#PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia

#PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 16-22 marca 2024 roku.
O autorze
4 min czytania 2024-03-22

Przedstawiamy zbiór najciekawszych artykułów, raportów oraz polecajek z ostatnich 7 dni, które pojawiły się na NowymMarketingu, ale także poza naszym portalem. Zachęcamy do przeczytania i życzymy miłej lektury! 

Porcja inspiracji

  • Z okazji przypadającego 21 marca Światowego Dnia Zespołu Downa, powstała kampania „Assume That I Can”, której celem jest położenie kresu uprzedzeniom i wspierania potencjału każdej osoby z zespołem Downa.
  • Po ogłoszonej w czerwcu 2023 współpracy Porsche Polska i liderki światowego rankingu WTA, przyszedł czas na pierwszą kampanię marketingową marki z udziałem Igi Świątek. Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” polska tenisistka promuje nową, elektryczną odsłonę bestsellerowego dla Porsche modelu Macan.
  • Organizacja Breast Cancer Now stworzyła kampanię „Gallery of Hope”, która ma na celu zwiększenie świadomości na temat ważności kontynuowania badań raka piersi. W akcji wzięły udział osoby, które zmagają się z wtórnym zachorowaniem.

  • Jak hiszpańskie miasto Dénia postanowiło walczyć z brudem? Powstał magazyn „Brutea”, stworzony na bazie katalogu szwedzkiej sieci sklepów IKEA.

  • Na zlecenie organizacji Humanitarian Maritime Rescue, powstała gra, której głównym celem jest ratowanie życia. Mowa o „Ocal flotę” (ang. „Save The Fleet”) stworzonej przez Ogilvy Madrid. Zyski z jej sprzedaży wspierają pomoc osobom uciekającym drogą morską z terenów objętych konfliktem.
  • Powstała „Alcoholic Vodka”, czyli pierwsza wódka, która w graficzny sposób ostrzega przed alkoholikiem w każdym z nas. Projekt butelki zawiera listę wszystkich śmiertelnych chorób wynikających z nadużywania alkoholu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • A co, gdyby Frida Kahlo i Vincent van Gogh. spotkali się w gośćmi MoMA i usłyszeli, że ich obrazy nie podobają się publiczności? Tegoroczną edycję konkursu AICP Awards promuje humorystyczny filmik „Museum-Worthy”, w którym takie rzeczy są możliwe.

Raporty, rankingi, poradniki

Konkursy

  • Rusza premierowa odsłona konkursu Storymakers od endorfina events. Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.

PS #PolecajkiNM cz.2: podsumowanie raportów trendowych, Decathlon o rebrandingu marki i relacja z konferencji SXSW 2024

PS2 #PrzeglądTygodnia [9-15.03.2024]: rebranding Decathlonu, kontrowersyjna kampania WWF, Douglas angażuje wirtualną influencerkę

Sprawdź zbiór 10 najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 9-15 marca 2024 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing