17 maja NowyMarketing skończył 6 lat. Z okazji naszych szóstych urodzin przygotowaliśmy krótkie podsumowanie działalności, w którym znajdziecie kilka statystyk NM oraz listę najpopularniejszych artykułów.
Zobacz również
Co przed nami?
1. Drugi raz postanowiliśmy przeprowadzić krótką ankietę na temat tego, jakie są Wasze ulubione źródła wiedzy, jakie magazyny i serwisy internetowe czytają ludzie związani zawodowo z marketingiem w 2018 roku, jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania – Wasze liczne głosy, ułatwią nam ich spełnienie ;)).
2. Planujemy publikację raportów – tematem pierwszego, realizowanego wraz z serwisem Sznyt.pl, będzie marketing marek premium i dóbr luksusowych.
3. Chcemy z Waszym aktywnym udziałem pokazywać „where’s the beef” i co piszczy w nowym marketingu –serdecznie zapraszamy do dołączenia do grupy NowegoMarketingu na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6 lat NowegoMarketingu to:
- zgromadzone społeczności: FB 57 181, Twitter 7721 obserwujących i LinkedIn 6 091
- cykle: Marketingowa 11, Grzechy polskiej reklamy, Kariera w marketingu, Encyklopedia marketingu, Suszonka, Kreatywne przestrzenie, Muzyka i marketing, Sport i marketing, #MarketingoweSelfie, Przygoda z marketingiem
- 1100 Autorów, 5550 artykułów, 12555 opublikowanych informacji prasowych, 950 wysłane newslettery i 12760 Suszonek
- 980 wydarzeń i publikacji pod patronatem NM
- 1090 agencji w naszej bazie
- 1265 zamieszczonych ofert pracy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najczęściej czytane teksty opublikowane w latach 2012-2018
- LinkedIn – przewodnik dla początkujących i bardziej zaawansowanych
- Warsaw Shore. Lekcja Pokory
- „Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny
- Polska gościnność, czyli jak PayLane powitało konkurencję
- 10 niestandardowych sposobów na pozyskanie fanów na Facebooku
- Trendy na Instagramie w Polsce
- 10 darmowych narzędzi, bez których nie będziesz wiedział, jak obchodziłeś się do tej pory
- Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej
- Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?
- Kiedy najlepiej dodawać posty na Facebooku?
- Jak popsuć markę, zanim wyprodukujesz produkt, czyli Woolet
- Marketing na przełomie 2013/2014
- Coca-Cola z pierwszym ruchomym billboardem 3D – efekt jest niesamowity!
- Big Data vs. Michał Pazdan – jak polski obrońca zawstydził analityków danych
- TIGER z kontrowersyjną kreacją – skandaliczne hasło z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
- Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji uderzającą w polskie stereotypy
- Reklama dnia: Z czego zrobione są dziewczynki? Nike podpowiada, że nie tylko z marmolady
- Musical.ly – nowa aplikacja, której używa ponad 95 milionów nastolatków
- Zawód: Event manager (Kariera w marketingu)
- Oni nie chcą być bogaci, on chcą mieć bogate życie
- Polskie kreatywne strony błędu 404
- 10 porad, jak zaprojektować użyteczną aplikację mobilną
- Pokaż swój zespół – przegląd podstron „o nas”
- Grzechy polskiej reklamy, czyli 13 reklam naruszających normy Kodeksu Etyki Reklamy
- Social Media 2010-2015-2020 – ebook od Nowego Marketingu
- Współczynnik odrzuceń: fakty i mity
- 10 stron z inspiracjami dla grafików
- Snapchat – odmień swój marketing w mniej niż 10 sekund
- Zawód: Media Planner (Kariera w marketingu)
- 7 „haczyków” w Google Analytics, o których mogłeś nie wiedzieć
Najczęściej czytane teksty opublikowane w ostatnim roku
- „Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny
- TIGER z kontrowersyjną kreacją – skandaliczne hasło z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
- Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji uderzającą w polskie stereotypy
- 8 prawd o content marketingu, o których (być może) nie słyszałeś. Case studies
- Przemawiasz do swoich odbiorców, czy rozmawiasz z nimi?
- IKEA wykorzystuje real time marketing i pokazuje, jak można samemu stworzyć peleryny rodem z Gry o Tron!
- Skoro kupujemy oczami, zacznijmy skutecznie sprzedawać obrazem – produkty e-commerce w wynikach Google Grafika
- Zawód: Brand manager (Kariera w marketingu)
- Jak wygląda marketing marek premium? Zobacz, co na ten temat mówią przedstawiciele domów mediowych
- Projekt dobry, tani i szybki, czyli jak wykończyć grafika. Poradnik praktyczny
Dziękujemy!