#PrzeglądTygodnia [30.03-05.04]: marki na prima aprilis, prozwierzęce kampanie, moda kolejny raz spotkała się z kinem

#PrzeglądTygodnia [30.03-05.04]: marki na prima aprilis, prozwierzęce kampanie, moda kolejny raz spotkała się z kinem
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 30 marca-5 kwietnia 2024 roku.
O autorze
2 min czytania 2024-04-05

Przedstawiamy zbiór 10 najciekawszych tematów i artykułów z ostatnich 7 dni, które pojawiły się na NowymMarketingu (i nie tylko). Zachęcamy do przeczytania i życzymy miłej lektury!

  • 3 kwietnia odsłoniliśmy NowyMarketing Insights, czyli zbiór analiz, raportów, inspiracji i przenikliwych spostrzeżeń przydatnych dla marketerów. Stronę NM Insights będziemy systematycznie uzupełniać.  Zaglądaj na nią regularnie. 

    PS W mediach społecznościowych śledź hasztag #NMIsights.

  • W minionym tygodniu marki miały okazję pochwalić się swoją kreatywnością w ramach prima aprilis. Jak im poszło? Sprawdź przegląd.
  • Moda kolejny raz spotkała się z kinem. Prada zaprosiła Scarlett Johansson do współpracy przy klipie reklamowym. Spot wyreżyserował autor oscarowej „Strefy interesów”, a celem video jest promocja modelu Galleria torby Prada.

Wydarzenia

  • WE!RE Fantasy by Fantasyexpo już 10 kwietnia organizuje czwartą edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.
  • Już 11 kwietnia 25. Targi eHandlu. Święto e-commerce. Ponad 130 wystawców i 30 prezentacji. Obecność obowiązkowa: https://targiehandlu.pl 
  • 12 kwietnia odbędzie się konferencja Insummit Youth 2024. Aż 50 wystąpień o młodych pokoleniach. Wśród prelegentów i panelistów m.in.: Anna Chyl, Michał Lutostański, Tomek Ślusarski, Marta Ulman i Olga Żółcik. Szczegóły: https://insummit.pl/youth
  • Pechowa „13”? Przeciwnie! Łódzcy studenci zapraszają na wyprawę po marketingowej dżungli! XIII edycja Łódź Jungle Web, czyli największej w Polsce studenckiej konferencji poświęconej marketingowi, odbędziej się w dniach 16-17 kwietnia. Wśród prelegentów – Michal Sadowski, Akop Szostak i Dominika Bucholc. Szczegóły pod adresem: facebook.com/LodzJungleWeb
  • IAB Polska już 23 kwietnia zaprasza na konferencję IAB HowTo: „Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu”, podczas której uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry.
  • Zapraszamy na konferencję Młodzi Dorośli 2024. Czy mamy do czynienia z kryzysem dobrostanu pokolenia Młodych Dorosłych? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci, wśród których znaleźli się m.in. Franek Sterczewski, Katarzyna Rozenfeld, Olga Adamkiewicz czy Dagmara Adamiak. Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytania. Jedno z nich pojawi się w biuletynie, a drugie w naszym newsletterze już 19 kwietnia b.r. NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

PS #PrzeglądTygodnia [23-29.03.2024]: zmarł Kahneman, wraca Mafia dla Psa, filmy wygenerowane przez Sora AI i majonez dla krwiodawców

Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 23-29 marca 2024 roku.

    LinkedIn logo
    Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj