Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Rok 2013 na NowymMarketingu

Rok 2013 na NowymMarketingu
25 Marketingowe 11, prawie 500 artykułów, 183 oferty pracy, 184 wydarzenia, 1055 Suszonki, 51 case studies - tyle materiałów pojawiło się w 2013 roku na NowymMarketingu. Które cieszyły się największą popularnością?
O autorze
1 min czytania 2013-12-31

źródło: www.google.com/doodles

Top 21 najczęściej czytanych artykułów:

  1. Warsaw Shore. Lekcja Pokory
  2. Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?
  3. Oni nie chcą być bogaci, oni chcą mieć bogate życie
  4. Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – wrzesień 2013
  5. Trendy na Instagramie w Polsce
  6. LinkedIn – przewodnik dla początkujących i bardziej zaawansowanych
  7. Cena nie ma znaczenia – jak robią to sklepy koszulkowe?
  8. Responsive Web Design – przegląd polskich stron responsywnych
  9. Kampania Grześki ”Zero bujdy” – opinie i komentarze
  10. Grzechy polskiej reklamy, czyli 13 reklam naruszających normy Kodeksu Etyki Reklamy
  11. Kreatywne przestrzenie
  12. Polskie strony responsywne – przegląd cz. 2
  13. Najpopularniejsze marki na YouTube w Polsce – miniraport NowegoMarketingu i IRC
  14. Zmiana CMS’a a SEO – o czym należy pamiętać
  15. Jak zbudować dynamit dla kreacji, czyli brief kreatywny
  16. Najbardziej kreatywne stopki polskich serwisów internetowych
  17. Pokaż swój zespół – przegląd podstron „o nas”
  18. 40 polskich kreatywnych przystanków
  19. Chcesz trafić do odbiorców w innym kraju? Wykorzystaj domenę
  20. 5 raportów Google Analytics, do których powinieneś zaglądać częściej 
  21. Facebook – 3200 nowych fanów, 2876 nowych subskrybentów i 35% wzrost sprzedaży w 3 tygodnie 

Top 10 ulubionych felietonów:

W tym roku co miesiąc zaczęliśmy przeglądać najciekawsze virale (cykl Suszonka) i prezentacje (PałerPrezki); patronatem medialnym objęliśmy m.in. Cannes Lions Imagination Day, Effie Awards, kongresy Online Marketingu i konkurs Superbrands. Na nasze posty na fanpage’u odpowiedzieli nam m.in. Mocno pomocny, Serce i Rozum i Kurka Wolna.

Dziękujemy!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing