Suszonki miesiąca: top 20 kreacji listopada 2019

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji listopada 2019
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w listopadzie 2019 roku.
O autorze
3 min czytania 2019-12-02

#1 Hebe: Kampania rekrutacyjna

Sieć drogerii Hebe wystartowała z nową kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.

#2 Ferrero: Hotel Nutelli

Koncern Ferrero postanowił otworzyć pierwszy na świecie hotel, którego motywem przewodnim będzie Nutella. Mowa tu chociażby o tapecie ze słoikami orzechowego kremu, a także poduchach w kształcie rogali czekoladowych. Goście hotelu do dyspozycji będą mieli również jadalnię połączoną z kuchnią, w której – jak można się spodziewać – znajdą się przysmaki z czekoladowym kremem w roli głównej. Wielkie otwarcie odbędzie się już w styczniu 2020 roku w Kalifornii. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Warszawa: Euro Souvenir

Słynny warszawski Plac Zamkowy trafił na polski banknot euro. Nie oznacza to jednak, że Polska wchodzi w nowy system monetarny – jest to bowiem kolekcjonerski banknot o nominale 0 euro.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#4 Biurowy #GretaThunbergChallenge

W listopadzie na Twitterze furorę robił tzw. biurowy challenge z Gretą Thunberg – w ramach akcji obok plastikowych sztućców i kubków ustawiane są zdjęcia młodej aktywistki, które mają zmusić pracowników do dwukrotnego zastanowienia się nad użyciem tych jednorazowych przedmiotów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 Nike: The Super Six

W ramach współpracy ze szpitalem dziecięcym OHSU Doernbecher marka Nike zaprezentowała nową kolekcję 6 niezwykłych par butów – niezwykłych, bowiem zostały one zaprojektowane przez młodych pacjentów placówki, którzy zmagają się z przewlekłymi chorobami.

#6 Lotnisko w San Francisco: Świnka-terapeutka

Lotnisko w San Francisco postanowiło pójść o krok dalej i oprócz psów, które pomagają rozładować stres przed lotem, „zatrudniło” świnkę-terapeutkę. LiLou, bo takie jest jej imię, podbiła już serca pasażerów, w tym głównie tych najmłodszych.

#7 Adrian: Kampania rajstop z przemocą domową w tle

Marka rajstop Adrian ruszyła z nową kampanią, w której pokazano ofiarę przemocy domowej. Na kreacjach reklamowych wystąpiła bowiem Karolina Piasecka – żona byłego radnego PiS, który został skazany za psychiczne i fizyczne znęcanie się nad nią.

#8 IKEA: Zimowa impreza

IKEA ruszyła z nową, świąteczną kampanią, w ramach której wprowadziła do sklepów serię tematycznych produktów. Sieć uniknęła jednak określania ich hasłem „bożonarodzeniowe”, co wywołało kontrowersje m.in. w Skandynawii. Wielu osób zarzuciło marce „przesadną poprawność polityczną”.

#9 Pornhub: LifePlan

Z okazji tegorocznego Czarnego Piątku platforma pornograficzna Pornhub przygotowała dla swoich użytkowników niezwykłą ofertę – dożywotni dostęp do serwisu za jednorazową opłatą 299 dolarów.

#10 Stowarzyszenie Otwarte Klatki: Cena futra

Stowarzyszenie Otwarte Klatki ruszyło z kampanią pod hasłem „Cena Futra”, w ramach której aktywiści dążą do zakazu hodowli zwierząt na futro w Polsce. W akcję włączyły się aktorki Magdalena Różczka i Maja Ostaszewska oraz blogerka Macademian Girl.

#11 Coca-Cola: KeelClip

Coca-Cola postanowiła zrezygnować z plastikowych opakowań na wielopaki puszek. Nowa technologia do opakowań zbiorczych puszek KeelClip zostanie wprowadzona w Irlandii, Holandii i Polsce na początku przyszłego roku. Minimalistyczna, nadająca się do recyklingu papierowa „przykrywka” zastąpi plastikową folię termokurczliwą.

 

#12 Burger King: Chicken Fries x Swarovski

Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Lecz te, o których mowa, z pewnością chcielibyście zachować. Limitowana edycja opakowań Chicken Fries z kryształkami Swarovskiego weszła na rynek 18 listopada br. i wyprzedała się ciągu zaledwie trzech godzin.

#13 LinkedIn: Eksperyment

Niemiecki oddział LinkedIna postanowił przeprowadzić eksperyment na ulicach Hamburga – zapytał grupę nieznanych sobie osób, czy potrzebują pomocy w jakiejś sferze swojego życia. Okazało się, że większość z nich zmagało się z pewną trudnością, lecz nie wiedzieli, jak poprosić o wsparcie.

#14 Billie Eilish x Global Citizen

Amerykańska piosenkarka Billie Eilish postanowiła wykorzystać swoją popularność w szczytnym celu – zachęca fanów do podejmowania się ekologicznych działań, za które nagradza darmowymi biletami na swoje koncerty.

#15 Traffic Design x Pan tu nie stał: Otul się szyldem

Moda staje się jeszcze bardziej uliczna. 15 listopada br. do sprzedaży trafiła seria szyldowych szalików zaprojektowana przez ekipę ze Stowarzyszenia Traffic Design dla Pan tu nie stał.

#16 Fundacja Viva!: Białe kłamstwa

Fundacja Viva! ruszyła z kolejną edycją swojej kampanii pod hasłem „Białe kłamstwa”, której celem jest zwrócenie uwagi na sposób traktowania krów mlecznych. W jej ramach na nośnikach outdoorowych pojawiły się plakaty przedstawiające te zwierzęta, okraszone mocnymi hasłami.

#17 Ministerstwo Środowiska: Piątka za segregację

„Piątka za segregację” to hasło przewodnie kampanii informacyjno-edukacyjnej Ministerstwa Środowiska. Motywem przewodnim akcji jest 5 brand heroes – Wyszkłolony, Papa Pier, Plastika Metalica, El Bio i Zmieszko – którzy zachęcają do segregacji śmieci.

#18 Teatr Muzyczny w Poznaniu: #Paddymania

Teatr Muzyczny w Poznaniu ruszył w listopadzie z akcją #Paddymania, w ramach której przedstawił na nowo postać Ignacego J. Paderewskiego, by zainspirować do poznawania historii naszego kraju. W ramach kampanii stworzony został nietypowy teledysk, wyreżyserowany przez duet Kissinger Twins.

#19 SAAQ: Przejście dla pieszych, którego nie da się nie zauważyć

Kanadyjska organizacja Société de l’Assurance Automobile du Québec ruszyła z ciekawą kampanią, na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa na tamtejszych drogach. W ramach akcji stworzono przejście dla pieszych, które wymusza na kierowcach zatrzymanie auta.

#20 Extinction Rebellion: Dzielnica Katastrofy Klimatycznej

Ulica Suszy, Uchodźców Klimatycznych, Dekarbonizacji, czy Topniejących Lodowców – takie nazwy otrzymały niektóre warszawskie ulice w ramach akcji międzynarodowej organizacji Extinction Rebellion. Inicjatywa ma za zadanie zwrócić uwagę na zmiany klimatyczne.