Rok 2013 na NowymMarketingu

Rok 2013 na NowymMarketingu
25 Marketingowe 11, prawie 500 artykułów, 183 oferty pracy, 184 wydarzenia, 1055 Suszonki, 51 case studies - tyle materiałów pojawiło się w 2013 roku na NowymMarketingu. Które cieszyły się największą popularnością?
O autorze
1 min czytania 2013-12-31

źródło: www.google.com/doodles

Top 21 najczęściej czytanych artykułów:

  1. Warsaw Shore. Lekcja Pokory
  2. Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?
  3. Oni nie chcą być bogaci, oni chcą mieć bogate życie
  4. Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – wrzesień 2013
  5. Trendy na Instagramie w Polsce
  6. LinkedIn – przewodnik dla początkujących i bardziej zaawansowanych
  7. Cena nie ma znaczenia – jak robią to sklepy koszulkowe?
  8. Responsive Web Design – przegląd polskich stron responsywnych
  9. Kampania Grześki ”Zero bujdy” – opinie i komentarze
  10. Grzechy polskiej reklamy, czyli 13 reklam naruszających normy Kodeksu Etyki Reklamy
  11. Kreatywne przestrzenie
  12. Polskie strony responsywne – przegląd cz. 2
  13. Najpopularniejsze marki na YouTube w Polsce – miniraport NowegoMarketingu i IRC
  14. Zmiana CMS’a a SEO – o czym należy pamiętać
  15. Jak zbudować dynamit dla kreacji, czyli brief kreatywny
  16. Najbardziej kreatywne stopki polskich serwisów internetowych
  17. Pokaż swój zespół – przegląd podstron „o nas”
  18. 40 polskich kreatywnych przystanków
  19. Chcesz trafić do odbiorców w innym kraju? Wykorzystaj domenę
  20. 5 raportów Google Analytics, do których powinieneś zaglądać częściej 
  21. Facebook – 3200 nowych fanów, 2876 nowych subskrybentów i 35% wzrost sprzedaży w 3 tygodnie 

Top 10 ulubionych felietonów:

W tym roku co miesiąc zaczęliśmy przeglądać najciekawsze virale (cykl Suszonka) i prezentacje (PałerPrezki); patronatem medialnym objęliśmy m.in. Cannes Lions Imagination Day, Effie Awards, kongresy Online Marketingu i konkurs Superbrands. Na nasze posty na fanpage’u odpowiedzieli nam m.in. Mocno pomocny, Serce i Rozum i Kurka Wolna.

Dziękujemy!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing