Suszonki miesiąca: top 28 kreacji sierpnia 2024 [PRZEGLĄD]

Suszonki miesiąca: top 28 kreacji sierpnia 2024 [PRZEGLĄD]
Przez cały sierpień na portalu NowyMarketing opisywaliśmy kreacje reklamowe znanych marek. Przed tobą 28 najlepszych propozycji, które w ubiegłym miesiącu podbiły internet.
O autorze
6 min czytania 2024-09-05

Viral Elements Hotel & SPA

Dlaczego wersja popularnego trendu na TikToku, którą odtworzył Elements Hotel & SPA okazało się fenomenem? Czy prostota wygrywa w social mediach? Ile „żyje” trend? Sprawdź opinie ekspertów.

Work-Sport Balance: Decathlon proponuje swoim pracownikom czas na sport w godzinach pracy

Decathlon rusza z nowym benefitem dla swoich pracowników. To program Work-Sport Balance, który daje możliwość podjęcia aktywności fizycznej w trakcie godzin pracy. Marka zachęca także inne firmy do wdrożenia podobnej inicjatywy.

„Byli tacy, jak Ty”: kampania społeczna Fundacji Nie zapomnij o nas z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego

Co łączy Sobla, 22-letniego muzyka znanego m.in. z przeboju „Cześć, jak się masz?” i 93-letniego Janusza Walędzika ps. Czarny, Powstańca Warszawskiego? Kampania „Byli tacy, jak Ty” przekonuje, że więcej, niż mogłoby się wydawać. Z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania twórcy akcji postawili na propagowanie historii wśród młodego pokolenia Polek i Polaków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „YES, I don’t”: Fundacja SEXEDPL oraz YES oddają głos osobom niedzietnym z wyboru

1 sierpnia przypada Międzynarodowy Dzień Bez Dzieci (International Childfree Day). Tego dnia, Fundacja SEXEDPL razem z marką YES startuje z miesięczną kampanią „YES, I don’t”. W ramach kampanii powstała seria filmów edukacyjnych, które prezentują historie oraz doświadczenia osób i par niedzietnych w różnym wieku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Amnesty International Polska zachęca: odbierz (żółty) telefon i posłuchaj historii o łamaniu praw człowieka

Jeden telefon może zmienić życie. A na pewno świadomość, o czym przekonuje Amnesty International. Na Bulwarach nad Wisłą stanęła żółta budka telefoniczna, w której telefon dzwoni non stop. Wystarczy podnieść słuchawkę, aby poznać historie o łamaniu praw człowieka m.in. w Palestynie, Iranie i na Białorusi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Het Telefoonboekje”: książka napisana niczym internetowy czat zachęca dzieci w Holandii do czytania

W holenderskich szkołach podstawowych wprowadzono zakaz używania telefonów komórkowych. Aby zachęcić najmłodszych do czytania powstała „Het Telefoonboekje”, czyli „Książka telefoniczna” przypominająca czat. Tytuł rozszedł się już w ponad 50 tys. egzemplarzy.

„Czesi z dostępem do morza”: koniec budowy dolnośląskiego odcinka trasy S3 znad Bałtyku do polsko-czeskiej granicy promuje humorystyczny klip

Drogowcy odetchnęli z ulgą: budowa kolejnego odcinka trasy S3, pomiędzy Bolkowem i Kamienną Górą, oficjalnie zakończona. Dzięki temu „Czesi zyskali dostęp do morza”, o czym informuje video opublikowane na kanale firmy PORR Polska.

Żubr ustępuje miejsca innym dzikim gatunkom zwierząt, które są zagrożone wyginięciem

Z początkiem sierpnia br., marka Żubr rozpoczęła szóstą edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”. Ochrona dzikich gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem jest misją marki, jak i Funduszu Żubra, który został utworzony właśnie w tym celu.

Michał Sikorski po raz drugi twarzą kampanii x-komu. Tym razem w roli praktykanta z Targówka

Trudne powroty do szkoły po wakacjach – wszyscy to znamy. Jednak x-kom podchodzi do tego tematu z dystansem. Twarzą tegorocznej kampanii Back To School został aktor Michał Sikorski. Zobaczymy go w zabawnym spocie promującym technologiczną wyprawkę szkolną z x-komu.

Malwa rodem z młodopolskich obrazów na mundurach Polskich Linii Lotniczych LOT

Marka odzieżowa LANCERTO i PLL LOT łączą siły i prezentują nowe mundury Polskich Linii Lotniczych. Ich design jest inspirowany młodopolskimi obrazami, a dokładnie – motywem malwy.

„Leave the rest”: IKEA zachęca do odpoczynku i tworzy nową interpretację kultowej torby, na której można… spać

Popularna niebieska torba FRAKTA od IKEA zyskała nowe życie w ramach kampanii „Leave the rest to IKEA”. Agencja The Secret Little Agency opracowała nową wersję produktu, który przypomina… poduszkę. IKEA chce tym samym zachęcić do odpoczynku w każdym miejscu.

„Beauty For Every Eye”: elf Cosmetics i pływaczka Anastasia Pagonis tworzą serię kosmetyków dla osób niewidomych

Marka elf Cosmetics oraz mistrzyni świata w pływaniu niewidomych, Anastasia Pagonis, wprowadzają na rynek limitowaną edycję zestawu produktów z funkcją ułatwiającą poznanie kosmetyków osobom niewidomym oraz słabowidzącym.

„Gdzie są osoby z niepełnosprawnościami w naszych reklamach?” – pytają Bupa i Channel 4 w kampanii z okazji rozpoczęcia paralimpiady

Rozpoczęły się igrzyska paralimpijskie w Paryżu, a wraz z nimi na czoło wielu mediów wysunął się temat związany z niepełnosprawnościami. Badania przeprowadzone przy okazji kampanii „Health Is” pokazały, że 11% osób z niepełnosprawnościami nigdy nie widziało reklamy z udziałem reprezentantów takich, jak one.

„Hiding in Plain Sight”: kampania DOOH na rzecz osób dotkniętych ubóstwem higienicznym w Wielkiej Brytanii

Organizacja charytatywna The Hygiene Bank chce walczyć z problemem ubóstwa w UK, w wyniku którego wiele osób ma ograniczony dostęp do produktów higienicznych. W związku z tym powstała kampania DOOH „Hiding in Plain Sight”.

ALDI rozdaje fanom Taylor Swift przekąski przed koncertem na stadionie

Obecność Taylor Swift na koncertach w Polsce wywołała nie lada poruszenie wśród jej fanów. Nie od dziś wiadomo, że Ci najbardziej wytrwali potrafią wyczekiwać na swoich idoli godzinami, a nawet dniami. By umilić im ten czas i dostarczyć energii przed koncertem, ALDI przygotowało specjalne paczki z przekąskami i napojami marek własnych.

Processed with VSCO with al3 preset

Lidl prezentuje torebkę inspirowaną croissantem

Co łączy modę i pieczywo? Lidl! Sieć sklepów spożywczych we współpracy z projektantem Nikiem Bentelem zaprojektowała skórzaną torebkę kształtem przypominającą croissanta. Zysk z jej sprzedaży powędruje na konto organizacji charytatywnej.

„Nie każdy ma tyle szczęścia”: kampania przeciwko przemocy z użyciem broni palnej zainspirowana zamachem na Donalda Trumpa

12 dzieci dziennie ginie w USA na skutek incydentów z bronią palną. Nieudana próba zamachu na Donalda Trumpa stała się inspiracją do powstania akcji „Nie każdy ma tyle szczęścia”, która ma ograniczyć te tragedie.

Głos pokolenia Zet w najnowszej kampanii OLX Praca

OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w swojej najnowszej kampanii obala stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona projektu realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem „Praca z korzyścią dla wszystkich”.

„The Cassette”: Organizacja Palliative Care Queensland pokazuje, że śmierć nie musi być przerażająca

Organizacja Palliative Care Queensland stworzyła kampanię, która ma pomóc zmienić podejście do tematu śmierci. W ramach akcji powstał krótki film animowany „The Cassette”, w którym pokazano, jaki wpływ na odchodzącego ma spełnienie ostatniego życzenia oraz spokój rodziny.

