Sitemap
- Biedronka kontra Lidl, czyli wojna na SMS-y okiem ekspertów – 2024-02-13
- Komunikacja i PR na przełomie 2023/2024 roku – 2024-02-13
- Bartosz Witak dyrektorem generalnym BBC Studios na Europę Środkowo-Wschodnią – 2024-02-12
- Interaktywna lalka i GenAI w społecznej kampanii fundacji IT Girls i Accenture Song – 2024-02-12
- You Got This! adidas przy wsparciu neurobiologów mierzy się z presją w sporcie – 2024-02-12
- Social media na przełomie 2023/2024 roku, cz. 3 – 2024-02-12
- Czy freak fighty niszczą polski internet? – 2024-02-12
- Czy Polacy pokochali wielorazowe opakowania na pizzę [WYWIAD] – 2024-02-12
- Michael Cera x CeraVe. O co chodzi z ostatnią kampanią marki? – 2024-02-09
- Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki – 2024-02-09
- Wyniki badania Mediapanel za styczeń 2024 – 2024-02-09
- HARIBO z konkursem wspieranym przez sztuczną inteligencję – 2024-02-09
- Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – Konferencja IAB HowTo [PATRONAT] – 2024-02-09
- Heinz stworzył książkę kucharską. Możesz gotować z AI jak profesjonalista – 2024-02-09
- Kampania Unimil Max Love i Jakdojade: „Dłuższe połączenie” na Walentynki – 2024-02-09
- Anty-walentynkowy język – czy potrafi skraść serce? – 2024-02-09
- Marathon International daje drugie życie plandekom samochodowym – 2024-02-09
- Firma Helly Hansen zachęca do dziękowania ratownikom narciarskim – 2024-02-09
- Miliony wokół futbolu amerykańskiego: kto zarabia na Super Bowl – 2024-02-09
- Martech na przełomie 2023/2024, cz. 2 – 2024-02-09
- Jak rozstać się „ze smakiem”? Pizza Hut wprowadza pizzę na rozstanie – 2024-02-08
- Amputype: powstał font nawiązujący do problemu oczekiwania na protezę – 2024-02-08
- „Muzeum Wymarłej Mobilności” – kampania ostrzegająca przed skutkami braku ruchu – 2024-02-08
- Mobile Vikings świętuje 10. urodziny… inaczej! – 2024-02-08
- Dry January – co dziesiąty Polak rezygnuje w styczniu z procentów [RAPORT] – 2024-02-08
- Prezes UODO ponownie ukarał spółkę Morele.net – 2024-02-08
- Czy Twoje dziecko też bierze udział w rekrutacji? Lidl Polska prezentuje kampanię employer brandingową „Razem w Lidlu” – 2024-02-08
- Lubella otworzyła swoją restaurację w Warszawie… na jeden dzień – 2024-02-08
- Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę odświeża kampanię dotyczącą bezpieczeństwa najmłodszych w sieci – 2024-02-08
- Social media na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2 – 2024-02-08
- #DobrePączki – słodki sposób, aby pomagać dzieciom z Aleppo – 2024-02-08
- Joe Biden ofiarą sztucznej inteligencji, czyli o tym, jak nowe technologie zmieniają scenę polityczną – 2024-02-08
- „Hello Las Vegas”: Pepsi organizuje tajemniczy weekend Super Bowl w Sphere – 2024-02-08
- Nieistniejące medale, fałszywe wyniki finansowe i nagrody, których nie było. Polskie Destylarnie z zarzutami prezesa UOKiK – 2024-02-07
- 46% grających mobilnie Polaków płaci za postępy w grze – 2024-02-07
- Marki premium i znaczenie „cichego’’ luksusu dla konsumentów – 2024-02-07
- Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2023 – 2024-02-07
- „Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats – 2024-02-07
- TikTok testuje automatyczne rozpoznawanie produktów w postach [OPINIE] – 2024-02-07
- Emilia Synowiecki, Rainer Balensiefer (Accenture Song): Ludzie pragną zachować elastyczność i zdolność adaptacji w obliczu zmian [wywiad] – 2024-02-07
- Bohema 2.8 debiutuje w sercu warszawskiej Pragi – 2024-02-07
- Martech na przełomie 2023/2024 roku – 2024-02-07
- Meta będzie oznaczać treści wygenerowane przez AI na Instagramie, Facebooku i Threads – 2024-02-06
- AI na poważnie – 2024-02-06
- Marka La Roche-Posay oddaje głos konsumentom w ramach kampanii For all Skin Life-Changers – 2024-02-06
- Inwestycje reklamowe w telewizji wzrosły w 2023 roku o 3,3% – 2024-02-06
- Social media na przełomie 2023/2024 roku, cz. 1 – 2024-02-06
- HejtOutLoveIn: kampania świadomościowa SEXEDPL, T-Mobile Polska i TikTok z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu – 2024-02-06
- Boss wykorzystuje hologramy w kampanii reklamowej – 2024-02-06
- Fundacja Świętego Mikołaja otwiera program pomocy psychologicznej dla dzieci – 2024-02-05
- OOH na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2 – 2024-02-05
- 6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie 32. Finału WOŚP – 2024-02-05
- 8 sposobów na przyspieszenie pracy oraz zwiększenie ROI dzięki transkrypcji audio i wideo – 2024-02-05
- OOH na przełomie 2023/2024 roku, cz. 1 – 2024-02-05
- 9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”. Marka rusza z kampanią reklamową – 2024-02-05
- Raport Kantar Global MONITOR 2024: Trendy konsumenckie na 2024 – 2024-02-05
- Real Madryt i HP łączą siły we współpracy – 2024-02-05
- Paulina Chylewska przekonuje: „Jesteśmy wystarczająco dobre” i zmienia slogan firmy – 2024-02-05
- Kampania #KeepHerConfident. Dove i Nike wspierają pewność siebie u dziewczynek – 2024-02-05
- Joanna Rewaj (Dragon Rouge): „Rzeczywistość coraz większej liczby marek to ekspansja na nowe obszary“ – 2024-02-05
- IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii – 2024-02-02
- Amazon wprowadza kolejne rozwiązanie oparte na generatywnej AI. Rufus pomoże w zakupach – 2024-02-02
- Publicis Groupe promuje kodeks zasad współpracy z influencerami – 2024-02-02
- Adele i Shakira promują perfumy z Lidla. To pracownice sklepu, a nie znane piosenkarki – 2024-02-02
- Sztuczna inteligencja udoskonali galę nagród GRAMMY. AI wspiera przemysł muzyczny – 2024-02-02
- TV i wideo na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2 – 2024-02-02
- Raport Inquiry: niedziele handlowe dzielą Polaków – 2024-02-02
- Przymierzalnie w punktach odbioru przesyłek? W Polsce to rozwiązanie działa od lat – 2024-02-02
- 1000 zł za leżenie na plaży? Tyle zapłacą Stanowski i rocketjobs.pl – 2024-02-02
- Marketerzy i webinary w 2023 roku. Dane z raportu ClickMeeting – 2024-02-02
- Od 2024 roku konsumenci płacą nowymi kuponami Pluxee – 2024-02-02
- Juventus F.C. z nowym sponsorem – firmą wywodzącą się z Polski – 2024-02-02
- Katarzyna Jabłkowska (Creative Brand Stories): Immersja staje się coraz bardziej kluczowym elementem doświadczeń eventowych – 2024-02-01
- 44% firm inwestowało w działania reklamowe na LinkedInie w 2023 roku – 2024-02-01
- Oreo z limitowaną edycją ciastek PAC-MAN przygotowaną we współpracy z Namco – 2024-02-01
- Gadu-Gadu uruchamia serwis z ogłoszeniami – 2024-02-01
- TV i wideo na przełomie 2023/2024 roku, cz. 1 – 2024-02-01
- Marka SAXX na Walentynki wspiera walkę z rakiem jąder. Sprzedaje naszyjnik z niecodzienną zawieszką – 2024-02-01
- „Ciche godziny” codziennie w sklepach Leroy Merlin Polska – 2024-02-01
- Universal Music Group rezygnuje ze współpracy z TikTokiem. Piosenki wielu artystów znikną z aplikacji – 2024-01-31
- Jak budować strategię influencer marketingową w 2024? – 2024-01-31
- Polacy nie chcą płacić za jednorazowe opakowania plastikowe. Do sklepów chodzą z własnymi pojemnikami – 2024-01-31
- Coca-Cola usuwa etykiety z butelek Sprite i upraszcza proces recyklingu – 2024-01-31
- Raport WARC’s Health of Creativity: Jak kreatywność wpływa na efektywność – 2024-01-31
- Mniej plastiku w opakowaniach? To możliwe! Rozwiązania P&G inspirują do troski o środowisko na co dzień – 2024-01-31
- Raport Digital 2024 Global Overview: Jaki był 2023 rok w Internecie i mediach społecznościowych – 2024-01-31
- SEO/SEM na przełomie 2023/2024 roku, cz. 3 – 2024-01-31
- SEO/SEM na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2 – 2024-01-30
- Quo vadis Allegro? – 2024-01-30
- Polscy pionierzy AI będą doradzać Ministerstwu Cyfryzacji – 2024-01-30
- „Od momentu uruchomienia ChatuGPT, świat biznesu znajduje się w fazie zachwytu związanego ze sztuczną inteligencją“. Audioteka podsumowuje 2023 rok – 2024-01-30
- Biedronka, Action, Rossmann oraz Ikea ulubionymi sklepami Polaków – 2024-01-30
- Na czym polega sukces Temu w Polsce? [KOMENTARZ] – 2024-01-30
- Jak dobrze wykorzystać potencjał LinkedIna w 2024? [RAPORT, KOMENTARZ AUTORA] – 2024-01-29
- 30-minutowy klip na TikToku? Trwają testy nowego formatu [OPINIE] – 2024-01-29
- Świat bez plików third party cookies. Nowa era prywatności – 2024-01-29
- Muzeum w domowym zaciszu. Siemens i Fundacja Niezła Sztuka rozpoczynają akcję „Arcydzieło do kawy” – 2024-01-29
- Wdrożenia stanowią jedną z największych luk w zarządzaniu polskimi przedsiębiorstwami [RAPORT] – 2024-01-29
- Jak zachować spójność postaci przy generowaniu obrazów w AI [PORADNIK] – 2024-01-29
- Stowarzyszenie Producentów Reklamowych pracuje nad standardami dla zrównoważonej produkcji reklamowej. – 2024-01-29
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433