Kreatywne przestrzenie cz. 14

Kreatywne przestrzenie cz. 14
Niezwykłe sale konferencyjne, ładne, nowoczesne i funkcjonalne wnętrza, a także panorama miasta oglądana z 41. piętra. Odsłaniamy kolejne kreatywne przestrzenie.
O autorze
3 min czytania 2017-04-20

pierwszej odsłonie cyklu „Kreatywne przestrzenie” wnętrza swoich siedzib zaprezentowały: wrocławska agencja Lemon Sky, warszawskie: K2 i Autentika, VML Poland z Krakowa, Grupa Nokaut z Gdyni i Grupa Allegro z Poznania. W drugiej pokazaliśmy jak wygląda warszawskie biuro DDB, białostockie Infinity Group, krakowskie Grupy Adweb, bielsko-bialskie OX Media, gliwickie Positive Power i rzeszowskie Ideo. W trzeciej przedstawiliśmy warszawskie, wrocławskie i krakowskie biura Google Polska, gliwickie Chilid, XSolve i Future Processing oraz lubelskie Trzask! Studio Ożywiania Pomysłów. W czwartej odsłonie, swoje kreacje zaprezentowały Mindshare Polska, Positionly i IAI S.A.. W piątej pokazaliśmy przestrzenie warszawskich Creative House Media i GoldenSubmarine oraz katowickiego JCommerce. W szóstej odsłoniezaprezentowały się  Grupa Advertis, Sociomantic i dunnhumby, a także i-systems. Z kolei w siódmej pojawiły się Mediakraft Polska oraz PIXERS. W ósmej części pojawiły się warszawskie GoldenLine i Edgewell Personal Care oraz łódzkie Le Polish Bureau / UNIT9. Dziewiąta część zawierała szczecińskie Squiz Poland oraz warszawskie ZnanyLekarz.pl i BNP Paribas Securities Services, a dziesiąta natomiast biura Facebooka i JCommerce. W jedenastej części pojawiły się przestrzenie łódzkiego Deloitte Digital oraz warszawskich Comarch oraz Sollers Consulting; w dwunastej – gdańskie DDS Poland oraz warszawskie Comarch i Sollers Consulting, a w ostatniej części swoje wnętrza zaprezentowały warszawski MediaCom oraz gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.

Tym razem pokazujemy kreatywne przestrzenie warszawskiego Ghelamco oraz Idea Hub.

Ghelamco

Panoramiczny efekt

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każda z sal konferencyjnych utrzymana jest w innej konwencji. Inspiracją były pasje pracowników. Realizm uzyskany został głównie dzięki grafikom, które pokrywają wszystkie płaszczyzny pomieszczeń. Jakość zdjęć i technika wyklejania, dzięki której fototapety płynnie przechodzą na szklane drzwi, sprawiają, że piękne krajobrazy otaczają użytkowników przestrzeni ze wszystkich stron.

Siła detalu

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aranżacje dopracowane zostały w najmniejszym detalu. W sali konferencyjnej „U2” stylizowanej na salę koncertową, stół wyklejony został okładkami albumów zespołu. Na podwyższeniu ustawiono mikrofony oraz gitary elektryczne, natomiast lampy sufitowe wykonane zostały z perkusyjnych bębnów.

Miłośnicy sportów zimowych z pewnością docenią realizm sali imitującej stację narciarską. We wnętrzu umieszczona została nawet charakterystyczna dla dużych wysokości barierka, a świetlówki wmontowano w podwieszone pod sufitem narty z wiązaniami. Stół znajdujący się w centralnym punkcie pomieszczenia oklejono grafiką przedstawiającą mapę tras zjazdowych.

To detale tworzą klimat każdej z sal konferencyjnych, dlatego instrumenty muzyczne czy sprzęt sportowy musiały nie tylko sprawdzać się w swojej nowej funkcji, lecz także doskonale się prezentować i myślę, że oba te cele udało się zrealizować – podkreśla Monika Strobin, odpowiedzialna za realizację po stronie Advertis.

Z widokiem na Warszawę

Kantyna to prawdziwa gratka dla amatorów golfa. Soczysta zieleń murawy pokrywającej podłogę została idealnie dopasowana do kolorystyki fototapet. No i ten widok! Kto nie chciałby podziwiać Warszawy z 41 piętra w przerwie na lunch.

Siedziba Ghelamco Poland to kolejna przestrzeń biurowa w Warsaw Spire, która odbiega od standardowej wizji miejsca pracy. Troska o komfort i dobre samopoczucie użytkowników, aranżowanie nowoczesnych przestrzeni wspólnych z przymrużeniem oka i ukłon w stronę pasji pracowników to nowy trend wśród projektantów biur. Nowoczesne rozwiązania, wysoka jakość wykończenia i nieszablonowe podejście – tak wyglądają siedziby najemców Warsaw Spire.

Idea Hub

Mikroprzedsiębiorcy często nie mają środków na własne biuro, dlatego 2/3 z nich zarządza firmą z domu lub pracuje i spotyka się z kontrahentami w kawiarniach. Idea Bank z myślą o nich rozwija sieć przestrzeni coworkingowych Idea Hub. Są to miejsca, w których można wygodnie pracować, organizować spotkania, czerpać wiedzę z zakresu zarządzania firmą, a nawet poszerzać sieć biznesowych kontaktów. Lokale dostępne są w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.

Klienci Idea Banku mają w nich dostęp do wygodnych biurek, urządzeń biurowych, wi-fi, sal konferencyjnych, świeżej prasy, wiadomości ekonomicznych i pysznej kawy. W Idea Hubie przy ul. Polnej 11 w Warszawie, dostępna jest także drukarka 3D oraz packshot studio. Idea Hub przy ul. Zajęczej 15 wyposażony jest w 180-metrowy, pięknie zaaranżowany ogród. Lokal mieści się w eleganckim i kameralnym budynku Carpathia Office House, którego projektanci inspirowali się architekturą Warszawy z lat 50. I 60. Pod tym adresem w okresie letnim goście Idea Hub mogą cieszyć oczy zielenią. Lokal w Łodzi mieści się w budynku Manufaktury.

Twórczej pracy w Idea Hubach sprzyja odpowiednia atmosfera, stworzona przez otoczenie pełne żywych barw, ciekawych wzorów, nowoczesnych rozwiązań, połączeń różnych materiałów. Wnętrza wyglądają nowocześnie i świeżo, są nie tylko ładne, ale i funkcjonalne. Twórcą nowatorskiej koncepcji sieci Idea Hub jest Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Banku. Projekt architektoniczny przygotowali architekci Iwona Bakuła i Marek Ałaszewski z Dark Chocolate Design & Architecture.