Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych 21 tekstów ostatniego miesiąca:
- Alek Frydrych i Mateusz Żdanko (zdobywcy Grand Prix KTR 2014): nic na siłę, wykopowicze są wyjątkowo wyczuleni na tandetę
- Nie pisz, gdy Twoi fani siedzą na Fejsie! Raport o aktywności na Facebooku
- #ZmienimySwiat – Jak będzie wyglądała reklama w 2050 roku?
- Polskie strony błędu 404 – cz. 3
- Insighty w epoce Digital
- Drugie urodziny NowegoMarketingu
- Lecę bo chcę, czyli kilka słów o oderwaniu od rzeczywistości
- Czego pragną kobiety, do czego dążą mężczyźni? Jak kupno mieszkania może spowodować związkową katastrofę
- Herbaciarnia „Pij herbatę” w social media – case study
- Iwona Borkowska (Inter IKEA Centre Group Poland): przereklamowane działania dawno już umarły śmiercią naturalną
- Francuskie perfumy, szwajcarskie zegarki, chińskie podróbki – efekt kraju pochodzenia
- Marketingowy niezbędnik crowdfundingu cz. I
- Tomasz Borchowiec (Prudential): wbrew obiegowej opinii nie wszyscy Polacy znają się na medycynie oraz marketingu
- Odzież nie tylko dla geeków
- Jurorzy Innovation Award Media Trendy 2014 o innowacyjności
- Polskie muzea na Instagramie
- PałerPrezki#10
- Zbliżamy się do siebie vol. 2
- Zaangażowanie – prawidłowy kierunek w myśleniu o wideo
- H&M rozdaje bilety na Boiler Room poprzez Snapchat
- Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki w Łodzi
Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >