W pierwszej odsłonie cyklu „Kreatywne przestrzenie” wnętrza swoich siedzib zaprezentowały: wrocławska agencja Lemon Sky, warszawskie: K2 i Autentika, VML Poland z Krakowa, Grupa Nokaut z Gdyni i Grupa Allegro z Poznania. W drugiej pokazaliśmy jak wygląda warszawskie biuro DDB, białostockie Infinity Group, krakowskie Grupy Adweb, bielsko-bialskie OX Media, gliwickie Positive Power i rzeszowskie Ideo. W trzeciejprzedstawiliśmy warszawskie, wrocławskie i krakowskie biura Google Polska, gliwickie Chilid, XSolve i Future Processing oraz lubelskie Trzask! Studio Ożywiania Pomysłów. W czwartej odsłonie, swoje kreacje zaprezentowały Mindshare Polska, Positionly i IAI S.A.. W piątejpokazaliśmy przestrzenie warszawskich Creative House Media i GoldenSubmarine oraz katowickiego JCommerce. W szóstej odsłoniezaprezentowały się Grupa Advertis, Sociomantic i dunnhumby, a także i-systems. Z kolei w siódmej pojawiły się Mediakraft Polska oraz PIXERS. W ósmej części pojawiły się warszawskie GoldenLine i Edgewell Personal Care oraz łódzkie Le Polish Bureau / UNIT9. Dziewiąta część zawierała szczecińskie Squiz Poland oraz warszawskie ZnanyLekarz.pl i BNP Paribas Securities Services, a dziesiąta natomiast biura Facebooka i JCommerce. Natomiast w ostatniej części pojawiły się przestrzenie łódzkiego Deloitte Digital oraz warszawskich Comarch oraz Sollers Consulting.
Tym razem pokazujemy kreatywne przestrzenie gdańskiego DDS Poland oraz warszawskiego Digital Knowledge Village.
Zobacz również
-
Ketchup w butelce po szamponie i kawa w puszce po farbie… Czy chaos packaging to nowy trend [OPINIE]
-
Hashtagalek w niezwykłej sesji retro odkrywa piękno odświeżonego Hotelu Arche Nałęczów
-
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
DDS Poland
DDS Poland to agencja reklamowa pełna innowacyjnych rozwiązań. Z powodzeniem działa na rynku już od 10 lat. Skutecznie tworzy nowoczesne strony WWW, zajmuje się Onsite i Online Marketingiem oraz projektowaniem UX. Jej silną stroną jest kreatywny zespół, który tworzy oryginalne kampanie reklamowe, branding, animacje 2D/3D oraz profesjonalne produkcje video spoty reklamowe i filmy krótkometrażowe.
Siedziba DDS Poland znajduje się w Gdańsku Osowa na ul. Kielnieńskiej 58. Budynek agencji posiada 540 m2 powierzchni i składa się z 3 kondygnacji.
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
Po wejściu do budynku znajduje się przytulna recepcja wraz z poczekalnią dla gości oraz niewielka sala konferencyjna, w której pracownicy spotykają się z klientami i odbywają się zespołowe burze mózgów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przechadzając się po budynku, można “odlecieć” – początek podróży po firmie ułatwia pas startowy, umieszczony na posadzce jednego z korytarzy, który jest jednocześnie galerią plakatów z wybranych produkcji video agencji. W drodze na górne piętra pomagają również niebanalne oznaczenia na klatkach schodowych, które pozwalają gościom szybko dotrzeć do konkretnych pomieszczeń.
Przestrzeń biurowa została podzielona na kilka obszarów pracy - Webdeweloperzy i SEO-wcy zamieszkują pokój “Geek Zone”, team kreatywnych przesiaduje w “Akademii Sztuk Pięknych”, a programiści i reprezentacja działu technicznego w “Rocket Science Department”.
Większość biurowych pokoi jest wyposażona w wygodne, kolorowe pufy “Fatboy”, biurka własnego projektu z oryginalnymi gałkami w szufladach oraz kreatywne obrazy, twórczości pracowników agencji. Pomieszczenia są wykończone sztandarowymi kolorami DDS Poland – różem i zielenią – które przełamują ściany z białych cegieł, stalowe rury i betonowe sufity.
Projekt kuchni również nie jest przypadkowy – motywem nawiązuje do elementów elewacji budynku oraz klatek schodowych, zrobionych z desek z modrzewia syberyjskiego.
Na ostatnim piętrze znajdują się biura Ojców Wszechrzeczy – założycieli DDS Poland. Designersko zaprojektowane przestrzenie robią niemałe wrażenie. Industrialny klimat wnętrz podkreślają szare ściany oraz ceglane i metalowe elementy. Całość dopełniają gadżety przywiezione z zagranicznych podróży, które nadają kolorytu surowym pomieszczeniom.
