Z okazji naszych drugich urodzin przygotowaliśmy krótkie podsumowanie działalności NowegoMarketingu.
Zobacz również
730 dni NowegoMarketingu to:
- zgromadzone społeczności: FB 27730, Twitter 1650 i Pinterest 840.
- cykle: Marketingowa 11, E-commerce od A do Z, Suszonka, PałerPrezki, Oczko, Kreatywne przestrzenie
- 3 raporty: Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu i Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych? i Marketing na przełomie 2013/2014
- 300 Autorów, 1065 artykułów, 2280 opublikowanych informacji prasowych, 162 wysłane newslettery i 1680 Suszonek
- 300 wydarzeń i publikacji pod patronatem NM,
- 570 agencji w naszej bazie
- 420 zamieszczonych ofert pracy
- 925 tys. użytkowników, 5,2 mln odsłon, 14:23 średni czas sesji
W ciągu ostatnich 12 miesięcy:
- opublikowaliśmy „przełomowy” raport, w którym na 196 stronach rok 2013, najciekawsze akcje i plany na 2014 rok dla swoich marek przedstawiło 51 przedstawicieli firm; najlepsze kampanie minionego roku oraz trendy na rok 2014 wskazali stratedzy a branżowi specjaliści podsumowali poszczególne obszary marketingu (m.in. o przyszłości blogosfery pisał Maciej Budzich, wyzwania stojące przed e-commerce przybliżył Michał Cortez, trendy w e-mail marketingu przedstawił Maciej Ossowski, a o mobile’u opowiedzieli Marcin Zaremba i Monika Mikowska).
- grono naszych Autorów poszerzyło się do 300 – ze stałym cyklem felietonów dołączył m.in. duet strategiczny melting pot, Adam Borczyński z endorfina events, siedmioslajdowce co miesiąc przygotowuje CALL-TO-RESEARCH
- wspólnie z serwisami MamStartup, AK74 i grupą Antyweb powołaliśmy do życia Antygrupę
- pod naszym patronatem obyły się m.in. konkursy Effie, Innovation Awards Media Trendy, KTR, konferencje i kongresy Imagination Day, InternetBeta, Kongres Online Marketingu, Kongres Profesjonalistów Public Relations, Mobile Trends Conference, Targi Mobilne i Targi eHandlu. Wspieraliśmy także medialnie inicjatywy studenckie jak Łódź Jungle Web czy Marketing Challenge. Logo NM pojawiło się także na książkach „Technologia w eCommerce. Teoria i praktyka” Piotra Karwatki, „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” PWN pod redakcją Jarosława Królewskiego i Pawła Sali, „Psychologia konsumenta” Katarzyny Stasiuk i Dominiki Maison, Sztuką Rynkologii” Jacka Kotarbińskiego, „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” Grzegorza Kossona, „Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce” Iwony Skowronek.
- odpowiedział nam „Mocno pomocny”
- przeprowadziliśmy nieplanowany „więcej” niż konkurs ;))
- nasi fani na Facebooku zaskoczyli nas m.in. merytorycznym komentarzem liczącym dokładnie 4987 znaków
- przyznajemy się także, że nie udało nam się przygotować podsumowania ankiety o wynagrodzeniach i przeprowadzić kilku obiecanych wywiadów. Najmocniej przepraszamy! (nasza doba też ma tylko 24h, ale żeby zwiększyć nasze moce przerobowe, właśnie rozpoczęliśmy rekrutację 🙂
Top 21 najczęściej czytanych artykułów:
- Warsaw Shore. Lekcja Pokory
- Marketing na przełomie 2013/2014
- Oni nie chcą być bogaci, on chcą mieć bogate życie
- Trendy na Instagramie w Polsce
- 5 najważniejszych trendów w marketingu w 2014 roku
- Polskie strony responsywne – przegląd cz. 2
- Jak zbudować dynamit dla kreacji, czyli brief kreatywny
- Najpopularniejsze marki na YouTube w Polsce – miniraport NowegoMarketingu i IRC
- Dlaczego insight powinien być sexy? [część 1]
- Zmiana CMS’a a SEO – o czym należy pamiętać
- Facebook – 3200 nowych fanów, 2876 nowych subskrybentów i 35% wzrost sprzedaży w 3 tygodnie
- 40 polskich kreatywnych przystanków
- Yuri Drabent (Lubię to): najbliższe lata wywrócą wiele rzeczy do góry nogami
- Semiotyka. Dlaczego w reklamach widzimy, to co widzimy?
- Dla kogo parallax jest stworzony?
- Chcesz trafić do odbiorców w innym kraju? Wykorzystaj domenę
- Kreatywne przestrzenie cz.2
- Jego Blogerska Mość. Gdzie tutaj jest Strategia?
- 7 „haczyków” w Google Analytics, o których mogłeś nie wiedzieć
- Jak ożywić opisy produktów w sklepie internetowym
- Twitter w Polsce: po co i dla kogo
Najciekawsze zagraniczne profile i akcje marek na Instagramie okiem branży
21 ulubionych felietonów:
- Jak domowym sposobem zaszkodzić korporacji?
- Czego pragną kobiety, do czego dążą mężczyźni? Jak kupno mieszkania może spowodować związkową katastrofę
- Zwierzenia znużonego czytelnika
- Barbarzyńcy Social Media
- Chcesz tego czy nie, reklama na Ciebie działa
- Wyobraź sobie…
- Dlaczego wolimy siedzieć na Facebooku niż wychowywać własne dzieci?
- R U MINE?
- Odwaga się opłaca
- Żyję z tagiem w bucie, czyli o technologiach w eventach
- Pseudorelacje w czasach ogólnego socjalizowania się
- Matka marketerka
- Arabia Saudyjska, samochody, łyse lalki i media społecznościowe
- Catvertising, czyli remedium na kryzys
- Mój pierwszy raz (z www) – przyjemność czy trauma?
- 5 sposobów na wyróżnienie sklepu internetowego
- Wyrzuć schematy i… zaskocz mnie!
- Niestandard mile widziany
- WTF is Tumblr?!
- Marki jako wydawcy
- TrueView czy News Feed?
Top 10 Suszonka:
- Woda mineralna Vytautas! | Vytautas: polish version
- DHL – Trojan Mailing
- LG Ultra HD 84″ TV Commercial (METEOR EXPLODES DURING JOB INTERVIEW)
- Coca-Cola Social Media Guard
- guinness wheelchairs basketball commercial
- Coca-Cola: The Wearable Movie
- The Hipster Logo Design Guide
- Total Access: Security Camera
- Beldent Almost identical
- Hipsterska broda – HIT SEZONU 2013 tylko w ANSWEAR.com!
Dziękujemy!
Dla naszych czytelników urodzinowo mamy do rozdania 3 egzemplarze albumu „Cząstki przyciągania: Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe” Natalii Hatalskiej – szczegóły w newsletterze NowegoMarketingu
Słuchaj podcastu NowyMarketing