Oczko NM – kwiecień 2014

Oczko NM – kwiecień 2014
W cyklu "Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały ostatniego miesiąca. Które artykuły opublikowane w kwietniu cieszyły się największą popularnością czytelników NowegoMarketingu?
O autorze
1 min czytania 2014-05-05

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych 21 tekstów ostatniego miesiąca, czyli kwietniowe „oczko”:

  1. Co czyta branża marketingowa? – świętujemy Światowy Dzień Książki 2014
  2. Snapchat – odmień swój marketing w mniej niż 10 sekund
  3. Polska Reklama jest do Bani
  4. W jakich warunkach powstają świąteczne jajka? – przegląd życzeń wielkanocnych
  5. W końcu mam argument, który skłania klientów do poważnego myślenia o treści swojej strony WWW
  6. Czy kiedy Bond wstrząsa, lecz nie miesza Martini, to robi to zgodnie z prawem?
  7. Milion odsłon na YouTube w 6 dni? Pomożesz?
  8. Epoka bezpiecznych Rewolucji
  9. Zwierzenia znużonego czytelnika
  10. Bo wszystkie diablice…, czyli grzechy polskiej reklamy cz. 3
  11. Artykuły e-PR – nowa zmora w królestwie SEO?
  12. #ZmienimySwiat – Jak będzie wyglądała jazda na rowerze w 2050 roku?
  13. Dorota Haller (BNP Paribas Bank Polska): moja recepta na skuteczną komunikację
  14. Adam Leik (DRUTEX): nie generalizujmy
  15. Content z klocków Lego? Najwspanialsza konstrukcja
  16. Bardzo Dobre Maniery – skrzyżowanie dobrych manier i dobroczynności
  17. Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – marzec 2014
  18. Big Data, życie w czasach Truman Show
  19. Social media video – nowa odsłona reklamy na Facebooku
  20. Telewizja pełna Internetu
  21. Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce: Linie lotnicze

7 najpopularniejszych informacji prasowych z kwietnia br. to:

  1. Rok 2014 w Social Media – raport
  2. Wszyscy w ciąży przez Bartka – nowa kampania reklamowa firmy BARTEK
  3. Jeszcze nie miałam tego w ustach – rusza kampania reklamowa Profi
  4. Akcja na Rio – nowa aktywacja Warki
  5. Wojciech Pijanowski reklamuje rebranding Tablica.pl
  6. Śpi jakby mu zwisało – kogut Marceli z Łodzi w kampanii marki TIGER
  7. Jakie marki najchętniej polecają konsumenci? – badanie dla Superbrands
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj