anusie Kakao XXL, piwo Dla Paskudnych Pijaków – to tylko niektóre z przykładów kreatywnych nazw polskich marek. Jakie jeszcze perełki i antyperełki nazewnicze można znaleźć wśród polskich marek?
#4
Jakie są współczesne kobiety? Jak się realizują i co je napędza, a co działa niczym hamulec? Poznajcie segmentację współczesnych Polek.
#5
W jednej z części cyklu #OdKulis przedstawiliśmy przygotowanie i realizację serwisu Hennessy.pl – platformy contentowej marki alkoholi Hennessy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#6
G2A Marketplace przeprowadził niecodzienną akcję rekrutacyjną, udowadniając, że suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#7
2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia, będące częścią akcji promocyjnej drukarni ViperPrint. W ten sposób firma pokazuje, że kwestia #drukuobietnic bez pokrycia dotyczy kandydatów ze wszystkich stron świata polityki i że w ramach swoich usług wydrukuje wszystkie obietnice.
#8
Polski oddział Xiaomi zaadoptował nosacza sundajskiego znanego z memów o „polskich Januszach”.
#9
Marcin Majzner, były prezes CupSell.pl w serii spotów DobreKonsultacje.pl parodiuje Rahima Blaka, Michała Sadowskiego i samego siebie.
#10
Producent napoju Devil Energy Drink prowadził sprzedaż plakatów z reklamą, za którą został ukarany w sierpniu przez Sąd Okręgowy w Legnicy. Akcja miała na celu zebranie środków na pokrycie owej kary.
#11
We wrześniu br. wystartowała kampania Netii, której bohaterem został niebieski pajączek, niezwykle podobny do postaci z serii filmów animowanych „Lucas the Spider”. Czy można w tym przypadku mówić o plagiacie? Co na ten temat sądzą eksperci? O tym przeczytacie w materiale Pajączek Netii vs. Lucas the Spider – plagiat czy inspiracja? [opinie].
#12
W jednym z eksperymentów IKEA postanowiła pokazać swoim klientom, jak uciążliwa może być zmiana temperatury o 4 °C. Wszystko w celu uświadomienia społeczeństwa o negatywnych skutkach zmian klimatu i jego ocieplania.
#13
Tę czy tą? Produkt dedykowany, a może dobra renoma? Poznajcie 6 błędów językowych, które często popełnia branża PR i marketingowa.
#14
Jak wideo przygotowane przez Pyszności i Partyshaker Polska przełożyło się na ruch i sprzedaż w rzeszowskim Cocktail Culture? O tym przeczytacie w case study Pyszności: Zasięg organiczny na Facebooku wcale nie umarł. 304 tys. wyświetleń wideo dla lokalnego baru.
#15
W ramach niestandardowej promocji bestsellera „Naturalista” w polskich lasach zostało ukrytych kilkanaście książek. Znalazcy otrzymali roczny zapas wszystkich kryminałów i thrillerów, jakie ukażą się w 2019 roku nakładem wydawnictwa W.A.B.
#16
Tegoroczna edycja jednej z największych na świecie konferencji content marketingowych Content Marketing World 2018 już za nami. Przez 4 dni wzięło w niej udział aż 4 000 marketerów. Poznajcie 7 najważniejszych wniosków płynących z tegorocznej edycji.
#17
Gdyńskie stowarzyszenie Traffic Design zostało wyróżnione w konkursie Innovation by Design Awards 2018 za projekt re:design – zmiany szyldów zakładów rzemieślniczych na Pradze Północ.
#18
Zespół TEDx Poznań wybrał 9 najlepszych marketingowych wystąpień z cyklu konferencji TED.
#19
– PizzaPortal.pl to kultura startupu i silny nacisk na działania efektywnościowe. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że to dwa inne światy, jednak tak nie jest. – o komunikacji marketingowej serwisu online, a także o błędach twórców marek internetowych rozmawiamy z Tomkiem Lipińskim, head of marketing PizzaPortal.pl.
#20
Kara za marketing szeptany? Włoski sąd skazał właściciela agencji marketingowej PromoSalento, która sprzedawała fałszywe recenzje restauracji i hoteli na TripAdvisorze, na 9 miesięcy więzienia i zapłacenie grzywny w wysokości 8 tysięcy euro.
#21
Firma eobuwie.pl otworzyła w Poznaniu nowoczesny sklep, w którym klienci zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.
Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >