#PrzeglądTygodnia [9-15.03.2024]: rebranding Decathlonu, kontrowersyjna kampania WWF, Douglas angażuje wirtualną influencerkę

#PrzeglądTygodnia [9-15.03.2024]: rebranding Decathlonu, kontrowersyjna kampania WWF, Douglas angażuje wirtualną influencerkę
Sprawdź zbiór 10 najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 9-15 marca 2024 roku.
O autorze
3 min czytania 2024-03-15

Przedstawiamy zbiór najciekawszych artykułów, raportów oraz polecajek z ostatnich 7 dni, które pojawiły się na NowymMarketingu, ale także poza naszym portalem. Zachęcamy do przeczytania i życzymy miłej lektury!

  • O tym, ile twarzy może mieć branding napisał Łukasz Żukowski, Młodszy specjalista ds. Brand Identity w Rossmann Polska.
  • Agencja kreatywna House 337 oraz organizacja charytatywna Autistica stworzyły kampanię „Unseen CV”. Cel? Zwiększenie możliwości zatrudnienia oraz wsparcie dla osób neuroróżnorodnych.

@drewbarrymore When I was younger, I used to really express myself! I loved glitter and I loved stickers. I kind of thought you could never wear enough glitter. I still kind of feel that way. Today, young girls are being exposed to adult targeted anti-aging skincare content which is making them want to use anti-aging products! @Dove Beauty & Personal Care research shows 1 in 4 feel judged about how their skin looks. Let’s never fear getting older because that is a privilege. If we create powerful and positive messaging, we get to be as playful as we want and as empowered as we want. I’m partnering with Dove to raise awareness about this unnecessary beauty trend and help protect the self-esteem of young girls. #TheFaceof10 #DoveSelfEsteemProject ♬ original sound – Drew Barrymore
  • Fundacja WWF Polska rozpoczęła kampanię dla akcji Godzina dla Ziemi WWF. W 2024 roku fundacja położyła nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki. 5 znanych osób wciela się w role płaczących rzek i zachęca do podpisania petycji. W projekcie wystąpili: Majka Jeżowska, Iga „Ofelia” Krefft, Ula Dębska, Michał „Rozkoszny” Korkosz i Michał Piróg.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

🙌 Tuż przed weekendem dzielimy się dawką inspiracji. Na liście #PolecajkiNM znajdziesz zarówno filmiki z ciekawymi case’ami, jak również kilka interesujących rozmów w formie podcastów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

💡 Raporty, rankingi, poradniki:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

🏆 Konkursy:

  • Poznaliśmy zwycięzców YouTube Works Awards 2023. Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon Polska, epaka.pl punkty nadań i odbioru przesyłek, Health Labs Care oraz YES Biżuteria.

👉 Wydarzenia NM:

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

👉 Zapraszamy na spotkanie Q&A z udziałem Dr Adam Zemełka.

📅 środa 20 marca

🕰️ Godzina 10:00

💻 Rejestracja: https://nowymarketing.clickmeeting.com/neuronauka-w-praktyce/register

Zapisz się i zadaj pytanie w ankiecie.