Oczko: 21 najlepszych artykułów w czerwcu 2018

Oczko: 21 najlepszych artykułów w czerwcu 2018
W cyklu „Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały z ostatniego miesiąca. Które artykuły w czerwcu 2018 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników NowegoMarketingu?
O autorze
3 min czytania 2018-07-04

#1

O RODO słyszał już chyba każdy. Jednak jak przygotować zgodę na przetwarzanie danych zgodną z RODO?

#2

eve Sleep na pierwszym miejscu stawia customer experience. Kuba Wieczorek i Janek Bagniewski mieli jeden cel – zrewolucjonizować rynek produktów do snu. Wystartowali w Wielkiej Brytanii, by w ciągu zaledwie trzech lat rozpocząć sprzedaż w kolejnych 15 krajach. Dziś ich firma to giełdowy gracz wart 140 milionów funtów. Więcej przeczytacie w naszym wywiadzie z twórcami marki.

#3

Rośnie popularność trwałych lakierów hybrydowych. Jak ich najwięksi producenci z Polski, m.in. Semilac, NeoNail i Indigo Nails, podbijają świat?

#4

Zmianom w wyglądzie systemów transakcyjnych banków często towarzyszą burzliwe dyskusje i lawiny komentarzy. Niedawno nowego wyglądu doczekał się mBank. Czy internetowy rewolucjonista pożera własny ogon?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#5

W ubiegłym miesiącu poważny kryzys zdarzył się znanej sieci kawiarni Green Caffè Nero. Firma momentalnie podjęła działania w celu jego zażegnania, jednak czy zrobiła to dobrze? Co na ten temat sądzą eksperci z branży i jak oceniają zarządzanie kryzysowe marki przeczytacie w naszym materiale Zatrucia klientów Green Caffè Nero: modelowa komunikacja kryzysowa [opinie].

#6

„Fertig na szpil”, „ból wyciepany na hasiok”, „Taśtaj klunkry obok. Tej!”, „Pofyrlane owoce”, „Ach, tyn klang” – marketerzy starają się coraz mocniej personalizować przekazy reklamowe. Sprawdźcie, jak Ibuprom, IKEA, ING Bank Śląski, Coca-Cola, Hochland, Warka, Lider Taxi, Volkswagen i Żywiec wykorzystały to w swojej komunikacji reklamowej: Taśtaj klunkry obok. Tej! 9 przykładów gwary i dialektu w reklamie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#7

Żyjemy w czasach ciągłej zmiany i stałego rozwoju technologicznego, w związku czym coraz trudniej nadążać za trendami i sprostać rosnącym oczekiwaniom. Jakiej wiedzy i umiejętności brakuje obecnie marketerom? Poznajcie 5 trendów w marketingu i 15 kluczowych potrzeb szkoleniowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#8

Czy profil na LinkedInie powinien prowadzić każdy? Postanowiliśmy to sprawdzić: LinkedIn: strona firmowa i/czy profil osobisty? [opinie].

#9

Przy okazji 6 urodzin NM sprawdziliśmy, jakie są ulubione źródła wiedzy, jakie magazyny i serwisy internetowe czytają ludzie związani zawodowo z marketingiem, jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania. Przedstawiamy wyniki ankiety: Skąd w 2018 roku czerpią wiedzę ludzie marketingu? [wyniki ankiety].

#10

Brak możliwości podpisania umowy z marką z powodu programu 500+, urlopu macierzyńskiego lub NDA – z jakimi wyzwaniami wiąże się współpraca z blogerkami urodowymi i jak je skutecznie rozwiązać? Polecamy case study „Projekt denko”.

#11

Wejście w życie RODO skomplikowało pozyskiwanie kontaktów w celach marketingowych. Jak więc legalnie i skutecznie pozyskiwać leady zgodne z nowym prawem?

#12

Na tegorocznym mundialu naszej reprezentacji nie poszło najlepiej na boisku. A jak do tego wydarzenia przygotowały się marki? Które zrobiły to dobrze, a które zawiodły? Poznajcie opinie ekspertów.

#13

Jak na porażkę naszej drużyny w meczu z Senegalem zareagowali marketingowcy? Zobaczcie 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek.

#14

Także mecz z Kolumbią nie uszedł uwadze marketerów. Pokazali oni, że real time marketing idzie im lepiej niż naszym piłkarzom gra na mistrzostwach. Poznajcie top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia.

#15

Logo Instytutu Matki i Dziecka stworzone przez Karola Śliwkę, identyfikacja CPN autorstwa Ryszarda Bojara – to projekty, które należą do kanonu światowego designu. Jakimi pracami polskich i zagranicznych projektantów warto się jeszcze inspirować? O tym przeczytacie w naszym materiale Projektanci, którzy inspirują, projekty, które zachwycają [opinie].

#16

Webinary niewątpliwie mają wiele zalet i wpływają na różne obszary biznesu. Jak wykorzystać je w celu podniesienia efektywności szkoleń online? Tego dowiecie się z case study G2A: Webinary jako odpowiedź na potrzeby firmy.

#17

LinkedIn to coś więcej niż wirtualne CV. Portal jest nie tylko miejscem do szukania pracy, ale także do dzielenia się wiedzą i budowania wizerunku zarówno własnego, jak i pracodawcy. Poznajcie 5 wskazówek, jak tworzyć dobre i angażujące treści na LinkedInie.

#18

Kim jest project manager? Jakie umiejętności powinien posiadać i co należy do jego obowiązków? Jak wyglądają jego zarobki? Jeśli chcecie poznać szczegóły dotyczące pracy na tym stanowisku, zapoznajcie się z kolejną częścią naszego cyklu Zawód: Project manager (Kariera w marketingu).

#19

Ile razy zdarzyło Wam się obserwować ludzi wpatrzonych w telefony, którzy nie zwracali uwagi na pasy, tory tramwajowe czy inne osoby? W kampanii „Odłóż smartfon i żyj”, której motyw przewodni to zombie, Tramwaje Warszawskie zwracają uwagę na zagrożenia życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego.

#20

Ile zarabiają osoby związane zawodowo z marketingiem? Tego dowiecie się z ostatniego badania Stowarzyszenie SAR nt. wynagrodzeń w branży komunikacji marketingowej 2018.

#21

W celu edukacji najmłodszych Greenpeace stworzył wyjątkowe akwarium przyszłości, które zszokowało zwiedzających.

 

Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >