Zdjęcie royalty free z Fotolia
Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych 21 tekstów ostatniego miesiąca, czyli kwietniowe „oczko”:
Zobacz również
- Co czyta branża marketingowa? – świętujemy Światowy Dzień Książki 2014
- Snapchat – odmień swój marketing w mniej niż 10 sekund
- Polska Reklama jest do Bani
- W jakich warunkach powstają świąteczne jajka? – przegląd życzeń wielkanocnych
- W końcu mam argument, który skłania klientów do poważnego myślenia o treści swojej strony WWW
- Czy kiedy Bond wstrząsa, lecz nie miesza Martini, to robi to zgodnie z prawem?
- Milion odsłon na YouTube w 6 dni? Pomożesz?
- Epoka bezpiecznych Rewolucji
- Zwierzenia znużonego czytelnika
- Bo wszystkie diablice…, czyli grzechy polskiej reklamy cz. 3
- Artykuły e-PR – nowa zmora w królestwie SEO?
- #ZmienimySwiat – Jak będzie wyglądała jazda na rowerze w 2050 roku?
- Dorota Haller (BNP Paribas Bank Polska): moja recepta na skuteczną komunikację
- Adam Leik (DRUTEX): nie generalizujmy
- Content z klocków Lego? Najwspanialsza konstrukcja
- Bardzo Dobre Maniery – skrzyżowanie dobrych manier i dobroczynności
- Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – marzec 2014
- Big Data, życie w czasach Truman Show
- Social media video – nowa odsłona reklamy na Facebooku
- Telewizja pełna Internetu
- Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce: Linie lotnicze
7 najpopularniejszych informacji prasowych z kwietnia br. to:
- Rok 2014 w Social Media – raport
- Wszyscy w ciąży przez Bartka – nowa kampania reklamowa firmy BARTEK
- Jeszcze nie miałam tego w ustach – rusza kampania reklamowa Profi
- Akcja na Rio – nowa aktywacja Warki
- Wojciech Pijanowski reklamuje rebranding Tablica.pl
- Śpi jakby mu zwisało – kogut Marceli z Łodzi w kampanii marki TIGER
- Jakie marki najchętniej polecają konsumenci? – badanie dla Superbrands