#PrzeglądTygodnia [24-30.05.2024]: ekogadżetoza, kort tenisowy od LEGO, specjalista ds. memów dla Bidena, upoluj bilet na Tigers United 7

#PrzeglądTygodnia [24-30.05.2024]: ekogadżetoza, kort tenisowy od LEGO, specjalista ds. memów dla Bidena, upoluj bilet na Tigers United 7
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu, które opublikowaliśmy między 24 a 30 maja 2024 roku.
O autorze
3 min czytania 2024-06-03

>>> Sprawdź pozostałe podsumowania tygodnia.

Przed Tobą najciekawsze teksty, które pojawiły się w ostatnim tygodniu na portalu NowyMarketing. Sprawdź, które tematy szczególnie interesowały branżę marketingową. Miłej lektury!  

  • – Problemem różnych działań w marketingu nie jest ich przereklamowanie, ale nieumiejętne ułożenie mixu, który pokryje wszystkie punkty styku z klientem i wszystkie fazy zakupowe – z Marketingową 11 mierzy się Jacek Dziura, ekspert ds. marketingu i komunikacji.

  • W cyklu „Budowanie wizerunku marki” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę Leaf Liturgy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • – Niemal po każdym takim wydarzeniu ściga mnie jakaś miła pani lub pan z torbą wypełnioną gadżetami. Ja uciekam, oni mnie gonią – pisze Marcin Napiórkowski, który w swoim tekście podejmuje temat „ekogadżetozy”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanie i akcje warte uwagi

  • Francuskie stowarzyszenie Victimes & Citoyens postanowiło walczyć ze stereotypem, według którego kobiety są gorszymi kierowcami. W kampanii „Drive like a woman” przekonuje, że większość wypadków drogowych we Francji powodują… mężczyźni.

  • Seks i narkotyki – tyle w dużym skrócie prezentuje klip promujący 17. edycję gali Gromda. Spot spotkał się z lawiną negatywnych komentarzy, po czym został usunięty z mediów społecznościowych.

Raporty

  • Firma Pollster opublikowała raport pt. „Chińskie platformy handlowe oczami Polaków”, z którego wynika, że Polacy chętnie i często korzystają z chińskich platform zakupowych. Na czele pod tym względem znalazły się AliExpress oraz Temu. Najczęściej na chińskich platformach kupujemy ze względów związanych z wygodą.

Wydarzenia

  • 12 czerwca poznasz odpowiedzi na najbardziej palące pytania dotyczące neuromarketingu. Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czy w mózgu istnieją obszary, których stymulacja może rozbudzić potrzebę dokonania zakupu? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy? Wszystko dzięki Q&A z dr. Adamem Zemełką.

PS #PrzeglądTygodnia [17-23.05.2024]: Ewa Swoboda lalką Barbie, raport strategiczny IAB Polska, kampanie o macierzyństwie

Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu, które opublikowaliśmy między 17 a 23 maja 2024 roku.