#1 Bieg na sześć łap: „Psiaki Bezdomniaki” na Tinderze
Organizacja Bieg na sześć łap ruszyła z nową akcją, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do adopcji bezdomnych psów. Tym razem czworonogi szukają nowych domów na… Tinderze.
Zobacz również
#2 Johnnie Walker: Whisky w papierowych butelkach
Jedna z najbardziej znanych na świecie marek whisky – Johnnie Walker od przyszłego roku sprzedawana będzie w papierowych butelkach.
#3 AMS: Eko przystanki w Poznaniu
Dzięki ekologicznej inicjatywie AMS i Grupy MTP w Poznaniu pojawił się system zielonych dachów na wiatach przystankowych. Roślinne przystanki oczyszczają powietrze i chłodzą w upalne dni.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#4 Nordea: „Different types. One team”
W lipcu br. wystartowała najnowsza kampania employer brandingowa oddziału Nordea w Łodzi. Tym razem do pracy w firmie zachęcają zwierzęta: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally, którzy promują hasło „Different types. One team” – „Różne gatunki. Jeden zespół”.
#5 Polska mleczarnia Jogurty Magda staje się całkowicie wegańska
Firma Jogurty Magda jest pierwszą polską mleczarnią, która całkowicie zrezygnowała z wykorzystywania do produkcji mleka krowiego. Teraz jej produkty tworzone będą wyłącznie na bazie roślinnych surowców.
#6 The North Face: Recover Tee
The North Face kontynuuje swoje działania mające na celu ochronę naszego środowiska – marka zaprezentowała niedawno limitowaną serię koszulek Recover Tee, które powstały z 18 tysięcy kilogramów plastikowych butelek zebranych w Alpach.
#7 ERGO Hestia i KROSS: „Rower na zawsze”
„Rower na zawsze” to proekologiczna akcja firmy ubezpieczeniowej ERGO Hestia i marki KROSS. W jej ramach zamiast auta zastępczego, klienci mogą otrzymać rower – a ten zostanie z nimi na zawsze.
#8 Burger King: Christmas in July
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.
#9 McDonald’s: Kostiumy kąpielowe z plastikowych słomek
Austriacki oddział McDonald’s postanowił w ciekawy sposób wykorzystać plastikowe słomki, które zostały wycofane z restauracji sieci w związku z nową strategią zrównoważonego rozwoju – marka przerobiła je na kostiumy kąpielowe.
#10 Kraków: Mapy zero waste
W ramach projektu Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste pod hasłem #blisko w krakowskiej Nowej Hucie pojawiły się mapy, które zachęcają mieszkańców do korzystania z usług w najbliższej okolicy i bycia zero waste.
#11 Converse: City Forests
Marka Converse ruszyła z nową akcją pod hasłem „City Forests”, w ramach której w 14 miastach na całym świecie pojawiły się proekologiczne murale. Jeden z nich znaleźć można w Warszawie, przy stacji Metro Politechnika.
#12 Lidl: Crivit Ocean Bound Plastic
Lidl po raz pierwszy stworzył linię obuwia – Crivit Ocean Bound Plastic – do produkcji której wykorzystano recyklingowy plastik. To kolejny krok sieci w walce o czystszą planetę.
#13 Born Free: Life in Lockdown
Fundacja Born Free zaprezentowała nową kampanię, która ma na celu zwrócenie uwagi na losy trzymanych w niewoli zwierząt. W nietypowej animacji tygrysy, małpy, czy nawet wieloryby opowiadają o swoim cierpieniu głosami Brytyjczyków podczas lockdownu.
#14 Schronisko Górskie Pięć Stawów: Kubki wielokrotnego użytku
Bycie eko jest możliwie nawet wysoko w górach – przekonuje o tym schronisko górskie Pięć Stawów, które postanowiło zrezygnować z jednorazowych, plastikowych kubków i wprowadziło Ekokubki wielokrotnego użytku.
#15 Bodyform: #Wombstories
Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.
#16 IKEA: Vacations in a Box
IKEA ruszyła z nową nietypową akcją pod hasłem „Vacations in a Box”. W jej ramach popularna szwedzka marka wprowadziła do sprzedaży ofertę wakacji w pudełku dla tych, którzy w tym roku na wyjazdy sobie nie mogą pozwolić.
#17 Pornhub: Big Package for Small Businesses
Pornhub ruszył z nową inicjatywą zatytułowaną „Big Package for Small Businesses”. W jej ramach portal pornograficzny przygotuje dla małych firm reklamy, które bezpłatnie pokaże na swojej platformie. Ma to na celu wsparcie tych przedsiębiorstw, które ucierpiały w wyniku pandemii.
#18 The North Face: Reduce
The North Face przedstawia Reduce – letnią kolekcję w duchu zero waste. Ubrania stworzone w ramach nowej linii wykonane zostały ze skrawków i resztek tkanin wprost z hal produkcyjnych marki.
#19 Maersk: Disconnected
Duńska firma logistyczna Maersk zaprezentowała niedawno nowy spot zatytułowany „Disconnected”. W reklamie utrzymanej w konwencji kina akcji marka przedstawia swoją wizję dotyczącą transportu oraz logistyki.
#20 Louis Vuitton: The Adventures of Zoooom with Friends
W połowie lipca br. francuski dom mody Louis Vuitton zaprezentował niezwykły film, mający na celu promocję przyszłorocznej kolekcji marki na wiosnę/lato 2021.