Suszonki miesiąca: top 20 kreacji lipca 2020

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji lipca 2020
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w lipcu 2020 roku.
O autorze
3 min czytania 2020-08-03

#1 Bieg na sześć łap: „Psiaki Bezdomniaki” na Tinderze

Organizacja Bieg na sześć łap ruszyła z nową akcją, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do adopcji bezdomnych psów. Tym razem czworonogi szukają nowych domów na… Tinderze.

#2 Johnnie Walker: Whisky w papierowych butelkach 

Jedna z najbardziej znanych na świecie marek whisky – Johnnie Walker od przyszłego roku sprzedawana będzie w papierowych butelkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 AMS: Eko przystanki w Poznaniu 

Dzięki ekologicznej inicjatywie AMS i Grupy MTP w Poznaniu pojawił się system zielonych dachów na wiatach przystankowych. Roślinne przystanki oczyszczają powietrze i chłodzą w upalne dni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#4 Nordea: „Different types. One team”

W lipcu br. wystartowała najnowsza kampania employer brandingowa oddziału Nordea w Łodzi. Tym razem do pracy w firmie zachęcają zwierzęta: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally, którzy promują hasło „Different types. One team” – „Różne gatunki. Jeden zespół”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 Polska mleczarnia Jogurty Magda staje się całkowicie wegańska

Firma Jogurty Magda jest pierwszą polską mleczarnią, która całkowicie zrezygnowała z wykorzystywania do produkcji mleka krowiego. Teraz jej produkty tworzone będą wyłącznie na bazie roślinnych surowców.

#6 The North Face: Recover Tee

The North Face kontynuuje swoje działania mające na celu ochronę naszego środowiska – marka zaprezentowała niedawno limitowaną serię koszulek Recover Tee, które powstały z 18 tysięcy kilogramów plastikowych butelek zebranych w Alpach.

#7 ERGO Hestia i KROSS: „Rower na zawsze”

„Rower na zawsze” to proekologiczna akcja firmy ubezpieczeniowej ERGO Hestia i marki KROSS. W jej ramach zamiast auta zastępczego, klienci mogą otrzymać rower – a ten zostanie z nimi na zawsze.

#8 Burger King: Christmas in July

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.

#9 McDonald’s: Kostiumy kąpielowe z plastikowych słomek

Austriacki oddział McDonald’s postanowił w ciekawy sposób wykorzystać plastikowe słomki, które zostały wycofane z restauracji sieci w związku z nową strategią zrównoważonego rozwoju – marka przerobiła je na kostiumy kąpielowe.

#10 Kraków: Mapy zero waste

W ramach projektu Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste pod hasłem #blisko w krakowskiej Nowej Hucie pojawiły się mapy, które zachęcają mieszkańców do korzystania z usług w najbliższej okolicy i bycia zero waste.

#11 Converse: City Forests

Marka Converse ruszyła z nową akcją pod hasłem „City Forests”, w ramach której w 14 miastach na całym świecie pojawiły się proekologiczne murale. Jeden z nich znaleźć można w Warszawie, przy stacji Metro Politechnika.

#12 Lidl: Crivit Ocean Bound Plastic

Lidl po raz pierwszy stworzył linię obuwia – Crivit Ocean Bound Plastic – do produkcji której wykorzystano recyklingowy plastik. To kolejny krok sieci w walce o czystszą planetę.

#13 Born Free: Life in Lockdown

Fundacja Born Free zaprezentowała nową kampanię, która ma na celu zwrócenie uwagi na losy trzymanych w niewoli zwierząt. W nietypowej animacji tygrysy, małpy, czy nawet wieloryby opowiadają o swoim cierpieniu głosami Brytyjczyków podczas lockdownu.

#14 Schronisko Górskie Pięć Stawów: Kubki wielokrotnego użytku

Bycie eko jest możliwie nawet wysoko w górach – przekonuje o tym schronisko górskie Pięć Stawów, które postanowiło zrezygnować z jednorazowych, plastikowych kubków i wprowadziło Ekokubki wielokrotnego użytku.

#15 Bodyform: #Wombstories

Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.

#16 IKEA: Vacations in a Box

IKEA ruszyła z nową nietypową akcją pod hasłem „Vacations in a Box”. W jej ramach popularna szwedzka marka wprowadziła do sprzedaży ofertę wakacji w pudełku dla tych, którzy w tym roku na wyjazdy sobie nie mogą pozwolić.

#17 Pornhub: Big Package for Small Businesses

Pornhub ruszył z nową inicjatywą zatytułowaną „Big Package for Small Businesses”. W jej ramach portal pornograficzny przygotuje dla małych firm reklamy, które bezpłatnie pokaże na swojej platformie. Ma to na celu wsparcie tych przedsiębiorstw, które ucierpiały w wyniku pandemii.

#18 The North Face: Reduce

The North Face przedstawia Reduce – letnią kolekcję w duchu zero waste. Ubrania stworzone w ramach nowej linii wykonane zostały ze skrawków i resztek tkanin wprost z hal produkcyjnych marki.

#19 Maersk: Disconnected

Duńska firma logistyczna Maersk zaprezentowała niedawno nowy spot zatytułowany „Disconnected”. W reklamie utrzymanej w konwencji kina akcji marka przedstawia swoją wizję dotyczącą transportu oraz logistyki. 

#20 Louis Vuitton: The Adventures of Zoooom with Friends

W połowie lipca br. francuski dom mody Louis Vuitton zaprezentował niezwykły film, mający na celu promocję przyszłorocznej kolekcji marki na wiosnę/lato 2021.