„Wilczy bilet”: kampania z Piotrem Adamczykiem i Joanną Szczepkowską na rzecz walki z bezdomnością zwierząt

Fundacja „Karuna” wraz z Koalicją na rzecz walki z bezdomnością zwierząt „Kastrujemy bezdomność” ruszyły z akcją „Wilczy bilet”. Cel jest prosty: sprawić, aby wszystkie klatki w polskich schroniskach były puste. Bo każdy zwierzak zasługuje na kochający dom.

Najsłodsza reklama świata, czyli Petbarn Puppy and Kitten Club prezentuje… hołd dla opiekunów szczeniąt i kociąt

Jak zwrócić uwagę potencjalnych klientów na reklamę naszej firmy? Pokazać w niej małe psy i koty, bo to niezawodny sposób na przyciągnięcie uwagi. Na taki krok zdecydował się australijski Petbarn Puppy and Kitten Club.

„Somebody Save Me”: Eminem w piosence opowiada o latach w trzeźwości i nawiązuje krytykowaną współpracę z BetterHelp

Światowa gwiazda muzyki, Eminem, w swoim najnowszym utworze mówi o uzależnieniu od narkotyków i powrocie do zdrowia. Artysta nawiązał przy tej okazji współpracę z kontrowersyjną platformą BetterHelp, co nie spodobało się wielu jego fanom.

„PSYjazna Wielkopolska”: rusza kampania promująca podróżowanie z psami

„PSYjazna Wielkopolska” to akcja, dzięki której sprawdzisz, które miejsca w tym regionie odwiedzisz z psem. Dzięki interaktywnej mapie znajdziesz skanseny czy muzea, które tylko czekają na turystów chcących zaplanować u nich odwiedziny z czworonożnym pupilem.

„Równi w Młodości”. Rusza kampania outdoorowa fundacji Po DRUGIE dotycząca bezdomności osób młodych

Oficjalne statystyki mówią o nieco ponad tysiącu młodych bezdomnych w Polsce. Jednak co roku tylko do fundacji „Po DRUGIE” zgłasza się 300 nowych osób. Większość ukrywa się w tłumie, jest anonimowa, śpi w pustostanach lub co chwilę zmienia kanapę u kolejnych znajomych. Kampania outdoorowa „Równi w Młodości”, która zlokalizowana będzie w ważnych festiwalowych miejscach w Polsce, ma spowodować, że ten istotny problem społeczny wyjdzie z cienia.

„It’s not Parkinson’s. It’s swagger”. Kampania, która wspiera osoby zmagające się z Parkinsonem

Organizacja Parkinson Canada wraz z reżyserem Timem Godsallem uruchomiła kampanię, której celem jest zachęcenie Kanadyjczyków cierpiących na chorobę Parkinsona do „znalezienia swojej pewności siebie”. Akcji towarzyszy film promujący, na którym chorujący zostali porównani do tzw. swaggerów.

„Piękno się nie starzeje”: kampania Dove na temat presji młodego wyglądu

Firma Dove pokazuje, że pięknym jest się w każdym wieku. Kampania „Piękno się nie starzeje” skupia się na nierealistycznych oczekiwaniach dotyczących wyglądu osób starszych.

„WISŁA JEST. A gdyby jej nie było?” – pytają przedstawiciele inicjatywy Dzielnica Wisła w akcji społecznej

Rusza kolejna odsłona miejskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej Dzielnicy Wisła pod hasłem „WISŁA JEST”. W jej ramach odbędzie się premiera filmu „WISŁAw jest” o historii dr. Rzecznego, pilnującego rzecznego nabrzeża, oraz poruszony zostanie temat wody.

Czasnakobiety: Joanna Wołosz, Katarzyna Zillmann, Monika Pyrek i inne sportsmenki w kampanii MSiT

Tylko w 4 na 69 polskich związków sportowych (6 proc.) funkcję prezesa sprawuje kobieta. „Liczbą tytułów i medali nie ustępujemy mężczyznom na krok” – mówią czołowe polskie sportsmenki i przekonują, że #Czasnakobiety w sporcie.

PS Suszonki miesiąca: top 30 kreacji lipca 2024 [PRZEGLĄD]

Prezentujemy suszonki miesiąca, czyli najpopularniejsze kampanie i akcje lipca 2024. Sprawdź, które kampanie i reklamy cieszyły się największym zainteresowaniem wśród naszych czytelników.