źródło: www.google.com/doodles
Zobacz również
Top 21 najczęściej czytanych artykułów:
- Warsaw Shore. Lekcja Pokory
- Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?
- Oni nie chcą być bogaci, oni chcą mieć bogate życie
- Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – wrzesień 2013
- Trendy na Instagramie w Polsce
- LinkedIn – przewodnik dla początkujących i bardziej zaawansowanych
- Cena nie ma znaczenia – jak robią to sklepy koszulkowe?
- Responsive Web Design – przegląd polskich stron responsywnych
- Kampania Grześki ”Zero bujdy” – opinie i komentarze
- Grzechy polskiej reklamy, czyli 13 reklam naruszających normy Kodeksu Etyki Reklamy
- Kreatywne przestrzenie
- Polskie strony responsywne – przegląd cz. 2
- Najpopularniejsze marki na YouTube w Polsce – miniraport NowegoMarketingu i IRC
- Zmiana CMS’a a SEO – o czym należy pamiętać
- Jak zbudować dynamit dla kreacji, czyli brief kreatywny
- Najbardziej kreatywne stopki polskich serwisów internetowych
- Pokaż swój zespół – przegląd podstron „o nas”
- 40 polskich kreatywnych przystanków
- Chcesz trafić do odbiorców w innym kraju? Wykorzystaj domenę
- 5 raportów Google Analytics, do których powinieneś zaglądać częściej
- Facebook – 3200 nowych fanów, 2876 nowych subskrybentów i 35% wzrost sprzedaży w 3 tygodnie
Top 10 ulubionych felietonów:
- 5 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce
- Arabia Saudyjska, samochody, łyse lalki i media społecznościowe
- Catvertising, czyli remedium na kryzys
- Mój pierwszy raz (z www) – przyjemność czy trauma?
- Pani Krysiu, proszę nie wyrzucać kasy na Facebooka
- Pejzaże emocji. Marketing nieruchomości na wirtualnym płótnie
- Rebranding jako następstwo braku marki
- Więcej niż zwykły felieton o Marketingu
- Wyobraź sobie…
- Żyję z tagiem w bucie, czyli o technologiach w eventach
W tym roku co miesiąc zaczęliśmy przeglądać najciekawsze virale (cykl Suszonka) i prezentacje (PałerPrezki); patronatem medialnym objęliśmy m.in. Cannes Lions Imagination Day, Effie Awards, kongresy Online Marketingu i konkurs Superbrands. Na nasze posty na fanpage’u odpowiedzieli nam m.in. Mocno pomocny, Serce i Rozum i Kurka Wolna.
Dziękujemy!
Słuchaj podcastu NowyMarketing