W agencji przewidziano także miejsca przeznaczone do relaksu i rozrywki pracowników – na tarasie można odetchnąć na wygodnej pufie przy kubku kawy, zaś na dole, w garażu, można się rozruszać przy partyjce ping-ponga i konsoli do gier.
Digital Knowledge Village
Inspiracją do stworzenia Digital Knowledge Village była cyfrowa wioska wiedzy w Dubaju. Z zazdrością patrzyliśmy na zbudowaną infrastrukturę w kraju, który szuka swojej ścieżki biznesowej. Myśląc o bolączce polskich firm, zapragnęliśmy stworzyć miejsce, które umożliwi profesjonalny ich rozwój. Stąd pomysł na założenie Digital Knowledge Cluster. Realizując projekt, wyposażamy członków klastra w unikatowe know-how umożliwiające efektywne tworzenie oraz sprzedaż produktów cyfrowych – wyjaśnia Ireneusz Tomczak, prezes Fundacji Obserwatorium Zarządzania.
Digital to sprzęt potrzebny do zrobienia wyjątkowego eventu, Knowledge to wiedza i doświadczenie w realizacji sprawdzonych formatów, a Village to wyjątkowe miejsce, które powstało do celów produkcji cyfrowych eventów. Digital Knowledge Village to kompleksowa realizacja konferencji i szkoleń w multimedialnej przestrzeni: centrum konferencyjne, studia digitalizacji wiedzy, laboratoria ICT, restauracja, miejsca relaksu oraz szereg innych udogodnień. Wszystko pod jednym dachem od koncepcji po produkcję i analizę treści cyfrowych.
1200 m2 powierzchni eventowej pozwala realizować ambitne i kreatywne projekty. Oferujemy multimedialne studio o czynnej powierzchni 350 m2 i aż 7 m wysokości, cyfrową produkcję eventu (profesjonalne nagłośnienie, oświetlenie sceniczne oraz projektory wizyjne), 12 nowoczesnych sal, przestrzeń ekspozycyjną i cateringową we foyer. Mimo warunków, jakie mamy, stworzyliśmy również kreatywną przestrzeń, jaką jest niewątpliwie sundeck na 3 poziomach z dobrym nagłośnieniem. 🙂
Posiadamy w pełni cyfrową infrastrukturę światłowodową, pozwalającą na realizację transmisji i nagrań wideo i audio, nawet w rozdzielczości UHD 4K. Profesjonalne nagrania i livestream aż do 100 000 osób to ogromna szansa dla wydarzeń kulturalnych, koncertów, gal, które nie mając szans na mainstream, mogą powalczyć o większe zainteresowanie. To wymarzona przestrzeń dla kreatywnych eventów, które żyją i pracują przez długi czas, a nie tylko w momencie realizacji. Szukamy nowych dróg, które pozwalają jak najlepiej docierać do potrzeb użytkowników. Pracujemy nad transmisjami i nagraniami sferycznymi 360 stopni oraz możliwością wykorzystania elementów rzeczywistości rozszerzonej (AR-VR) do cyfrowej produkcji eventów.
Digital Knowledge Village dysponuje także nowoczesnym studiem multimedialnym i badawczym oraz rozbudowanym zapleczem postprodukcyjnym. Oferujemy 3 w pełni wyposażone studia oraz doświadczoną ekipę realizatorów, specjalizujących się w realizacji webinariów, webshow, szkoleń wideo, filmów korporacyjnych, transmisji online, wideo learningu, badań i testów produktów (w tym eyetrackery). Posiadamy również studio green screen o powierzchni 80 m2 oraz mobilne studio transmisyjne, a także tłumaczenia symultaniczne i oprawę graficzną projektów eventowych.
Zależało nam, by wizualnie Digital Knowlede Village komponował się z budynkiem przy Puławskiej 465, który został wybrany jako jedna z 20 Polskich Ikon Architektury, tworząc razem spójną przestrzeń cyfrowej wioski wiedzy. Naszą wizję stworzyliśmy z EM Jednacz Architekci. Powstała architektura ekologicznie zrównoważona w oparciu o doświadczenie z wielu dziedzin życia. Postawiono na minimalizm i wyeksponowanie elementów technicznych budynku. Zastosowane kolory nie dominują w przestrzeni, a podkreślają faktury wykorzystanych surowców – betonu, drewna, cegły. Stworzyliśmy otwarte przestrzenie z dużą ilością przeszkleń zapewniających dostęp do światła dziennego. Ergonomia budynku została bardzo dokładnie przemyślana i przeanalizowana pod kątem specyfiki pracy. Symetryczne łącze internetowe do 400 Mbps umożliwia równoczesną pracę nawet kilkuset osób, bez zapychania się. Codziennie dla pracowników dostępne są świeże owoce z „Take a Fruit”.