Oczko: 21 najlepszych artykułów we wrześniu 2018

Oczko: 21 najlepszych artykułów we wrześniu 2018
W cyklu „Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały z ostatniego miesiąca. Które artykuły we wrześniu 2018 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników NowegoMarketingu?
O autorze
3 min czytania 2018-10-11

#1

Wytatuowalibyście sobie logo ulubionej pizzerii w zamian za 100 sztuk pizzy rocznie przez 100 lat? Na taki krok zdecydowała się oszałamiająca liczba fanów Domino’s Pizza w Rosji w ramach organizowanej przez markę akcji.

#2

Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved, na Facebooku przeprosiła za słowa użyte w opisie kampanii „I can boogie”, według których najnowsza kolekcja ma zachęcać kobiety do „klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów (…), w których kobieta była kobietą”.

#3

Miód pitny Wściekła Pszczoła, produkty roślinne Z Gruntu Dobre, salon masażu Masarnia, batoniki Anusie Kakao XXL, piwo Dla Paskudnych Pijaków – to tylko niektóre z przykładów kreatywnych nazw polskich marek. Jakie jeszcze perełki i antyperełki nazewnicze można znaleźć wśród polskich marek?

#4

Jakie są współczesne kobiety? Jak się realizują i co je napędza, a co działa niczym hamulec? Poznajcie segmentację współczesnych Polek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#5

W jednej z części cyklu #OdKulis przedstawiliśmy przygotowanie i realizację serwisu Hennessy.pl – platformy contentowej marki alkoholi Hennessy.

#6

G2A Marketplace przeprowadził niecodzienną akcję rekrutacyjną, udowadniając, że suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#7

2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia, będące częścią akcji promocyjnej drukarni ViperPrint. W ten sposób firma pokazuje, że kwestia #drukuobietnic bez pokrycia dotyczy kandydatów ze wszystkich stron świata polityki i że w ramach swoich usług wydrukuje wszystkie obietnice.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#8

Polski oddział Xiaomi zaadoptował nosacza sundajskiego znanego z memów o „polskich Januszach”.

#9

Marcin Majzner, były prezes CupSell.pl w serii spotów DobreKonsultacje.pl parodiuje Rahima Blaka, Michała Sadowskiego i samego siebie.

#10

Producent napoju Devil Energy Drink prowadził sprzedaż plakatów z reklamą, za którą został ukarany w sierpniu przez Sąd Okręgowy w Legnicy. Akcja miała na celu zebranie środków na pokrycie owej kary.

#11

We wrześniu br. wystartowała kampania Netii, której bohaterem został niebieski pajączek, niezwykle podobny do postaci z serii filmów animowanych „Lucas the Spider”. Czy można w tym przypadku mówić o plagiacie? Co na ten temat sądzą eksperci? O tym przeczytacie w materiale Pajączek Netii vs. Lucas the Spider – plagiat czy inspiracja? [opinie].

#12

W jednym z eksperymentów IKEA postanowiła pokazać swoim klientom, jak uciążliwa może być zmiana temperatury o 4 °C. Wszystko w celu uświadomienia społeczeństwa o negatywnych skutkach zmian klimatu i jego ocieplania.

#13

Tę czy tą? Produkt dedykowany, a może dobra renoma? Poznajcie 6 błędów językowych, które często popełnia branża PR i marketingowa.

#14

Jak wideo przygotowane przez Pyszności i Partyshaker Polska przełożyło się na ruch i sprzedaż w rzeszowskim Cocktail Culture? O tym przeczytacie w case study Pyszności: Zasięg organiczny na Facebooku wcale nie umarł. 304 tys. wyświetleń wideo dla lokalnego baru.

#15

W ramach niestandardowej promocji bestsellera „Naturalista” w polskich lasach zostało ukrytych kilkanaście książek. Znalazcy otrzymali roczny zapas wszystkich kryminałów i thrillerów, jakie ukażą się w 2019 roku nakładem wydawnictwa W.A.B.

#16

Tegoroczna edycja jednej z największych na świecie konferencji content marketingowych Content Marketing World 2018 już za nami. Przez 4 dni wzięło w niej udział aż 4 000 marketerów. Poznajcie 7 najważniejszych wniosków płynących z tegorocznej edycji.

#17

Gdyńskie stowarzyszenie Traffic Design zostało wyróżnione w konkursie Innovation by Design Awards 2018 za projekt re:design – zmiany szyldów zakładów rzemieślniczych na Pradze Północ.

#18

Zespół TEDx Poznań wybrał 9 najlepszych marketingowych wystąpień z cyklu konferencji TED.

#19

– PizzaPortal.pl to kultura startupu i silny nacisk na działania efektywnościowe. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że to dwa inne światy, jednak tak nie jest. – o komunikacji marketingowej serwisu online, a także o błędach twórców marek internetowych rozmawiamy z Tomkiem Lipińskim, head of marketing PizzaPortal.pl.

#20

Kara za marketing szeptany? Włoski sąd skazał właściciela agencji marketingowej PromoSalento, która sprzedawała fałszywe recenzje restauracji i hoteli na TripAdvisorze, na 9 miesięcy więzienia i zapłacenie grzywny w wysokości 8 tysięcy euro.

#21

Firma eobuwie.pl otworzyła w Poznaniu nowoczesny sklep, w którym klienci zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

 

Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >