Przedstawiamy zbiór 10 najciekawszych tematów i artykułów z ostatnich 7 dni, które pojawiły się na NowymMarketingu (i nie tylko). Zachęcamy do przeczytania i życzymy miłej lektury!
- 3 kwietnia odsłoniliśmy NowyMarketing Insights, czyli zbiór analiz, raportów, inspiracji i przenikliwych spostrzeżeń przydatnych dla marketerów. Stronę NM Insights będziemy systematycznie uzupełniać. Zaglądaj na nią regularnie.
PS W mediach społecznościowych śledź hasztag #NMIsights.
Zobacz również
- Linie lotnicze British Airways wystartowały z nową kampanią na Wyspach Brytyjskich. Na olbrzymich billboardach zaprezentowano twarze pasażerów widoczne w samolotowych okienkach. Kampania „Windows” ma pokazywać zachwyt podróżą, w którą wyruszamy na pokładach BA.
- „MemorialRoute” to kampania, która z Hiszpanii rozprzestrzeniła się na cały świat. W ramach akcji w Google Maps upamiętniono ofiary wypadków drogowych, by przyczynić się do poprawy poziomu bezpieczeństwa na ulicach.
- W minionym tygodniu marki miały okazję pochwalić się swoją kreatywnością w ramach prima aprilis. Jak im poszło? Sprawdź przegląd.
- Hot Wheels stworzyło model samochodu dostosowany do potrzeb autystycznych dzieci. Tą zabawką można bawić się w dowolny sposób – tu nie ma ograniczeń.
- Fundacja SEXEDPL po raz kolejny wspiera obywatelską postawę Polek i Polaków, zachęcając tym razem do udziału w zbliżających się wyborach samorządowych. Główną rolę w aktywizującym do głosowania spocie Fundacji Anji Rubik zagrał Michał Żebrowski.
- Pożegnaliśmy Daniela Kahnemana. Kogoś, kto zmienił wszystkie dyscypliny społeczne, w tym marketing. Łukasz Żukowski pokazuje, czego nauczył nas słynny noblista.
- W Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych (4 kwietnia) ruszyła kampania Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego, która ma zwrócić uwagę na podświadome ludzkie bariery związane z adopcją psów z czarnym umaszczeniem.
- Przy okazji 4 kwietnia, Natalia Majchrzak (LUCKYYOU) przygotowała przegląd najciekawszych akcji prozwierzęcych z ostatnich lat.
- Moda kolejny raz spotkała się z kinem. Prada zaprosiła Scarlett Johansson do współpracy przy klipie reklamowym. Spot wyreżyserował autor oscarowej „Strefy interesów”, a celem video jest promocja modelu Galleria torby Prada.
- Czym zachęcić klientów do odwiedzenia sklepu stacjonarnego? Poza dostępnością produktów, warto czasami wzbogacić ich doświadczenia zakupowe. W jaki sposób? Sprawdź przegląd sklepów, które wyróżniają się zarówno wyglądem, jak i innymi urozmaiceniami.
Wydarzenia
- WE!RE Fantasy by Fantasyexpo już 10 kwietnia organizuje czwartą edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.
- Już 11 kwietnia 25. Targi eHandlu. Święto e-commerce. Ponad 130 wystawców i 30 prezentacji. Obecność obowiązkowa: https://targiehandlu.pl
- 12 kwietnia odbędzie się konferencja Insummit Youth 2024. Aż 50 wystąpień o młodych pokoleniach. Wśród prelegentów i panelistów m.in.: Anna Chyl, Michał Lutostański, Tomek Ślusarski, Marta Ulman i Olga Żółcik. Szczegóły: https://insummit.pl/youth
- Pechowa „13”? Przeciwnie! Łódzcy studenci zapraszają na wyprawę po marketingowej dżungli! XIII edycja Łódź Jungle Web, czyli największej w Polsce studenckiej konferencji poświęconej marketingowi, odbędziej się w dniach 16-17 kwietnia. Wśród prelegentów – Michal Sadowski, Akop Szostak i Dominika Bucholc. Szczegóły pod adresem: facebook.com/LodzJungleWeb
- IAB Polska już 23 kwietnia zaprasza na konferencję IAB HowTo: „Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu”, podczas której uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry.
- Zapraszamy na konferencję Młodzi Dorośli 2024. Czy mamy do czynienia z kryzysem dobrostanu pokolenia Młodych Dorosłych? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci, wśród których znaleźli się m.in. Franek Sterczewski, Katarzyna Rozenfeld, Olga Adamkiewicz czy Dagmara Adamiak. Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytania. Jedno z nich pojawi się w biuletynie, a drugie w naszym newsletterze już 19 kwietnia b.r. NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
PS #PrzeglądTygodnia [23-29.03.2024]: zmarł Kahneman, wraca Mafia dla Psa, filmy wygenerowane przez Sora AI i majonez dla krwiodawców
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 23-29 marca 2024 roku.