Sitemap
- Coraz bliżej Święta, czyli o sztuce tworzenia kofretów – 2021-04-13
- Robert Karaś kontynuuje partnerstwo z marką CUPRA. Zapowiedź nowego projektu artystycznego – 2021-04-13
- Papaya Films rozpoczyna współpracę z Martinem Aamundem – 2021-04-13
- Market Lift – nowe narzędzie pomiaru efektywności Nielsen – 2021-04-13
- Ponad 20 awansów w Bluerank – 2021-04-13
- PU HETMAN stawia na komunikację i rozpoczyna współpracę z keyPR – 2021-04-13
- Najbardziej zdigitalizowana generacja Z tęskni za życiem offline [raport] – 2021-04-13
- Nowy Lech Free 0,0% Arbuz z miętą w nowej, mocno owocowej reklamie – 2021-04-13
- Mastercard wprowadza Kalkulator Śladu Węglowego w odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie konsumentów ochroną środowiska – 2021-04-13
- Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi. Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM – 2021-04-13
- Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom – 2021-04-13
- ABSTRA w partnerstwie strategicznym z OLX – 2021-04-13
- Do szeregów agencji BE7 dołącza senior art director Mateusz Reiss – 2021-04-13
- Operator Wit Dąbal dołącza do GIFTED – 2021-04-13
- #WeźŁyka z Nestlé Pure Life – 2021-04-13
- Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami – 2021-04-13
- Polski oddział Burger Kinga wprowadza roślinne nuggetsy – 2021-04-13
- Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory – 2021-04-13
- Coca-Cola odświeża opakowania swoich produktów – 2021-04-13
- Sąd wstrzymał przejęcie Polski Press przez firmę PKN Orlen – 2021-04-13
- Marlena Wilińska-Ciechońska w Publicis Consultants – 2021-04-13
- Bezsilność i bolesne wspomnienia z dzieciństwa. Trwa kampania 1% Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę – 2021-04-13
- Robert Lewandowski jako pierwszy piłkarz na świecie z własną talią kart UNO – 2021-04-13
- Kolekcja marki Lasocki na sezon wiosna-lato 2021 – 2021-04-13
- Mastercard wesprze Polską Organizację Turystyczną w ponownym przyciągnięciu turystów do Polski – 2021-04-12
- Lody Ekipa od influencerów wyprzedały się na pniu – teraz opakowania po nich kosztują nawet 250 tys. złotych – 2021-04-12
- Esport w Hali Koszyki. 5 tys. złotych za przeniesienie do gry komputerowej – 2021-04-12
- Start the movement: Gimnastyczna kampania Hermès w nieoczywisty sposób promuje akcesoria marki – 2021-04-12
- Care for Human Touch – Nivea w nowej kampanii zwraca uwagę na korzyści płynące z międzyludzkiego dotyku – 2021-04-12
- Maleńczuk dołącza do wojskowego chóru? – 2021-04-12
- Kampania „Tęsknię za biurem” w eterze Meloradia – 2021-04-12
- „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – nowa odsłona kampanii „Herbapolscy” – 2021-04-12
- Odważnym się nie jest, odważnym się bywa [raport] – 2021-04-12
- You Can But You Don’t Have To – mocne otwarcie kampanii piwa Hardmade – 2021-04-12
- Zalando zaprasza marki do udziału w rundzie aplikacyjnej o nagrodę za zrównoważony rozwój – 2021-04-12
- Konferencja Media Relations już 25 maja – 2021-04-12
- Value Media, SalesTube, Labcon oraz Change Serviceplan realizują kampanie dla marek Hochland na Ukrainie – 2021-04-12
- Egzotyczny smak dołącza do okocimskich Radlerów 0,0% – Okocim Radler 0,0% Mango z marakują – 2021-04-12
- The Odder Side podbija Amsterdam – 2021-04-12
- Euvic inwestuje w agencję content digital FFW Communication – 2021-04-12
- Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group – 2021-04-12
- Miłość w gestach – start nowej kampanii Barilla – 2021-04-12
- Namysłów należy do otwartych – wystartowała kampania piwa Namysłów – 2021-04-12
- Hubert Świtalski awansuje na pozycję Meetrics regional manager CEE – 2021-04-12
- Ancymony (Schulz) wygrywają przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach – 2021-04-12
- Marka ALERIC wystartowała z nową kampanią – 2021-04-12
- Nowi członkowie PIAP – 2021-04-12
- Raport Facebooka: Polskie firmy wykazują odporność na wyzwania pandemii – 2021-04-12
- Hill+Knowlton Strategies rozpoczęła współpracę z Westinghouse Electric Company – 2021-04-12
- Nie dajemy wiary. Dajemy wolność – Fundacja Wolność od Religii ruszyła z outdoorową kampanią – 2021-04-12
- „Zapach, który pokochasz” – wyjątkowa akcja z sercem marki Silan – 2021-04-12
- Piękna historia kobiecości – konkurs dla miłośników grafiki i projektowania z okazji 30-lecia marki Cleanic – 2021-04-12
- Nowa kampania reklamowa serków wiejskich – z Piątnicy, no bo skąd! – 2021-04-09
- Mercedes-Benz wspiera polską scenę e-sportu – 2021-04-09
- WĘC PR stawia na rozwój swoich pracowników – awanse w agencji – 2021-04-09
- Radioterapia jak lot rakietą w kosmos. Michaś rapuje o walce z rakiem – 2021-04-09
- Silny brand jako przewaga konkurencyjna – rozmowa z Krzysztofem Langerem (Admind Branding & Communications) – 2021-04-09
- W ORLEN Asfalt powstaje ekologiczny asfalt do budowy dróg – 2021-04-09
- Płatności odroczone od Twisto dostępne w sklepach New Balance – 2021-04-09
- Webinary – zdobądź cenione umiejętności bez wychodzenia z domu! – 2021-04-09
- Przerażająca animacja „Save Ralph” zwraca uwagę na cierpienie zwierząt – 2021-04-09
- TikTok rusza z programem „TikTok Academy” – 2021-04-09
- Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej ogólnodostępnej metodzie płatności w Polsce – 2021-04-09
- Jeszcze więcej eksperckiej wiedzy za darmo. GetHero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów – 2021-04-09
- Cannes Lions w tym roku się odbędzie – ale wyłącznie w formie online – 2021-04-09
- Chińska telewizja zamazuje logotypy marek H&M i Nike – to część bojkotu brandów przez tamtejszy rząd – 2021-04-09
- Najbardziej nieziemska kampania roku 2021? Kampania WE ARE SOCIETY 2021 w Sizeer – 2021-04-09
- Zrównoważona przyszłość staje się możliwa wraz z przyjaznym ekologicznie opakowaniem Galaxy S – 2021-04-09
- AD WO/MAN 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni – 2021-04-09
- Time Trend z nową identyfikacją wizualną – 2021-04-08
- WSB w Warszawie zaprasza na powtórkę do matury z języka polskiego – 2021-04-08
- Polska agencja stworzyła kampanię dla TikTok Inc. – 2021-04-08
- Jeden gest, który ratuje zdrowie i życie – rusza nowa kampania Avon – 2021-04-08
- ONLINE. PRACA. NEWNORMAL – relacja z konferencji MCCT – 2021-04-08
- Volvo chciało przeprowadzić ostateczny test bezpieczeństwa pojazdu – przeszkodziły w tym zmiany klimatyczne – 2021-04-08
- Nowa kolekcja treningowa 4F Anny Lewandowskiej Stronger together – 2021-04-08
- „Lechendarne” orzeźwienie chmielami cytrusowymi – najnowszy spot piwa Lech – 2021-04-08
- Silver Agency – pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej do konsumentów 50+ – 2021-04-08
- Marketing w czasie pandemii – Golden Arrow 2021 – 2021-04-08
- Różnice między pokoleniami coraz bardziej widoczne. Co nas różni najbardziej? [badanie] – 2021-04-08
- Upoluj książkę Jonaha Bergera „Efekt viralowy” [konkurs] – 2021-04-08
- RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium marca 2021. Za nim Onet.pl i Gazeta Wyborcza – 2021-04-08
- Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć Polaków w nowej kampanii – 2021-04-08
- Rusza platforma GOZedu – 2021-04-08
- W 1. kwartale tego roku przybyło 2 tys. nowych sklepów internetowych, czyli o 70% więcej niż w analogicznym okresie 2020 roku – 2021-04-08
- Polscy Liderzy Gospodarki Obiegu Zamkniętego wybrani – 2021-04-08
- Ipsos dla Huawei: Polacy spędzają więcej czasu przed komputerem w pandemii – nie wiedzą, jak chronić oczy – 2021-04-08
- (Przy)Gotuj się na Zakupy Na Żywo z IKEA – 2021-04-08
- GIRLS ARE MAGIC, czyli premiera pierwszej dziecięcej kolekcji marki NAOKO – 2021-04-08
- Jakub Kozłowski (Fantasyexpo): Performance marketing jest procesem ukierunkowanym na efekt, ubiegły rok pokazał, że marki coraz bardziej to doceniają – 2021-04-08
- „Kobiety kontra koronawirus. Jak pandemia zmieniła ich życie i pracę” – wyniki raportu Kantara na zlecenie Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl – 2021-04-08
- IKEA po raz kolejny wsparła małopolskich medyków – 2021-04-08
- Awanse w zespole Httpool Polska – 2021-04-08
- Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej NEWSME.PL – 2021-04-08
- Google Maps z nową funkcją przyjazną środowisku – aplikacja wskaże trasę, która generuje najniższy ślad węglowy – 2021-04-08
- Up&More partnerem wspierającym Pajacyk.pl – 2021-04-08
- Mikołaj Rey poprowadzi Pyszne Studio marki Bracia Koral – 2021-04-08
- Iga Świątek gra z PZU – 2021-04-08
- #DzielmySięDobrem: Akcja Portu Gdynia podbija Polskę – 2021-04-08
- CCC stawia na nowoczesną technologię – marka zaprojektuje buty i akcesoria z pomocą drukarki 3D – 2021-04-08
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433