W pierwszej odsłonie cyklu „Kreatywne przestrzenie” wnętrza swoich siedzib zaprezentowały: wrocławska agencja Lemon Sky, warszawskie: K2 i Autentika, VML Poland z Krakowa, Grupa Nokaut z Gdyni i Grupa Allegro z Poznania. W drugiej pokazaliśmy jak wygląda warszawskie biuro DDB, białostockie Infinity Group, krakowskie Grupy Adweb, bielsko-bialskie OX Media, gliwickie Positive Power i rzeszowskie Ideo. W trzeciej przedstawiliśmy warszawskie, wrocławskie i krakowskie biura Google Polska, gliwickie Chilid, XSolve i Future Processing oraz lubelskie Trzask! Studio Ożywiania Pomysłów. W czwartej odsłonie, swoje kreacje zaprezentowały Mindshare Polska, Positionly i IAI S.A.. W piątej pokazaliśmy przestrzenie warszawskich Creative House Media i GoldenSubmarine oraz katowickiego JCommerce. W szóstej odsłoniezaprezentowały się Grupa Advertis, Sociomantic i dunnhumby, a także i-systems. Z kolei w siódmej pojawiły się Mediakraft Polska oraz PIXERS. W ósmej części pojawiły się warszawskie GoldenLine i Edgewell Personal Care oraz łódzkie Le Polish Bureau / UNIT9. Dziewiąta część zawierała szczecińskie Squiz Poland oraz warszawskie ZnanyLekarz.pl i BNP Paribas Securities Services, a dziesiąta natomiast biura Facebooka i JCommerce. W jedenastej części pojawiły się przestrzenie łódzkiego Deloitte Digital oraz warszawskich Comarch oraz Sollers Consulting; w dwunastej – gdańskie DDS Poland oraz warszawskie Comarch i Sollers Consulting, a w ostatniej części swoje wnętrza zaprezentowały warszawski MediaCom oraz gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Tym razem pokazujemy kreatywne przestrzenie warszawskiego Ghelamco oraz Idea Hub.
Zobacz również
Ghelamco
Panoramiczny efekt
Każda z sal konferencyjnych utrzymana jest w innej konwencji. Inspiracją były pasje pracowników. Realizm uzyskany został głównie dzięki grafikom, które pokrywają wszystkie płaszczyzny pomieszczeń. Jakość zdjęć i technika wyklejania, dzięki której fototapety płynnie przechodzą na szklane drzwi, sprawiają, że piękne krajobrazy otaczają użytkowników przestrzeni ze wszystkich stron.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Siła detalu
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aranżacje dopracowane zostały w najmniejszym detalu. W sali konferencyjnej „U2” stylizowanej na salę koncertową, stół wyklejony został okładkami albumów zespołu. Na podwyższeniu ustawiono mikrofony oraz gitary elektryczne, natomiast lampy sufitowe wykonane zostały z perkusyjnych bębnów.
Miłośnicy sportów zimowych z pewnością docenią realizm sali imitującej stację narciarską. We wnętrzu umieszczona została nawet charakterystyczna dla dużych wysokości barierka, a świetlówki wmontowano w podwieszone pod sufitem narty z wiązaniami. Stół znajdujący się w centralnym punkcie pomieszczenia oklejono grafiką przedstawiającą mapę tras zjazdowych.
To detale tworzą klimat każdej z sal konferencyjnych, dlatego instrumenty muzyczne czy sprzęt sportowy musiały nie tylko sprawdzać się w swojej nowej funkcji, lecz także doskonale się prezentować i myślę, że oba te cele udało się zrealizować – podkreśla Monika Strobin, odpowiedzialna za realizację po stronie Advertis.
Z widokiem na Warszawę
Kantyna to prawdziwa gratka dla amatorów golfa. Soczysta zieleń murawy pokrywającej podłogę została idealnie dopasowana do kolorystyki fototapet. No i ten widok! Kto nie chciałby podziwiać Warszawy z 41 piętra w przerwie na lunch.
Siedziba Ghelamco Poland to kolejna przestrzeń biurowa w Warsaw Spire, która odbiega od standardowej wizji miejsca pracy. Troska o komfort i dobre samopoczucie użytkowników, aranżowanie nowoczesnych przestrzeni wspólnych z przymrużeniem oka i ukłon w stronę pasji pracowników to nowy trend wśród projektantów biur. Nowoczesne rozwiązania, wysoka jakość wykończenia i nieszablonowe podejście – tak wyglądają siedziby najemców Warsaw Spire.
Idea Hub
Mikroprzedsiębiorcy często nie mają środków na własne biuro, dlatego 2/3 z nich zarządza firmą z domu lub pracuje i spotyka się z kontrahentami w kawiarniach. Idea Bank z myślą o nich rozwija sieć przestrzeni coworkingowych Idea Hub. Są to miejsca, w których można wygodnie pracować, organizować spotkania, czerpać wiedzę z zakresu zarządzania firmą, a nawet poszerzać sieć biznesowych kontaktów. Lokale dostępne są w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.
Klienci Idea Banku mają w nich dostęp do wygodnych biurek, urządzeń biurowych, wi-fi, sal konferencyjnych, świeżej prasy, wiadomości ekonomicznych i pysznej kawy. W Idea Hubie przy ul. Polnej 11 w Warszawie, dostępna jest także drukarka 3D oraz packshot studio. Idea Hub przy ul. Zajęczej 15 wyposażony jest w 180-metrowy, pięknie zaaranżowany ogród. Lokal mieści się w eleganckim i kameralnym budynku Carpathia Office House, którego projektanci inspirowali się architekturą Warszawy z lat 50. I 60. Pod tym adresem w okresie letnim goście Idea Hub mogą cieszyć oczy zielenią. Lokal w Łodzi mieści się w budynku Manufaktury.
Twórczej pracy w Idea Hubach sprzyja odpowiednia atmosfera, stworzona przez otoczenie pełne żywych barw, ciekawych wzorów, nowoczesnych rozwiązań, połączeń różnych materiałów. Wnętrza wyglądają nowocześnie i świeżo, są nie tylko ładne, ale i funkcjonalne. Twórcą nowatorskiej koncepcji sieci Idea Hub jest Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Banku. Projekt architektoniczny przygotowali architekci Iwona Bakuła i Marek Ałaszewski z Dark Chocolate Design & Architecture.